Per preparar el Barrufets Frikis II, aquest dissabte havia pensat fer l´excursió Sadernes-Sant Aniol-Talaixà-Sadernes, però tinc un dubte. Algú que conegui la zona em podria dir si el sender que baixa de Talaixà a la Riera de Sant Aniol, a l´alçada del Gomarell, té algun tipus d´indicació?. Surt del GR 11, però com no he anat mai, no sé a quin punt s´agafa i si està pintat d´algun color. Us agrairia qualsevol informació al respecte. Per cert, si algú està interessat en venir, encantat de la vida. El meu e-mail és xaviromero@msn.com. Està previst trobar-nos a Sadernes als volts de les 10 del matí i la sortida ve a durar unes sis hores, amb un desnivell que no supera els 300 mts., per tant, és una passejada. Una abraçada a tothom. Salut i força
Bones, Amunt !
A veure, ara mateix no recordo exactament on és "l´alçada del gomarell", però per baixar de Talaixà, no hi tindràs cap mena de problema. Davant del refugi de Talaixà, hi ha un indicador de direccions. Si veniu pel GR desde Sant Aniol, just a l´encreuament per continuar al GR cap a la Vall d´Ormoier, hauràs d´agafar el camí de l´esquerra. Crec que no estava marcat (ara mateix no ho recordo), però sí que era molt evident i fresat. Podria ser que l´hagin marcat, ja que vaig pujar a Sant Aniol fa 10 dies, i havien repintat la pujada a Sant Aniol, i m´han comentat que també havien pintat algun altre camí, així com repintat part del Gr, però no t´ho puc assegurar.
Salutacions,
Freu
Téns raó, Amunt...!!! jejejeje !!! la presa !!! jejeje !!
Encara que si no et vols mullar els peus, és millor que travessis el riu abans, que actualment està indicat, per sobre les pedres que hi ha, que són força grans i estables.
Quan baixis de Talaixà, i ja portis una bona estona, arrivaràs a un encreuament amb dues opcions, la de l´esquerra baixa avall, i la de la dreta sembla que tornis a pujar amunt. L´opció de la dreta, que al cap de poc ja tornaràs a baixar, et porta al Pont d´en Valentí, la de la dreta, et baixarà directament a la pista que va cap a Sant Aniol, abans de travessar la primera passera una vegada has passat la cadena que tanca la pista.
Salutacions,
Freu
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui