La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Prats de Molló

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Friday 19 november 2004 - 09:19:20

Prats de Molló

Algú em pot dir la forma més ràpida i/o curta d´arribar a Prats de Molló des de Barcelona? Pel Coll d´Ares o per La Jonquera? Gràcies a tots. 

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Friday 19 november 2004 - 11:52

Friday 19 november 2004 - 11:27
Hola Laura. Jo et recomanaria anar per Camprodon-Mollo- Coll d´Ares i Prats de Mollo. Per darrera (venint de la Jonquera) has de passar per una carretera molt estreta i amb moltes voltes...Tot i que de distancia en kms no et sabria dir...
És la meva opinió....Salut

Ocultar todas las respuestas      
Friday 19 november 2004 - 11:52

Sense cap mena de dubte, per anar a Prats de Molló ves pel Coll d´Ares, la carretera està parcialment en obres per la zona de Molló, i per tant cal anar en compte, però un cop entris en l´estat francès, és molt bona. Atenció a les vistes del Canigó, tot blanquet. Bon viatge

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies