La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike >Via verda del Carrilet

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Tuesday 14 november 2006 - 17:03:38

Via verda del Carrilet

Hola a tots!
El proper dissabte tenim pensat el tram de via verda Olot-Girona. La idea és començar a Olot i allí deixar el cotxe. El problema el tenim per la tornada, sabeu si els autobusos de la TEISA ens agafarien les bicis per tornar? o coneixeu algun sevei de taxi que ens tornés a Olot desde Girona junt amb les bicis?
Fins aviat
Josep

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Friday 17 november 2006 - 20:30

Tuesday 14 november 2006 - 17:15

Bones JosepR !!

El millor que pots fer és trucar a la TEISA  http://www.teisa-bus.com/  i que t´ho aclareixin.

El tema de Taxis, doncs truca també a la central de Girona.  De ben segur n´hi han que són furgones grans que potser els valdrà la pena assegurar-se un bon viatge!

Aneu amb compte si sou gaires, val més que els hi diguis per avançat, que després podeu tenir sorpreses alhora de pujar.

Salutacions,
Freu

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 15 november 2006 - 13:24
wenas!.. lo bo seria fer un muntage de dos cotxes deixan un a la arribada, si no us pot recollir algu. Jo la vaig fer de nada i tornada pero desde olot-girona- sant feliu de guixols en dos dias i mitg fen vivac i escala en un hotel q esta al costat de la via i a la altura de amer(en la mateixa via l´anuncia.Per vindre desde s.feliu esta lluny, pero per fer carrilet 1 esta +/- el mitj, contan que el 1 tros son 30km de baixada i el hotel esta just abans de la pujada de retorn. El hotel es diu sant marçal ,tl 972 43 07 23 crtra de olot km47. Esta tirat de preu ,es sopa de coña i les habitacions son guapes (tele i dutxa), ademes et guardan la bici en un garatge.Ahh.. i tracte molt agradable, ens va agradar molt.
Friday 17 november 2006 - 18:04

Jo vaig fer servir el servei de transport de les preses. Que et tornarà les bicis fins al lloc que vulgui d´Olot.
Telf. 972 69 20 23 Truca-hi per informar-te´n i encarregar-ho.
El preu crec que deu rondar els 10 € bicis. Suposo que depen de la gent que sigueu.
Nosaltre ho vam fe servir i va anar de fabula, i així no has de fer el moviment de cotxes.
I pel recorregut, es totalment una passejada. Quasi tot el camí es de baixada.

http://www.turismegirona.com/ficha2.asp?id=3993

Friday 17 november 2006 - 20:30
Gràcies a tots, finalment vaig contactar amb una empresa de Girona que es diu Cicloturisme i Mediambient i ens van posar en contacte amb un servei de taxis que admet bicis.
Agafarem el tren de Bcn-Girona i desde l´estació de Girona, el taxi ens portarà cap a Olot per començar la ruta. Ara esperem que la RENFE no falli i la meteo ens acompanyi.
Fins aviat!
Josep

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies