Voldria saber com està la neu a la canal darrerament, serà esquiable? gracies companys!!
1 Respuestas
Última respuesta Wednesday 24 april 2002 - 11:25
JeroniWednesday 24 april 2002 - 11:25 Ei que tal?? Jo hi vaig baixar el diumenge dia 21: A veure, es pot baixar perfectament, perque la neu està poc transformada, però no crec que la disfrutis molt, ja que hi ha la ostia i mitja de traces profundes de bota, així com la resta d´una allau a l´embut de baix de tot. Resumint, hi ha molts "trossos" de neu dureta per sobre de la neu tova. Jo et recomando baixar l´Ordiguer desde, per expemple, la bifurcació de la sortida clàssica amb la directa: trobaràs que la traça d´ascensió és molt homogènia (no et molestarà si baixes pels costats) i la neu està en molt bon estat (per esquiar, no per fer corredors :((. De totes maneres afanya´t pq amb la calor la neu es transforma super ràpid. Aprofita-ho ara. Espero que et serveixi!!!
P.D. encara que sembli que la inclinació de l´Ordiguer (50º de mitjana) és més important que la del Cristall( 40º demitjana), les condicions de la neu ho faciliten molt.
Adeu!!!
Jeroni Soler
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies