La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >rocodrom, sales interiors d´escalada per la zona d...

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 19 january 2011 - 23:33:22

rocodrom, sales interiors d´escalada per la zona de figueres.

Hola, m´agradaria que algu m´informes sobre rocodroms per la zona de figueres, tambe m´agradaria coneixer a gent per sortir a escalar.

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Saturday 12 february 2011 - 19:08

Thursday 20 january 2011 - 09:07
Bones. Al pavelló vell ( darrera l´hospital ) hi ha el rocodrom del Centre Excursionista Empordanes. L´entrada es lliure,si hi vas a les tardes està obert i si hi vas al matí has de demanar la clau a dalt,al pavelló nou. Allà a part d´entrenar podras trobar gent per anar a escalar. Jo vaig sortint a escalar si em vols enviar un mail i mirem de quedar. marcbusquetspou@hotmail.com

Ocultar todas las respuestas      
Friday 21 january 2011 - 07:45

osti i com es aquest rocodrom?

a vera si podem quedar algun dia, i m´ho ensenyes, apart lo que mes minteresa es trobar gen per anar a escalar per la zona.

Sunday 30 january 2011 - 19:01

El rocódrom és petit peró està prou bé per entrenar. Si vols quedar algún dia ja t´he deixat el meu mail.

Ens veiem!.

Sunday 30 january 2011 - 23:48
hola tell
Yo soy nuevo por aqui y estoy buscando gente para salir a escalar.Este es mi correo por si quieres ponerte en contacto conmigo. pechix@hotmail.com.
Un saludo.

Saturday 12 february 2011 - 19:08
Buenas!

Me apunto a lo de ir a escalar(soy de Figueres). Solo podría los sabados a partir de la una de la tarde y los domingos.

Salut!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies