La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike >Apunteu.vos siusplau per fer la reserva del restau...

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Sunday 8 april 2007 - 09:23:45

Apunteu.vos siusplau per fer la reserva del restaurant Ref.kedada btt 15.04 Aiguafreda

EN principi :

Molinet(supernormal)

Sergi (Stumpjumper)

Robert (trek carbono)

Yolanda (Marin)

4 beteteros de Vic

.................................

Recordeu a no portar pulsometres acostuman a petar.......................jejejejejejeje

expandir todo contraer todo 11 Respuestas Última respuesta Thursday 12 april 2007 - 23:08

Sunday 8 april 2007 - 09:24
8 + klk=  ja van 9
   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 8 april 2007 - 17:30
Bueno dons  intentarem arribar a dalt ,encara que arrivi cuan ja tingueu l´esmorsar a taula!!!!Aixo si arrivarem fins a dalt de tot!!!Una pregunta,i si plou que fem,i anem igual o no??? A les 8:00h estare per aqui fent un kfeto , si dones la adressa d´algun bar obert a aquesta hora   ....En veiem el 15!!!!!!
Sunday 8 april 2007 - 18:08

Just mes endavant del punt de trobada,hi ha un semafor(es el unic de Aiguafreda) tens uns bar que es diu Frankfurt Catalunya,si vols et paso a buscar?

BE doncs ja som 10+ el Patxi de montmelo(que varem fer el meridia junts=)11.

Domes queda botifarra per uns cuants.............

Tema de pluja,ens truquem si vols (677635026)pero vols dir? si plou toca portar roba de recanvi.Tens casa meva per dutxar.te si cal ok?

apadeusiaaaaaaaaaaai a veure si hem recupero de les secueles de Via verde ripoll-st feliu

Sunday 8 april 2007 - 22:39
molinet per part meva venen tambe dos companys mes. Un ja va venir la II quedada es el vilebtt.
Monday 9 april 2007 - 19:22

Be doncs ja som 9+2 companys klk=11 beteteros + es confirma una femina=12 Aixo rula.

Doneu.l-hi una ullada a les fotos i la info dels tracks.

Aixi doncs ja sommmmmmmmmmmmmmmmmmmm 12.(hi falta la colla del maresme)

Visitarem la sitga del llop (busqueu info apa companys,es tracta de una pedra que no se sap com va arribar al pla de la calma plena de fossils)sembla doncs que hi arribava el mar oing?

Monday 9 april 2007 - 20:21

Que pasa peña.........pues ya estamos por aquí despues de les vacances joder que cortas se hacen y que panza........ madre mia.....

Oye molinet creo que iremos unos 8 o 10 marismeños, que te lo asegure el indio ke se ha kedao estas vacances dandole a la brocha y el rodillo y habra visto a los demas..........

Saludos

Ya tengo el capote preparado,,,,,oleeeeeeee,oleeeeeeeeee

Monday 9 april 2007 - 21:12

OSTRES AIXO RULA MOLT BE 12+8 DELMARESME(PERO QUE FAN SOROLL DE 50,SON UNS CACHONDOS)=20+en MANOLO D´AIGUAFREDA=21

HEM SEMBLA MOLT QUE ELS ULTIMS EN APUNTAR.SE NO TINDRAN BUTI.

jO HE RESERVAT TAULA PER 15,HI JA SOM 20. vAMOS A OKUPAR EL RTE..

20 BETETEROS=1 CORDERO A LA BRASA.

Tuesday 10 april 2007 - 09:09

Eii gent!!

Ja hem tornat de les vacances....

Apunteu-me a la llista si us plau!!!!! He vist les fotos i te molt bona pinta... Molinet, ja et confirmaré si vçaig en tren o, si en Chemi finalment s´apunta potser vaig amb ell...Per cert, si vaig en tren, no cal que vinguis a esperar-me. Ja m´espavilo per trobar un bareto. GRACIES

Juanma.

Wednesday 11 april 2007 - 22:07

Hola...quan de temps sense conectar-me ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Doncs l´hi he dit tb a en jcarlos del figaró , i el sector montmeloní també...sergi-ricard-vicenç- tots del meridià 2005.

...desde el desembre que em vares fer treure la cansalada pel Bertí, que no agafo la btt..

dew

Wednesday 11 april 2007 - 22:55
Hola!

Doncs jo no podré venir a Aiguafreda Dissabte tinc un sopar amb entrega de premis (no n´hi ha cap per mi) que no puc faltar, i la cosa segur que s´allarga.

A passar-ho bé i vigileu amb la tradició dels Aiguafredencs a les baixades

Salut!

Thursday 12 april 2007 - 23:08
a akesta hora podem trobar El Centre k com es seu nom indica esta al centre del poble, al carrer del pont, o be a la mateixa carretera de Ribes, podem trobar el bar Novellas. vinga company fins diumenge adewwwwwww!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies