Escalada
Bones,
4 Respuestas
Última respuesta Wednesday 13 july 2011 - 10:45
yo mes que recomanar un model ,que cada persona te els seus gustos i amb el temps manies et recomanare que triis dos conceptes el primer es portar per via llarga un peu de gat de una numeracio una mica mes gran que portaries per fer deportiva tinguis en conte que es posible que els aiguis de portar tot un dia o moltes hores per via llarga tambe es bo plantejas portar un mitjo primet pues als peus amb la calor i moltes hores queden quits i el segon concepte que es el que jo de moment utilitzo i ja deu fer uns 25 anys de aijo es escalar amb la tipica vallarina o sigui peu de gat sense cordons ajustades com de deportiva i a las reunios restalono amb lo que consegueijo que el peu no faci gens de mal i ademes amb la practica el peu respira molt mes i no es cou, el problema es que cada vegada sen fabriquen menys de aquest tipo de peu de gat esclar que els de velcro potser tambe servirian pero .........
ja posats a dir una marca i un model de la sportiva el cobra sort i parets no en faltin consells gratis
la meva experiencia despres de molt patir m´ha fet decantar per les mythos d´sportiva.son com un guant i s´ajusten molt be (i jo tinc un peu "raro"). dur-les mes de 6h sense i que no molestin es lo normal. les faig servir per tot clàssica, esportiva i bloc (pel plafó tinc les mythos velles, jejeje).
salut i a tibar
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.