La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike >Quina bici comprar??i

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Thursday 15 march 2007 - 22:02:21

Quina bici comprar??i

Hola!

Sóc novata amb la BTT i en aquesta secció del fòrum i he pensat que potser els que teniu més experiència em podrieu ajudar amb la vostra opinió.

M´agradaria comprar-me una BTT per començar a fer sortides. La meva idea és poder fer rutes més o menys llargues, però sense massa dificultat tècnica, almenys en un principi. I el meu pressupost inicial era d´uns 600 euros.

M´he estat mirant alguns models de TREK i Specialized, però se´m plantegen alguns dubtes:

1. Bici de noia o de noi? Per un costat, les de noia, a part de ser més cares, no m´agraden estèticament (roses, blau cels... bé sense comentaris). Però per l´altre, imagino que es deuen adaptar més bé a la geometria femenina. Val la pena?

2. Frens hidràulics o de pastilla bons? Els de pastilla són més econòmics i més fàcils de manipular, però tinc poca força als braços (i m´he trencat el canell tres vegades). Notaré molta millora amb els hidràulics?     

3. Marques?? Models??

Qualsevol aportació serà de gran utilitat!! Moltes gràcies!!!

expandir todo contraer todo 10 Respuestas Última respuesta Monday 19 march 2007 - 12:20

Thursday 15 march 2007 - 22:49

Hola marmota

Pues yo no creo que te pueda aconsejar en cuanto a una bici en concreto, lo que si podria orientarte a elegir un tipo de bici, ademas ando un poco despistao con el tema,...hace tiempo que no me pillo niguna revista....

En primer lugar no te dejes seducir por marcas de primer nivel como las que comentas, ya que por el presupuesto que dices tener, no creo que  te llegue para una bici con un grupo decente, la marca se paga, y mas si buscas una con frenos de disco, hay otras marcas que seguramente se adapten mejor a tu presupuesto y tipo de bici que buscas, me refiero a discos y demas

en cuanto a frenos,,,, pues frenos de disco, sin duda,,,no tienen nada que ver comparandolos con los frenos normales, aunque eso si,,,,, tienen un poco mas de lio, cambiar pastillas, roces, sangrados,,,, pero te aseguro que valen la pena

Siento no haberte ayudado mucho, si lo que querias era una bici en concreto, seguro que algun forero de por aqui te asesorara mejor

Saludos

Ocultar todas las respuestas      
Friday 16 march 2007 - 01:49

si señor!..ese juanillobtt es todo un caballero marmota7.. y ademas es guapo el tio!!.. de verdad!!..te lo digo yo(juanillo!!.. q promocion te hago coño!!).. en fin..sobre lo q pienso yo de las btt de tia.. pienso igual q tu!.. parecen destinadas a la prima esa de garn hermano q se disfrazaba de chica manga(royo arare)..todo depende de la medida q necesites si tines una estatura media  puedes llevar tallas de chico.. a mi mujer le tira la btt y como esta en la estatura le he pillao una btt de tio..(mas guapa en estetica.etc)..sobre el presupuesto etc.. hemos apostdo por la nueva trek 6000( naraja y negra) 719 euros ..pero muy bien compensados!!mirala tu misma en la web de trek.

Friday 16 march 2007 - 08:48
Per 600 € tens la Trek model comtessa, la te un amiga i li va força bé, la pintura es blanca i grisa no es gaire "cursi", porta frens de pastilla, però el quadre està preparat per posar-li de disc (canviant-li les llantes), jo tiraria amb els de pastilla es mes fàcil que aprenguis la seva mecanica, que uns de disc hidraulics son molt perepunyetes. Si et decideixes per una de tio, normalment t´hauras de canviar la potencia per una de mes curta (sino s´et carreguen les espatlles)i el sillin tambè te las de canviar. Salut
Friday 16 march 2007 - 13:14

MARMOTA,

primer, per aquest pressupost pots comprar una bona bici RIGIDA. oblidat de dobles.

frens de disc hidraulics sense cap dubte, especialment si ets fluixeta de canells. amb menys força frenes mes (i millor).si d´ entrada no pots, com a minim que t´ assegurin que les llantes accepten disc en un futur.

jo em vaig comprar una trek per mes o menys aquest pressupost. bons components, quadre garantit de per vida, i  moltes talles. models de noi /noia, dependra de la teva envergadura. si ets petitona, els models de noia porten potencia i sillin mes adequat. si ets mes aviat llarga, nomes necessites una bici que et vagi be de talla, sigui de noi o de noia.

al decathlon hi ha bones bicis per aquest  preu, pero tenen el problema de que la majoria de venedors no tenen ni la mes punyetera idea. jo de tu aniria a una tenda especialitzada, que et donim la bicicleta de talla adcuada per a tu. A mi em van donar la bici de la meva talla, em van canviar la potencia per una mes curta, em van moure  el seient... vaig sortir amb la bici de P.M.

espero haver-te ajudat

Friday 16 march 2007 - 16:00

Holaaa

Pues lo que queria aclarate era el tema marcas,,,,ves,,, te han aconsejado una trek por unos 600 euros, pero no trae discos, en el caso que te decidieses en cambiarlos, cuenta el cambio de llantas, es decir dos llantas y montaje, no se,, pero los 50 euros rondaran, si no mas, luego suma los frenos, como minimo 200, por ejemplo unos deore, y si vas sumando entre pitos y flautas te vas cerca de los 300, si los sumas a los 600 tienes casi 900, resumiendo que por ese precio 900, ya puedes buscar un buen pepino y con frenos de disco de serie

Saludos

Juanillo

Pd, Klk como que yo soy guapo no se, no se, en la proxima kedada te quiero ver por delante mia no por detras, gorrion

Friday 16 march 2007 - 17:19

Sunday 18 march 2007 - 10:20

Hola,

Moltes gràcies per les vostres respostes!! He estat mirant per les webs i també a un parell de botigues de Barcelona, on m´han donat bons consells.

M´han dit que per alçada (1,62) puc agafar una bici de noi i adaptar la potència i el seient, com em comentàveu. El tema de la talla, no el tinc clar, però suposo que és provar-la, sentir-s´hi còmode, i deixar-se aconsellar... Sabeu si cada marca té les seves talles o són talles universals?

El tema dels frens, crec que els agafaré de disc, tot i que la cosa ja es comença a disparar. Però, com deia el juanillo ("el guapo"), si després haig d´acabar posant-los igualment, potser és millor fer ara la inversió i agafar una bici que m´agradi més.

klk, no hi ha com tenir amics com tu, eh?? M´he mirat la trek 6000 que em dèies que porta la teva dona i m´ha agradat molt. També he vist la 6500 i encara m´ha agradat més !! Però no sé si això no és massa per començar... (Ja estem als 900 eurillos...)

Pel que em dèieu d´altres marques, n´hi ha alguna altra que cregueu que sigui interessant de  mirar-me?? Moltes gràcies de nou!!!

Monday 19 march 2007 - 11:43

Hola

La meva xicota mesura 1,70m. i te una bici de noi i no te cap problema...Vam comprar una merida de les senzilletes. Son bicicletes que jo crec que per començar estan força bé. Clar la Trek 6500 es un pedaso de bici. Jo ara mateix tinc una Lapierre. Es una marca francesa que s´esta tornant a introduir al mercat espanyol i la relació qualitat preu es força bona. Jo estic molt content amb la meva doble. A botigues com Probike, Tomas Domingo o House Bike et poden informar molt be del que necessites...Per Lapierre pots trobar a cicles cariñena i altres...Jo agafaria frens de disc hidràulics, no hi color...i sobretot, agafa un bon quadre, per mi Scott son dels millors...Sempre estarás a temps de canviar components...

Espero no haver-te liat massa. Fins aviat

Juanma

Monday 19 march 2007 - 12:19

Ei que et sembla una felt Q220, jo tambe busco una bici similar per home i buscan vaig trobar aquesta marca que sembla que esta bastan be, et dic que no la he vist i no puc donar una opinio del tot encertada pero si hi ha algu que la coneix pot ser ens fa un favor a totos dos.

http://www.felt.de/index.php?de_q220manderine_07

Monday 19 march 2007 - 12:20

Ahora hay bastantes marcas que hacen bicis expecíficas de chica. Pero yo creo que para un uso recreacional te vale una bici de chico con algunos cambios. 

Mi mujer tiene una bici de chico a la que le cambié el sillín por un TREK de mujer, potencia más corta y elevada y maniillar de doble altura. Con esos cambios y una talla adecuada yo creo que es suficiente

(En la mayoría de tiendas te harán esos cambios sin problemas)

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies