La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Matinal al Matagalls( 1700mts) dissabte 19/02/05.

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 21 february 2005 - 11:12:38

Matinal al Matagalls( 1700mts) dissabte 19/02/05.

Hola a tots. Es van torçar les oracions i em vaig haver de resignar a fer una escapada al Matagalls  en solitari. Dissabte es va llevar el dia amb molts nuvols i boira a la plana. Mentre el dia s´aixecava el sol es va imposar majoritariament, malgrat la zona pirinenca es veïa encara ennuvolat. Pujada clàssica desde Collformic, només amb l´alicient de la neu que costava de trobar( fins a la pujada cap el Turo Gros no en trobem). Un cop dalt la carena, la neu era bastant dura i un gruix de 40 a 50 cms fins el cim. Per anar mes ràpid, vaig calçar grampons i en 1h 20´ desde l´aparcament de Collformic arribava a la creu. Dalt com sempre una vista molt guapa i molta neu pel costat de les Agudes. El vent fort del Nord, començava a imposar-se i es feia molest d´estar al cim.
Salut

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies