La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike >CARRILET VERD RIPOLL-SANT FELIU DE GUIXOLS

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Thursday 29 march 2007 - 20:19:40

CARRILET VERD RIPOLL-SANT FELIU DE GUIXOLS

DONCS QUE EL DIVENDRES 7 ABRIL ANIREM A FER EL CARRILET SENCER SAP ALGU DE UN RESTAURANT QUE HI HA EN EL MATEIX CARRILET QUE M´HAN DIT QUE SON MOLT BONA GENT I QUE ES MENJA FORÇA BE? IPER CERT ALGU QUE L´HAGI FET SENCER EN UN DIA? ELS 136KMS? GRACIES.

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Sunday 8 april 2007 - 19:43

Thursday 29 march 2007 - 22:12
holaaa
jo vaig fer la via del ferro i despres per carretera fins olot, pel tunel... aixo si, portava el frontal jejeje, llavors carrilet fins a... que hem vaig perdre i vaig acabar a rupit, tornada avall i fins a una antiga estacio a la vora d´amer on vaig dinar, despres cotxe i cap a casa.

ho tinc pendent desde fa temps, agafeu la camara que el paisatge es brutal.

v´sss
no se que pasa amb les icones, pero surten on volen...

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 29 march 2007 - 22:21
Molinet el carrilet lo hago yo en un dia.... ida y vuelta con una pata
Thursday 29 march 2007 - 23:07
Nosaltrres la vam fer en un dia ja fa força temps. És molt fàcil, però els últims 20 o 30km´s es fan eterns, no saps com posar el cul al sillín. Estàvem acostumats a rutes de com a molt 50 o 60 km´s i la diferència es nota. A més, l´última part que pensàvem que seria planera va per la serra de l´Ardenya i es un continu sube-baja al costat de la carretera que et va deixant les cames fetes caldo. Però si nosaltres vam poder, vosaltres segur que aneu sobrats.

Restaurants no et puc recomanar, perquè portàvem el menjar.

Friday 30 march 2007 - 10:53

hola molinet.. trobaras restaurants pel cami, anunciats a la via, i hotels tambe, fins i tot algunes de les antigas estacions ara son restaurants. Per lo de ferla en un dia es pot fer ,el q pasa es q el cul peteix molt per q vas mes estona sentat q per la montaña, surt amb temps i si et be de gust parar hi han llocs per dormir q inclus et guardan la btt. No me enrecordo del nom pero hi habia un hotelet aprop de olot, en concret al costat de una fabrica   d´aigua(no se es fontpicant) q estaba de coña.. esta indicat a la via en un cartell , just al costat de la fabrica de aigua.. consell.. fixat en las indicacions encara q siguin petitas... deu!!

Friday 30 march 2007 - 16:19
Que carrilet...
La propera Mataró-Rupit, us apunteu... això si que son coses series i una ruta maca, maca, made in Juanillo i Rafa...

Si volem fer la Pedals de Foc, podem fer Mataró-Rupit com un entrenament..

QUI S´APUNTA?

Friday 30 march 2007 - 17:11

Tio el porrazo ese del otro dia te ha dejao majara

Klk a ti ya te trincaré, ya, que no se ma olvidao, el tio buscandome novia con las  foreras, ya te vale ,je,je, o eres rarito no se?????

Sunday 1 april 2007 - 00:37

jajajajja..... juanillo.. no me seas susceptible coño!.. q  yo solo hacia un poco d propaganda!... es q te quedo muy bien la frase hombre!... ahh.. lo unico q tengo d rarito son los gemelos....(segun vosotros bandarras!!).. me piro a sobar q mañana corro los bomberos!

pd: me queda pendiente leer y opinar sobre el ultimo post!.......q tarde ..q tarde..

Sunday 8 april 2007 - 19:43

OSTRES OSTRES TOY MAREAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

VAJA PALLISSA DE RUTA AL FINAL HAN SORTIT UNS 140 KMS AIXO ES MASSA PER EL MEU COS

A VEURE EXPLICO,TOT JUST PORTAVEM 4 KMS I UN RUIDO PSSSSSSSSSS-------PSSSSSSSSSSSS-PSSSSSSSSSSS-PSSSSSSSSSS RAJOTE DE TRES CMS EN LA MEVA SUPER RODA MAXII 1.9 LARSEEN TT OHHH NO POTSER SI ACABEM DE COMENçAR,I ARA QUE ?LA CAMARA SOBRE SURT PER EL FORAT?SOLUCIO: PARCHE A LA CAMARA,PARCHE AL NEUMATIC PER DINTRE I REFORç AMB ENVOLTORI DE DUES BARRETES ENERGETIQUES,AIRE I A RODAR I ENCARA A GUANTA.........

ARRIBEM A ST JOAN CRTA PORT DE SANTIGOSA I BAIXADA PER EL ENLAç 2 QUE ERA PISTA I CORRIOLS FINS A OLOT RESULTAT PERDUTS MES DE DUES HORES SENSE TROBAR MARQUES RECOLEM I AGAFEM CRTA AVALL FINS OLOT JA ANEM TARD.

A PARTIR DE AQUI TOT CORRECTE,SEMBLAVEM UN EQUIP DE COMPETI FEN RELLEUS ROTLLO CRTA PER EL CARRILET VA SER GENIAL PERO SOBRE TOT NO AGAFEU MAI EL ENLLAÇ 2 DE MONTANYA AGAFEU LA CRTA QUE ES EL QUE FA TOTHOM MENYS ALGUNS

TOTAL RIPOLL -OLOT 52 KMS

OLOT GIRONA 54KMS

GIRONA ST FELIU 40 KMS

JA ESTA BE NO?

US HO RECOMANO A POGUER SER EN DOS DIES NO COM NOSALTRES TOT DEL TIRON.

PERO ARA JA ESTEM ENTRENATS PER LA MATARO-RUPIT EH?MANOLILLO?

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies