Recurdeu el diumenge 23 d´abril teniu una pedalada de les bones(no perque jo sigui d´aiguafreda,jaaaaaaaaaaa aixo diuen,bon recorregut,una mica de tot,desnivell..kms..esmorzar de pa amb tomaquet amb botifarra a mig del recorregut,bon regal a l´arribada...)inscripcions a les 8.00 al parc de la carretera(sols tenim un parc al poble)sortida a les 8.30 direccio al Tagamanent,El bellit,el pla de la calma.el clot,el pla de la calma i baixadeta per els mes rapids que es podran lluir per una pista que no s´acaba mai..al tanto que va de cantooooo.En fi escapeu.vos de la city i disfruteu del Parc Natural del Motseny..ENs veiem doncs com sempre a la muntanya a un lloc a altre o en un restaurant esmorzant o en un altre....Salud companys!!!!! Tinc una Començal que es una bala jo sortire una hora despres de vosaltres i encara us guanyare,jejeje conec unes dreseres molt guapes..
Francesc.Molinet
Hola Francesc!!!
Escolta amb la Núria per poc que puguem vindrem, aviam com és Aiguafreda que no
hi hem estat mai i així coneixem una mica més el Montseny! A veure si ens veiem per
allà, i ens ensenyes les dresseres
Ja et diré segur si venim!
Hola piks i Nuria; m´alegro molt que pujeu a la pedalada,de veritat,si vols us puc aconseguir allotjament en una casa rural de uns amics i segur que us fan bon preu. Be t, explico que pasarem a prop del trencant que varem pasar al pla de la calma amb el meridia verd,si vols veure el perfil.. . Penseu que tens casa meva a la teva disposicio,per dutxar.te.per el que vulguis,podria buscar un lloc per dinar...fes correr la veu,seria guapo que vinguesin els btteteros del madteam i anessim a dinar,pero potser es massa forta per ells(ahi queda,a ver quien se pica).
Recorregut: uns 33,6 km. Desnivell: uns 800 m.
Hora de sortida: a les 8h30 del matí, del Parc de la Carretera.
El control es tancará a les 14 hores.
Els participants rebran un record, esmorzar, avituallaments i es farà el sorteig de diferents obsequis.
L´ingrés de les inscripcions es pot fer per endavant a Caixa de Manlleu, c.c. 2040-0090-03-8000176365.
Inscripcions el mateix día de la pedalada, al lloc de sortida, a partir de les 8 del matí.
Preu per participant: federats 12 ?, no federats 15 ? (inclou assegurança).
En cas de pluja, no es suspendrà la pedalada.
Serà obligatori l´ús del casc.
L´organització no es fa responsable dels accidents que els participants puguin ocasionar o patir.
Per a més informació podeu telefonar al 93 844 2253 (de 9 a 2), o escriure a correu@gafarrons.org.
Participants: 2004: 113 - 2005: 189.
El recorregut transcorre pel Parc Natural del Monsteny, amb paisatges i vistes espectaculars.
Núm. | km | Altitud, m | |
1 | 0 | 405 | Sortida. Parc de la Carretera |
2 | 3,2 | 760 | Puig Agut, GR5 |
3 | 4,4 | . | Desviació del GR5 cap el Soler |
4 | 6,1 | . | Pista de Tagamanent |
5 | 8,4 | 1000 | Collet de l´Agustí, pista del Pla de la Calma |
6 | 11,5 | 1150 | Trencant cap al Bellit |
7 | 12,7 | 1090 | El Bellit. Esmorzar |
8 | 16,7 | 1200 | El Faig de Can Figuera, pista del Pla de la Calma |
9 | 17,1 | 1100 | El Café. Trencall cap el Clot. |
10 | 21,6 | 980 | La Caseta |
11 | 22,6 | 1000 | La Caseta |
12 | 33,6 | 405 | Arribada, Parc de la Carretera |
HOLA PIPOL¡¡¡
Francesc...k maku què es aiguafreda¡¡¡
Kom tu curres amb les informacions detallades...
per cert, en piks & Co enlloc de pujar al teu poble el que haurà de fer és baixar, no?
jo al final no vindré pq hem vares dir que s´abstinguessin els figaflors.... es broma ens veiem¡¡¡
Darko que tal tot? estic molt content que vinguis ets un maki total,crec que t´agradara molt. a veure si ens trobem tots,patxi ,chechi,Viçens encara que sigui en 4x4,ricard..i els del meridia verd..tambe,i el que vingui benvingut sera,queda casa meva a la vostra disposicio,per els que vinguin del estranger esclar jajajaja. Apa adeu i canya al ferro! (ferro=qualsevol bici tipo ferro colat que hem trobo al bosc circulant com una bala muntada per un tio boig)
EIIIII que pasa molinet!!! ajjajajaja , ja has vist que el patxi shi apunta, jo tb vindre a ferli companyia, aviam com men surto!!!!Estic amb molt baixa forma desde la caiguada, i hi ha molta pujada,,,, em concentrare am lesmorzr,,,Jajajajjaa
segurament majudara....
Ens veiem diumenge maricon, ves escalfant el motor ke no gripis!!!!! vinggueeeeeee!!!!!
sergi alies gucho o fox per la gent del merdia
PD : piks apuntat es una bona cursa! val la pena!!!!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui