La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >canals per a principiants

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Friday 18 march 2005 - 14:57:25

canals per a principiants

hola a tothom;
El tema es que aquesta setmana santa estare pel montsec trepant (vilanova, camarasa....por hay) i cap a lultim finde de SS voldria pujar cap a dalt (al piri) a fer una canal directament desde alla, amb cotxe es clar. El cas es que no tinc gaire experiencia en aixo de la cosa blanca, he fet poquetes coses (alguna canal facil pel cadi, i alguna ascencio primaverenca).
algu em podria recomanar una zona amb canals +- facils? (vall daran o a prop sortint de les terres de ponent).
Mhan dit que tal com estan les coses laproximacio lhauriem de fer amb raquetes, cert?
i que encara que hagi nevat a bufat del nord i les canals estan bastant pelades, aixo vol dir que casi segur que trobarem mixtos? llavors cal que portem mat. de clasica (fisus, friends, claus..) per si de cas?
-la meva intencio es fer canals facils, de nomes neu, pero si es imposible doncs ja agafare la corda..-
doncs aixo, ja se que es un post prou llarg, pero si algu em fa una alludita... pues estare molt agrait.
gracies.

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Friday 18 march 2005 - 16:31

Friday 18 march 2005 - 15:00
com es que per poder enviar el post he tingut que treure tots els aprostofs?

Ocultar todas las respuestas      
Friday 18 march 2005 - 16:31
Quin navegador utilitzes?
   Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies