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Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

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Wednesday 18 may 2005 - 11:30:21

Via fàcil i equipada al Pedraforca

Bon dia,

aquest cap de setmana voliem anar al Pedra a fer alguna via fàcil (IV, V). M´agradaria que me´n recomanessiu alguna que estigui equipada ja tenim poc material d´artificial i a més no n´hem fet mai. Gràcies!!!

  

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Thursday 19 may 2005 - 14:11

 
Wednesday 18 may 2005 - 14:21

Buenas!!

Pues vas a tener que concretar un poquito más porque el Pedra ofrece escaladas muy my variadas. La cara sud es soleada y es una escalada más deportiva, la norte es muy muy bonita y la escalada es más clásica (hacen falta más cacharros).

Mirate esta web y decide a ver que vias te gustan más

http://www.ressenya.net/

Yo hice la Homedes al Gat en la cara norte. Esta es muy recomendable (tascones y friends necesarios), y por lo que he visto te puede interesar la Civís Genís en Cabirols, que segu reseñas se puede ir con pocos cacharros.

Mira la web y decide

 Ta luegggg

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Wednesday 18 may 2005 - 16:13

Un par de vías en la Norte..... http://www.inazio.com/01d20894ad125da10/01d208954d0a3f30a/   
Y más reseñas en....  http://www.caranorte.com/resenas/directorio/europa/espana/catalunya/pedraforca/p.php

Escoje y disfruta.....eso sí....SIEMPRE el casco.....                         Pekas


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Wednesday 18 may 2005 - 19:27
MOLTES gràcies!!
El que busco és una via on les R´s estiguin ja equipades. hi ha alguna via amb parabolts (tipus esportiva i de grau 5, 6a com a màxim) ??

Tenim algun friend i alguns tascons, però en els llibres que he consultat posa que la majoria de vies estan equipades, però a totes les ressenyes et recomana que si friends que si tascons, pitons... Això és el que em fa ballar el cap. Estan o no estan equipades??

Gràcies again.
monanem

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Wednesday 18 may 2005 - 21:47
 Pues los itinerarios de la Cara Norte están mucho más desequipados que los de la Cara Sur... además que has de saber escojer el camino correcto y leer la roca... (itinerarios más alpinos y salvajes...) En la cara Sur hay de todo....itinerarios con las R´s montadas y "equipados"...(no esperes encontrar chapas cada dos metros que esto no es una "escuela" de escalada...    esto ya es nivel universitario..... ) de ahí que valga la pena llevarte un juego de tascones y algún friend.... (si vas justo de grado.... )         También hay itinerarios semiequipados.....chapas en los pasos clave y el resto le vas metiendo los que creas conveniente...(o lo que puedas.... ) Recuerda que para escalar en estas paredes hay que aplicar la regla de las tres "bés"..: "Balor....Boluntá...y Buebos"             Pekas  
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Thursday 19 may 2005 - 10:02
Gràcies altre cop!
Doncs crec que anirem per la Cara sud,  a buscar algun itinerari on el passos "xungos" hi hagi algun clau o xapa o el que sigui. Evidentment no buscava una escola... però sé que hi ha vies amb el que tu comentes: una xapa o seguro en el pas delicat i les R´s + o - preparades.

A veure si puc contactar amb el company i ens animem definitivament. Moltes gràcies altre cop per la info i ja us explicaré com ha anat!

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Thursday 19 may 2005 - 14:11
Crec que la via que s´adapta més al que demanes és el Camí del Tro a la cara sud.

Tot i que vies com la Civís-Genís a la Dent de Cabirols o la l´Homedes o el Gran Diedre també.

A disfrutar! ja explicaràs

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