La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas >Cerco noies per La Dona de Ferro. BTT. 1 de maig

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Tuesday 22 march 2011 - 11:11:19

Cerco noies per La Dona de Ferro. BTT. 1 de maig

Hola,

cerco companyes per anar a la Dona De Ferro en BTT pel dia 1 de maig.
mes inf:
http://www.clubciclistamollerussa.com/index.php?option=com_content&view=article&id=60&Itemid=27

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Wednesday 23 march 2011 - 09:57

Tuesday 22 march 2011 - 15:25

Hola Carme! Quina alegria de llegir-te!!

Doncs jo si que estaria intersada en anar-hi.. 1 pregunta, la federacio... hi val la de montanya i atletisme? o ha de ser la de ciclisme?

Unes noies i jo estem creant un grupet maco de noies que sortim em bici... les hi comentaré a veure si estan interesades!

Saluts!!

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 22 march 2011 - 18:34

eiii!!!! doncs té molt bona pinta!! Segur q algú del grup q diu Arare s´engresca!! jo em miro dates i m´organitzo pq últimament s´acumulen les sortides... X cert, a mi em sona aquest nom!! Arare, és la noia q em deies q baixava les trialeres súper bé oi q sí? Apa kina gràcia!!! Seguim parlant!

Wednesday 23 march 2011 - 09:57
Hola Arare, quant de temps.... com esta la teva nena?
Hola Sandrix, encantada de llegir-te.

Estem fent un grup de noies per anar a la Dona de Ferro. Si som unes quantes tindrem descompte. M´ esciviu i us explico:
carme@donaalpina.cat.

petons!!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies