wenas,
para todos los interesados que querais venir (aqui teneis la reseña)...
http://www.madteam.net/rutas/montseny/castellets/castellets.php
Lugar de salida: Sant Marçal
Hora: 9.30 h
cualquier cosa o duda...decidlo, ale...hasta el domingo
salut i seny
mirlo
Hola Mirlo... què tal?
La Laia i jo venim.... i estic intentant convèncer a una amiga perquè també ens acompanyi
Algunes apreciaciacions:
L´idea és portar uns bocates i dinar a dalt o quan tornem a l´aparcament o simplement a dinar cadascú a casa seva ?
Quedem a l´aparcament de Sant Marçal o a l´aparcament del pla d´en Mont o coll Sesferreres de Dalt ?
Que et sembla si porto una corda i uns quans mosquetons... no sé, la meva patufa és molt "renacuaja" i igual me l´encordo l´últim tram (patiment de pare, je je!)
Nosaltres sortirem de Mataró.. per si algú que s´apunti no té cotxe i vol que el recullim....
Que tremoli el Montseny.... que arriben els pitufo-escaladoooooooors
Pere
Hola Pere.
Yo tambien estoy pendiente de una cosilla y si no hay problema por vuestra parte me apunto.
Tambien saldria de Mataró, bueno de Llavaneres, y el pequeño problema que tengo es que no conozco nada de la zona del Montseny (soy de Zaragoza pero mi mujer vive desde hace unos meses en Llavaneres), y si no te importa me gustaria que pudiesemos quedar para ir juntos y asi no me pierdo por esas carreteras. Tengo coche, eso no es problema, puedo cojerlo y seguiros o si quereis pillamos uno solo, el mio o el vuestro, no hay problema.
Tengo todavia que acabar de ver si puedo, hasta el sabado por la mañana seguramente no lo sabre. Te dejo mi e-mail: PIERLUIG@terra.es y mi movil: 651046255.
Si me dejas un correo te escribo en cuanto sepa si puedo ir.
Saludetes.
Tropezon
Bé, existeixen dues possibiltats:
Possibilitat A
Anar de Barcelona fins a Sant Celoni (AP7), pendre la BV-5114 cap a Santa Fe de Montseny, s´arriba a Santa Fe (moltes corves) i es segueix per la mateixa carretera direcció cap a Viladrau..... s´arriba a Sant Marçal (km 28 de la mate¡xa BV-5114)
Possibilitat B
Anar de Barcelona fins a Granollers per la C17 i continuar per aquesta carretera direcció Vic fins arribar gairabé a Tona (creuament de 4 camins), llavors es pren la carretera direcció Viladrau pasant per Seva (primer és la BV-5303 i després GE-520)
Quan s´arriba a Viladrau, s´agafa la BV-5114 direcció Santa Fe de Moontseny i s´arriba a Sant Marçal.....(km 28 de la mate¡xa BV-5114)
La A potser és mes curta però amb més corves i la B fas més km però menys revolts...
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui