La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike >JA S´ ACOSTA EL 17 D´OCTUBRE!!!!!!!!!

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Wednesday 22 september 2004 - 12:51:44

JA S´ ACOSTA EL 17 D´OCTUBRE!!!!!!!!!

Bon dia a thotom, cada dia falta menys per la duathló d´alta muntanya Queralbs-Puigmal-Queralbs. Espero i suposso que a mes d´un el veuré per allà. Si hi ha algú que anirà molaria saber com porta el entrenament. De moment vaig fent miniduathlons amb pujades idèntiques a les que ens trobarem en la duathló, però com podeu saber son molt difícils de trobar-ne d´aquestes pujades.

Au companys ens veiem.

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Tuesday 5 october 2004 - 15:19

Saturday 2 october 2004 - 18:42
jo el porto fatal a peu, de conya btt !!

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 5 october 2004 - 09:25

hola

doncs ens veurem per alli

jo no faig cap entrenament específic, sinó les meves tres sortides de 30km mensuals amb btt + 1 mensual a la montanya + 0 -.
La meva fita és arrivar.......
ahh..gracies freu per ajudar-me en la inscripció...m´ho va comentar la marta...

PD:para cuando el bikestage?

Tuesday 5 october 2004 - 15:19

Bones, Darko !!   I tranquil, que per això estem, i a mi no em costava res !!!

Per cert, que et vagi bé, i vigila, no et passis de rosca amb la btt, que després es paga car.... !!   Però a sac !

I això mateix, a veure per quan el bikestage.... encara que crec que també me´l perdré !!  !! si es fa durant aquest any...!!

Salutacions,
Freu

P.D.: Ànims i que us vagi bé a tots els que aneu al Duatló !!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies