La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Canigó i Bassegoda

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Friday 29 october 2004 - 20:02:33

Canigó i Bassegoda

Esta semana quería ir para Besiberris, pero como el tiempo no ha acompañado, me he conformado con hacer un par de salidillas.
Ayer subimos de Cortalets al Canigó por la ruta normal. Poca nieve, empieza cuando le das la vuelta al pic Jofre. La parte final del camino que va subiendo haciendo zetas se tenía que subir con precaución, pues la nieve estaba helada. Día muy nítido, frio y ventoso. Vistas desde Golf de Roses, Costabona, zona ull de Ter, Carlit... Para la bajada me acordé de la reseña d´Amunt de bajar por la chimenea y portella de Vallmanya y así lo hicimos. La chimenea sin nieve y muy poca en el resto del camino. Vuelta muy recomendable. Gràcies Amunt !!

Hoy salida en solitario al Bassegoda, desde el pont d´en Valentí y regreso por la vall de Riu. Seis horas de pateo, y aunque este año no he encontrado setas (ni de malas), me he conformado con coger algunas castañas.
Recomendable hacer esta ruta ahora en otoño pues los colores del bosque estan en su máximo esplendor.
Intentaré colgar reseña con la ruta detallada.

Saludos

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Friday 5 november 2004 - 07:37

Wednesday 3 november 2004 - 09:16
Hola Jordi, es dóna el cas que tinc previst fer el Bassegoda per la Vall del Riu i tornar per Sant Aniol a finals de mes, ja em diràs què tal és la ruta. Una abraçada.
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 3 november 2004 - 23:17

Hola Amunt,

Tal com deia en el post anterior, aquesta setmana intentaré posar la resenya de la ruta tal com la vaig fer. També la he fet com tu indiques i és una bona opció
Per cert, les fotografies que s´inserten a les rutes, s´han de reduir de Kb o es poden posar amb la capacitat original?.

Salutacions

Thursday 4 november 2004 - 09:39
wenas,

para colgar fotos en el apartado "galeria de fotos" las tienes que reducir a 100 kb, pero para colgarlas en el apartado de "aventuras", las cuelgas en el tamaño que tengas.

salut i seny
mirlo

Thursday 4 november 2004 - 15:46
El que diu Mirlo és cert, però jo prefereixo reduïr-les una mica. Agafo el Paint, obro la foto i a l´opció de contraure hi aplico el 50%, habitualment queden bastant més petites de 100kb i ja es poden pujar a la web, perquè sino el servidor ho tira enrere. Probablement hi ha altres sistemes per fer-ho, però a mi aquest em funciona. Salut i força
Thursday 4 november 2004 - 15:49
Com va anar per Mont-rebei? Pel Puigmal força bé, quan hagi revelat les fotos ja les pujaré, la ressenya no la faré perquè ja hi és a l´apartat (feta pel capo, per cert). També vaig passar pel local, és gran i espaiós, quedarà guapo. Una abraçada
Thursday 4 november 2004 - 16:43
wenas xavi,

perdona pero no recordo si el signe d´admiració es cap o cap dalt...jejejeje

mont-rebei anirem el cap de setmana vinent i ho farem desde la pertusa cap al pont, hi ha que vam troba un antic molí (llar de foc i tal per fer la castanyada) al costat d´os de balaguer (apropet), en canvi pel pont de montaña...no vaig trobar res, pero be, el més important es que ens faci bon temps i ens ho passem d´allo més be.

Ja veig que el puigmal guaiii...ehhhh....

et va agradar el local, et van tractar be, algun problema amb el tema del lloguer???

una abraçada "uequeru"

salut i seny
mirlo

Thursday 4 november 2004 - 18:42
Cap problema!! Vaig coincidir amb gent que feia molt de temps que no veia (pensa que vaig ingressar a la UEC l´any 1975, quan era un pajarín de 16 anyets), sobretot amb l´Àngel Pejó, una de les més bones persones (amb el sentit més ampli de la paraula) que conec, també hi eren el Presi i altra gent amb qui vaig estar parlant força estona. Pel tema del material perfecte, vaig endur-me quatre parells de grampons i dimarts els vaig tornar. Ojito: 4,40 Euros en total ... UNA GANGA!! Amb tot el tema dels rescats estic pensant en federar-me, ja passaré un dia per preguntar-li a la Núria que cal portar. Una abraçada
Friday 5 november 2004 - 07:37
Gràcies a tots dos per la info. A veure si demà tinc temps i m´hi poso.

Salutacions

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies