La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Escalada clàssica

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 1 june 2011 - 18:06:54

Escalada clàssica

Hola nois estic buscant vies on s´haguin de posar cacharros (vies clàssiques o (preferiblement) vies mixtes entre esportiva i clàssiques).
Jo em moc bé entre el V i el V+ (exepcionalment 6a/6a+) però com que no he posat mai cap cacharro voldria vies molt fàcils per practicar i on les reunions ja estiguessin posades.

Jo visc aprop de Montserrat però si coneixeu altres vies del Pirineu o Pre-pirineu perfecte.

P.D: m´agraden les crestes.
P.D: tinc 3 pitons, 6 friends i 6 tascons. (en tinc prou?)
Si pot ser que siguin vies llargues.
Si són vies llargues que ja estan equipades però que igualment van bé alhora de posar cacharros també em va bé.

Moltes gràcies a tots.

Resum: Em vull iniciar a l´escalada clàssica.

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Thursday 2 june 2011 - 19:31

Thursday 2 june 2011 - 08:23

A mi em va agradar Mutant World al Pic del Martell al Garraf. És una via que no passa del V+ i que ofereix grans possibilitats per millorar la seguretat. Té parabolts però hi ha trams on no hi ha res i has de fer el que puguis.

Aqui et deixo un link del blog de l´Eduard:

http://escalatroncs.wordpress.com/2009/12/23/mutant-world-al-pic-del-martell/

A mi em va agradar bastant per començar a protegir passos on no hi ha res.

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 2 june 2011 - 08:55
Hola Alpini,

jo crec que si vols practicar en posar cacharros, forma més efectiva es fer aritificial desequipat, perque aprens com treballa la peça i a sobre et penges i comproves si veritablement aguanta o no. Com que és una mica heavy començar sense saber res, hi han vies fàcils d´aritificial desequipat que cada X metros hi ha una expansió, també a montserrat hi ha un parell de fissures que pots possar la corda per dalt (hi ha una viga separada de la paret)  , está al camí que surt de can massana a la cadireta de diables.

salutacions

Thursday 2 june 2011 - 10:01
Ja es pot escalar al Pic del Martell? ... no fa gaire no es podia per temes de nidificació
Thursday 2 june 2011 - 17:21
Actualmente esta proibida la escalada al Pic del martell por nidificacion....lo siento :-((
Thursday 2 june 2011 - 19:31
Bé, merci per tot.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies