La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Zona Roca Entrevessada - Medacroba

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Thursday 23 june 2005 - 11:48:17

Zona Roca Entrevessada - Medacroba

Wenas... supongo que más bien poco... pero sabeis si queda nieve?... más que nada si hay algun neverillo que de madrugada nos puda tocar los janders si no llevamos pinchos....

asieeeees

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Thursday 23 june 2005 - 15:42

Thursday 23 june 2005 - 13:10
Wenas!!!

No se si et servira de molt, pero akest finde passat des del Pedra no es veia ni gota de neu en tot el Piri. Com a minim la part d´Andorra tocant a la Cerdanya et puc assegurar q esta pelada pelada... i em sembla a mi q la vessant d´Arinsal estara mes o menys igual . A veure si algu ha estat per la zona i et pot donar alguna idea.

Ens veiem!!
Dani

PD: Amb la de vegades q has anat per alla... crec q si truques a l´ajuntament et reconeixeran i et sabran dir com esta

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 june 2005 - 13:20
jajajaja... ja casi em fa vergonya y tot jajajajajaja
Thursday 23 june 2005 - 13:37
El Medecorba? Eiiii, que potser jo també estic per allà aquest pont , i era una opció pujar el Medecorba. A mí també m´interessa saber com està aquella zona.
Per cert, ¿algú em pot informar què tal és aquesta ascensió? Qualsevol informació serà molt ben rebuda. Gràcies

Bona revetlla a tothom!!!!

Apa, adèu!!!

Thursday 23 june 2005 - 13:46
Dons jo sempre l´he intentat a l´hivern.... complicacio no en te... pero la ultima pala.... ja fa uns anyets.. uns 6.. em va fer respecte.... es una mica aeria.... pero weno... es anar fent

Noslatres sortim aquest mig dia per fer nit al refu de Pla de L´Estany, demà Pujerm fins els Estanys forcats y farem Medacorrva y lo que es deixi més.

Disabte volem fer roca entrevessada cresta de Malshiverns.. aviam si ja de una p*** vegada... Bauai, Comapedrosa y cap a Comapedrosa a fer nit... segurament a la cabana que hi ha al costat del refu.... y diumenge si encara ens aguantem volem fer la volta a la Coma Pedrosa.....

Thursday 23 june 2005 - 15:01
Feuno... uno que se las pira.... viam si ens veiem per allà... :)... anem LoyBcn y jo
Thursday 23 june 2005 - 15:42
Vaja no t´he pogut contestar abans, ara ja heu marxat.
Jo si hi vaig, aniré amb una amiga i la seva parella, encara estic a l´espera que em diguin si anem o no. 
La idea seria anar-nos demà matí i fer un dia muntanya (segurament el Medecorba com ja t´he comentat abans) i volen dedicar un dia a anar de tendes. No es volen cansar molt, què hi farem.
Bé, dilluns ja us diré si hi vaig anar i, si és així, què tal va anar la muntanyeta.

Que us ho passeu molt bé.

Apa, adèu!!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies