La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike >PEDALADA D´AIGUAFREDA 23 ABRIL,POSA´T A PROVA AMB ...

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Friday 14 april 2006 - 17:46:34

PEDALADA D´AIGUAFREDA 23 ABRIL,POSA´T A PROVA AMB LA TEVA BTT.35KM I SOLS 900 MTS DE DESNIVELL

Recurdeu el diumenge 23 d´abril teniu una pedalada de les bones(no perque jo sigui d´aiguafreda,jaaaaaaaaaaa  aixo diuen,bon recorregut,una mica de tot,desnivell..kms..esmorzar de pa amb tomaquet amb botifarra a mig del recorregut,bon regal a l´arribada...)inscripcions a les 8.00 al parc de la carretera(sols tenim un parc al poble)sortida a les 8.30 direccio al Tagamanent,El bellit,el pla de la calma.el clot,el pla de la calma i baixadeta per els mes rapids que es podran lluir per una pista que no s´acaba mai..al tanto que va de cantooooo.En fi escapeu.vos de la city i disfruteu del Parc Natural del Motseny..ENs veiem doncs com sempre a la muntanya a un lloc a altre o en un restaurant esmorzant o en un altre....Salud companys!!!!! Tinc una Començal que es una bala jo sortire una hora despres de vosaltres i encara us guanyare,jejeje conec unes dreseres molt guapes..

Francesc.Molinet

expandir todo contraer todo 12 Respuestas Última respuesta Sunday 23 april 2006 - 18:07

Saturday 15 april 2006 - 13:05

Hola Francesc!!!

Escolta amb la Núria per poc que puguem vindrem, aviam com és Aiguafreda que no

hi hem estat mai i així coneixem una mica més el Montseny! A veure si ens veiem per

allà, i ens ensenyes les dresseres

Ja et diré segur si venim!

Ocultar todas las respuestas      
Saturday 15 april 2006 - 20:05

Hola piks i Nuria; m´alegro molt que pujeu a la pedalada,de veritat,si vols us puc aconseguir allotjament en una casa rural de uns amics i segur que us fan bon preu.  Be t, explico que pasarem a prop del trencant que varem pasar al pla de la calma amb el meridia verd,si vols veure el perfil.. . Penseu que tens casa meva a la teva disposicio,per dutxar.te.per el que vulguis,podria buscar un lloc per dinar...fes correr la veu,seria guapo que vinguesin els btteteros del madteam i anessim a dinar,pero potser es massa forta per ells(ahi queda,a ver quien se pica).

Diumenge, 23 d´abril del 2006

Recorregut: uns 33,6 km. Desnivell: uns 800 m.
Hora de sortida: a les 8h30 del matí, del Parc de la Carretera.
El control es tancará a les 14 hores.
Els participants rebran un record, esmorzar, avituallaments i es farà el sorteig de diferents obsequis.
L´ingrés de les inscripcions es pot fer per endavant a Caixa de Manlleu, c.c. 2040-0090-03-8000176365.
Inscripcions el mateix día de la pedalada, al lloc de sortida, a partir de les 8 del matí.
Preu per participant: federats 12 ?, no federats 15 ? (inclou assegurança).
En cas de pluja, no es suspendrà la pedalada.
Serà obligatori l´ús del casc.
L´organització no es fa responsable dels accidents que els participants puguin ocasionar o patir.
Per a més informació podeu telefonar al 93 844 2253 (de 9 a 2), o escriure a correu@gafarrons.org.

Participants: 2004: 113 - 2005: 189.

El recorregut transcorre pel Parc Natural del Monsteny, amb paisatges i vistes espectaculars.

Núm. km Altitud, m
1 0 405 Sortida. Parc de la Carretera
2 3,2 760 Puig Agut, GR5
3 4,4 . Desviació del GR5 cap el Soler
4 6,1 . Pista de Tagamanent
5 8,4 1000 Collet de l´Agustí, pista del Pla de la Calma
6 11,5 1150 Trencant cap al Bellit
7 12,7 1090 El Bellit. Esmorzar
8 16,7 1200 El Faig de Can Figuera, pista del Pla de la Calma
9 17,1 1100 El Café. Trencall cap el Clot.
10 21,6 980 La Caseta
11 22,6 1000 La Caseta
12 33,6 405 Arribada, Parc de la Carretera

Retorn

Monday 17 april 2006 - 21:12

HOLA PIPOL¡¡¡
Francesc...k maku què es aiguafreda¡¡¡
Kom tu curres amb les informacions detallades...
per cert, en piks & Co enlloc de pujar al teu poble el que haurà de fer és baixar, no?

jo al final no vindré pq hem vares dir que s´abstinguessin els figaflors.... es broma ens veiem¡¡¡

Tuesday 18 april 2006 - 10:57
Pues cómo me envio un sms y me dijo que los que llevamos "pluma"  mejor abstenernos...  pues que paso de venir...  he quedado con Priscilla y unas amigas  en Bailén 22 a marcarnos unos dancings... ahora que estoy depilada al "completo" tengo que sacar a relucir mi "body"...

En serio... Francesc...lo siento...  pero el viernes me voy para Benasque... (Maladeta )  De seguro que todo va de "fruta madre"....  Pasaroslo de mueeerrrrttteeeeeeeeeee...!!!!!!!                      Pekas

Tuesday 18 april 2006 - 21:41

Darko que tal tot? estic molt content que vinguis ets un maki total,crec que t´agradara molt. a veure si ens trobem tots,patxi ,chechi,Viçens encara que sigui en 4x4,ricard..i els del meridia verd..tambe,i el que vingui benvingut sera,queda casa meva a la vostra disposicio,per els que vinguin del estranger esclar jajajaja. Apa adeu i canya al ferro! (ferro=qualsevol bici tipo ferro colat que hem trobo al bosc circulant com una bala muntada per un tio boig)

Tuesday 18 april 2006 - 22:33
A mi m´agradaria venir, però mai he fet res a aquest nivell amb la bici. Per no tenir, no tinc ni culotte!  Això, sí! Em conec el montseny com si fos casa meva

Creieu que puc presentar-m´hi? Una cosa compensaria l´altre? :P  Tirar, tiraria, però no sé si faria el ridícul.

Un petó i fins aviat

Maria

PD: En el cas que em diguéssiu que sí......que hauria de portar a part de la bici i el casc?

Wednesday 19 april 2006 - 21:45
Ei 1er ; Maria que puc dir.te,no et conec,que tampoc cal,veiam tu vols venir?si o si?doncs endavant vina aixo si agafato amb molta calma i pensa que pot ser molt dur o durissim i aixi aniras be,pedalaras en positiu que es molt important,be m´explico vull dir.te que es preferible que vagis molt a poc a poc i quan quedin pocs kms i si pots apretis, i no que la duressa de la cursa et sorprengui en el km 5 i no puguis mes(pensa que els 13kms primers son practicament de pujada i amb trams tecnics,que costa aguantar el equilibri)pero jo sempre dic lo mateix,jo tinc tres regles d´or 1er per anar en bici lo primer i mes important es el cap,si vas be de cap cap problema vull dir que si ets cabassuda arrribaras lluny,2on les cames que estiguin mitg preparades i per ultim el material o sigui la bici i els complements,jo conec molta gent que començan amb una molt bona bici,resulta que tenen por per baixar trialeras i aixo que van amb disc i a mes van dien que no poden mes.Entens el msg? o sigui que si t´atrau la pedalada vina surt de les ultimes i a disfrutar del paissatge.

referent a la teva pd: porta molt liquid encara que trobaras avituallaments,porta fruits secs,guants,uns euros per la inscripcio...i si no portes cullote millor porta per aixo si unas malles ben apretades i veuras com cap bicicleta et pasar davant jajajajajaja be es el que penso jo sempre que vaig darrera de una noia

i tambe cameres de racanvi,mancha de inflar....

Wednesday 19 april 2006 - 22:42
Jejejej

Gràcies Molinet!!! Però els que no em passin suposo que serà perquè poden menys que jo, no perquè s´entretinguin mirant "el paisatge" !!

M´ho acabo de pensar! L´última vegada que vaig agafar la bici per moure´m una mica vaig acabar a l´hospital de Granollers (després de volar nou metres i caure de cara a l´asfalt), i per això em fa respecte...En tot cas les trialeres les baixaré directament de cul jajajaja

Un petó i fins aviat

Maria

Thursday 20 april 2006 - 21:18

EIIIII que pasa molinet!!! ajjajajaja , ja has vist que el patxi shi apunta, jo tb vindre a ferli companyia, aviam com men surto!!!!Estic amb molt baixa forma desde la caiguada, i hi ha molta pujada,,,, em concentrare am lesmorzr,,,Jajajajjaa
segurament majudara....

Ens veiem diumenge maricon, ves escalfant el motor ke no gripis!!!!! vinggueeeeeee!!!!!

sergi alies gucho o fox per la gent del merdia

PD : piks apuntat es una bona cursa! val la pena!!!!  

Sunday 23 april 2006 - 17:53

Sunday 23 april 2006 - 18:03

Sunday 23 april 2006 - 18:07

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies