La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Ressenyes andorranes, vies altes i crestes.

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 18 may 2011 - 13:15:46

Ressenyes andorranes, vies altes i crestes.

Hola nois hi ha 3 qüestions que em ronden i no trobo resposta a enlloc, i em preguntava si aquí algú em podria ajudar.

1- Algú sap on podria trobar ressenyes per internet d´Andorra?

2- Algú sap on podria trobar una cresta fàcil totalment equipada (màxim V+) (ja conec la de Montgai i la crest al Sol)

3- Algú em podria indicar on puc trobar vies totalment equipades que estiguin a més de 1800m d´alçada (màxim V+)

Moltes gràcies per adelantat.

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Friday 10 june 2011 - 12:33

Wednesday 18 may 2011 - 13:34
Aviam ,

1.- Ressenyes de què?? Escalada esportiva? classica? crestes??? El Manuel SUarez al seu bloc del madteam te una guia d´escalades d´Andorra, amb molts sector d´esportiva.
Les crestes que jo conec a andorra, son desequipades.

2.- Cresta facil equipada de V+? A la zona del solsolnes, prop de la creta del sol, hi han varies crestes d´aquestes caracteristiques. La resta que jo conec, no estan equipades.
Les ressenyes les pots trobar a la vertex, a la pagina de la feec. Si no ho trobes per internet, diga-m´ho.

3.- Vies a mes de 1800m equipades: mmmm............supose que et refereixes a esportiva: Doncs Així a bote pronto, a certascan hi han vies equipades a "la tumbona", de varios llargs i de IV-V.
A la vall de remuñe, els militars van equipar una escola que es quasi tot d´adherencia i grau variat, sense practicament aproximació i cara SUd.
A Ampriu, tens moltes vies de tot grau, pero es cara Nord, i encara espot passar fred, perque esta a 2000m.

Buf, no se, si concretes una mica mes, igual et puc donar alguna cosa mes....

Salut

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 18 may 2011 - 14:31
Ostres, moltes gràcies, ja miraré per allà on m´has dit.

Salut!

P.D: Jo busco qualsevol tipo d´escalada amb roca sempre que estigui equipada. (de moment) ;)

Wednesday 18 may 2011 - 22:09
Pots mirar la cresta del Ferran, a la garrotxa, es molt llarga pero la primera part ja val la pena, esta molt be. Nomes calen vagues per reforçar amb sabines i arbres.
De vies pots mirar al pedraforca, al pollego inferior per exemple. O be a Amitges, el que pasa que equipades del tot en pirineu...
Si busques per google trobaras de tot.

Monday 30 may 2011 - 20:42

Rapaz, ya me perdonaras que no sea capaz de escribirte en tu idioma, aunque creo que puedo leerlo.

Este verano estaré un mes en Andorra -con poco tiempo libre- pero me encantaría poder escalar

He tratado de comprr alguna guia y en la libreria Desnivel.com me dicen que esta agotada.  Por internet encuentro poca información y demasiado general. También he buscado en el blog de Manuel Suarez en Madteam, pero debo ser muy torpe: no lo encuentro.

¿Podrías facilitarme el link exacto al que te refieres?

tienes croquis a vias deportivas, o clasicas?

Gracias de antemano,

Monday 30 may 2011 - 20:42

lo siento, envie dos veces el post por error y no se eliminarlo.

(Post Editado: 30-5-11 20:48:20)

(Post Editado: 30-5-11 20:49:30)

Friday 10 june 2011 - 12:33
Hola nois,

Respecte a aquest tema, aquí teniu la web de Andorra Turisme on té un llistat de vies d´escaladahttp://www.andorra.ad/es-ES/recursos/Paginas/Rocodroms_Vies_escalada2.aspx donant informació sobre el número de víes, la situació, la dificultat, descripcions, etc.

Espero que us serveixi! 

Salut!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies