La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike >felicitatats barcelonins

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Sunday 28 january 2007 - 22:21:37

felicitatats barcelonins

Gracies CHEMI per la sortida d, avui per el parc de collserola,ha sigut genial,molt divertida i distreta sobre tot el tram final,rapid i vertiginos.Salut a tothom desde Aiguafreda una abraçada,Molinet (Fcesc)

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Monday 5 february 2007 - 15:52

Monday 29 january 2007 - 12:20
saluts molinet!!! quin tiu!  encara no comprenc com no tenias FRED!!
   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 4 february 2007 - 20:20
Be que avui e anat a estirar les cames despres dels 21 kms de granollers amb vent fort encontra (marca superada)i e trobat uns corriols que ja coneixia de anar a peu i recordant els kamimakaces de los marismeños  i unapujadeta del 20% (el que es pari ja no arranca)ja tinc la ruta feta fins el rte del castell del brull(esmorzar de forquilla de collons de mico). Despres dir.collformic per la pista de font pomereta,matagalls xic,entrada al pla de la calma ,que de pla no te res,i farem cim al SUI amb la bici sense fer peru eh?chemi sera la teva.

Continuara......................

Sunday 4 february 2007 - 21:13
eyy!!.. has anat a la mitja de granollers??.. q ca##o!.. jo no he pugut!.. i volia anar a fer marca, es un circuit molt rapid de tornada en baixada.Segueixo amb la lesio, encara q si he pugut sortir en btt(52 km al sector del foix, vilanova-cubelles), estare 15 dies sense correr i dema tinc resonancia, mantindre el to fent btt i natacio. Escolte la teva sortida es el 1 de abril??.. no fotis es la cursa dels bombers... et suplico.. cambiala al 6!!
Sunday 4 february 2007 - 22:22
Klk el dia 6 para aiguafreda xungo que es semana santa.....
Sunday 4 february 2007 - 22:46
ok!.. tienes razon!.. y el 15??.. a ver.. yo expongo mis planes eh?...  QUE DECIDA ROMA!... jejeje.
Monday 5 february 2007 - 14:16
jo si vols ténsenyo la ruta que farem el 1 dábril cualsevol cap de setmana porta uns amics o amigues i pedalem una estona,aixo si tens que prometre no dir res als companys que si no, segur que no venen.Salut.

Monday 5 february 2007 - 15:52

Vinga ja molinet!!.. q amics ni amigas.. jo vui anar en el dua sacapuntes(molinet-maresmeños).. el 15/3 estaria be home!..per q semana santa no crec q hi quedi ningu, a veure q diu la gent.. suposo q es tenen q anar asentant las datas!.. jo el dia 1 no crec q pugui anar.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies