Durant el mes d´agost hi ha 5 trens de Toès Carançà a la Tour de Carol, i els seus horaris són: Toès La Tour de Carol 09:46h 12:00h 10:47h 13:00h 13:57h 16:13h 18:23h 20:19h 19:13h 21:05h Aquests horaris són vàlids fins al dia 29 d´agost de 2004.
UFF! NO HI HA QUI HO ENTENGUI, A VEURE ARA:
Durant el mes d´agost hi ha 5 trens de Toès Carançà a La Tour de Carol, i els seus horaris són:
Thues La Tour de Carol
09:46h 12:00h
10:47h 13:00h
13:57h 16:13h
18:23h 20:19h
19:13h 21:05h
Aquests horaris són vàlids fins al dia 29 d´agost de 2004.
El tren de la RENFE cap a Barcelona surt de La Tor de Querol a les 16,33 hores. Salut.
El bitllet complert de La Tor de Querol a Vilafranca val 30 Euros, la meitat pels menors de 15 anys. De Toés a Vilafranca no hi ha gaire, per tant, si fa o no fa, valdrà uns 25 Euros. Jo no hi vaig fins el 14 d´agost, per tant, no t´ho puc dir. Salut i força.
Gràcies Klaix, estava al cas de que cal parar-ho, el que no sabia és que no fossin escrupulosos amb el tema dels bitllets. L´enllaç amb la Renfe és ràpit? Segons els horaris hi ha un quart d´hora de diferència i no sé si s´han de comprar els bitllets a la mateixa estació o dalt de tren (tots ane-m´hi dalt del tren). Salut i força.
Allò dels bitllets, doncs va ser una mica en rebeldia. Vam pujar a l´últim vagó (que portava mercaderies) i la senyora revisora, des del primer vagó, molt amablement ens va fer fora amb uns crits impressionants en francès (dels quals no vam entendre res més que "merde, merde!"), total, que vam pujar al penúltim, i la senyora es devia oblidar de nosaltres, pq no la vam veure més (bueno, vam marxar per cames de la tour de carol....)
Respecte la correspondència d´horaris no ho sé, nosaltres recordo que vam agafar un tren que va sortir una mitja hora més tard de que arribés el tren groc (devien ser cap a les 6 de la tarda). Els bitllets els vam comprar a l´estació, a la noia de la SNCF (els ferrocarrils francesos).
Sento la imprecissió, però fa un any!!
Apa, salut!
Klaix
Hola que tal! M´agradarïa saber els horaris per aquest cap de setmana del tren groc des de Toès a La tor de Querol i des d´aquí fins a Núria per agafar el cremallera i poder anar a Ribes de Freser! Estic organitzant una ruta per aquest cap de setmana de Núria-Toès i mare meva quin "desgaste en logística"
el meu e-mail -> mpenasa@uoc.edu
Moltes gràcies!!!!!
m´agradarïa saber en quina pàgina web puc entrar per saber els horaris del tren groc i de la Tor de Querol al cremallera!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui