Una travessa molt fàcil de fer amb família. El dia acompanyava a tope. Moltes fonts pel camí. El camí entre el cim del Matagalls i St. Segimon està una mica descuidat i no està gens senyalitzat. Impressionant el Santuari de St. Segimon colgat literalment sobre la zona de Viladrau. Vaig trigar unes 3 hores en fer tot el circuït.
Per a la vostra informació: Aquest dissabte dia 01 de Maig se celebra el 45º Aplec de St. Segimon, hi haurà esmorzar per tothom que s´hi acosti !!!
Salut
Hola.
cuando vas de collformic hacia matagalls,a la izquierda queda una serralada si miras cuando yegas al prado ese cerca del turo den besa,pues esa serralada es el camino de ir a sant segimon. si prefieres,cuando estes en la cima tienes que ir a "un pico" que se ve a 5 minutos aprox de matagalls ke es el unico de la zona con una cruz,que es metalica y hace un metro y medio aprox de alto,sigues esa serralada y al final del todo esta sant miquel dels barretons y sant segimon, por cierto yo hice tambien collformic-matagalls-santsegimon-collformic hace un mes y de 3 horas nada jaja aunke lo hice con mi ermana pekeña y estaba MUY NEVADO hasta las rodillas cerca de la cumbre...
puse unas 13 fotos de ese dia en mi web es http://www.galeon.com/bond/aficiones965428.html
igual viendolas te orientas,son del recorrido y estan comentadas con alguna frase cada una jajaja.
saludos.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui