La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Tren Groc Carançà (A qui pugui interessar)

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Friday 2 july 2004 - 10:38:01

Tren Groc Carançà (A qui pugui interessar)

Durant el mes d´agost hi ha 5 trens de Toès Carançà a la Tour de Carol, i els seus horaris són:   Toès                                                   La Tour de Carol   09:46h                                                12:00h 10:47h                                                13:00h 13:57h                                                16:13h 18:23h                                                20:19h 19:13h                                                21:05h   Aquests horaris són vàlids fins al dia 29 d´agost de 2004.

expandir todo contraer todo 10 Respuestas Última respuesta Wednesday 21 july 2004 - 15:55

Friday 2 july 2004 - 10:40

UFF! NO HI HA QUI HO ENTENGUI, A VEURE ARA:

Durant el mes d´agost hi ha 5 trens de Toès Carançà a La Tour de Carol, i els seus horaris són:

Thues La Tour de Carol

09:46h 12:00h

10:47h 13:00h

13:57h 16:13h

18:23h 20:19h

19:13h 21:05h

Aquests horaris són vàlids fins al dia 29 d´agost de 2004.

Ocultar todas las respuestas      
Friday 2 july 2004 - 11:20

El tren de la RENFE cap a Barcelona surt de La Tor de Querol a les 16,33 hores. Salut.

Wednesday 7 july 2004 - 12:21
I el preu del trajecte (má o menoh)???
Wednesday 7 july 2004 - 12:54

El bitllet complert de La Tor de Querol a Vilafranca val 30 Euros, la meitat pels menors de 15 anys. De Toés a Vilafranca no hi ha gaire, per tant, si fa o no fa, valdrà uns 25 Euros. Jo no hi vaig fins el 14 d´agost, per tant, no t´ho puc dir. Salut i força.

Thursday 8 july 2004 - 22:01
jo vaig pujar-hi l´any passat. ATENCIÓ, CAL PARAR EL TREN FENT-LI UN SENYAL AMB LA MÀ (si no, no para, sort que ens ho va dir una senyora de l´únic bar que hi ha per allà). Sobre el preu, no ho sé, pq vam pujar a l´últim vagó, i el revisor no va passar, a més, al arribar a la tour de carol, vam marxar per cames (). Ah, prepara la paciència pq va fent voltes per allà mateix a 2 per hora, i està ple de duminguerus francesos...

klaix

Monday 12 july 2004 - 13:10

Gràcies Klaix, estava al cas de que cal parar-ho, el que no sabia és que no fossin escrupulosos amb el tema dels bitllets. L´enllaç amb la Renfe és ràpit? Segons els horaris hi ha un quart d´hora de diferència i no sé si s´han de comprar els bitllets a la mateixa estació o dalt de tren (tots ane-m´hi dalt del tren). Salut i força.

Monday 12 july 2004 - 15:08

Allò dels bitllets, doncs va ser una mica en rebeldia. Vam pujar a l´últim vagó (que portava mercaderies) i la senyora revisora, des del primer vagó, molt amablement ens va fer fora amb uns crits impressionants en francès (dels quals no vam entendre res més que "merde, merde!"), total, que vam pujar al penúltim, i la senyora es devia oblidar de nosaltres, pq no la vam veure més (bueno, vam marxar per cames de la tour de carol....)
Respecte la correspondència d´horaris no ho sé, nosaltres recordo que vam agafar un tren que va sortir una mitja hora més tard de que arribés el tren groc (devien ser cap a les 6 de la tarda). Els bitllets els vam comprar a l´estació, a la noia de la SNCF (els ferrocarrils francesos).
Sento la imprecissió, però fa un any!!

Apa, salut!

Klaix

Wednesday 21 july 2004 - 15:25

Hola que tal! M´agradarïa saber els horaris per aquest cap de setmana del tren groc des de Toès a La tor de Querol i des d´aquí fins a Núria per agafar el cremallera i poder anar a Ribes de Freser! Estic organitzant una ruta per aquest cap de setmana de Núria-Toès i mare meva quin "desgaste en logística"

el meu e-mail -> mpenasa@uoc.edu

Moltes gràcies!!!!!

Wednesday 21 july 2004 - 15:29

m´agradarïa saber en quina pàgina web puc entrar per saber els horaris del tren groc i de la Tor de Querol al cremallera!

Wednesday 21 july 2004 - 15:55
mirat aixó, que fa uns dies s´en va parlar...

http://www.madteam.net/foro/ver.php?id=709&seccion=piadas&busca=tren%20groc&tipo=op

salut i seny

mirlo 

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies