Hola companys de fatiga el proper 6 de Maig anirem a pujar el Tagamanet en btt per despres baixar.lo,baixarem per corriols convinant el gr a estones,pero mes corriols que res mes,sera llarg i potser dur per alguns,els que vareu venir a la sortida madteam ja vareu poguer comprar una mica la dificultat del gr,pero repeteixo que no baixarem tot el gr sino que farem tots els corriols rapids i estrets que poguem fins el pou de glaç de l`avenco arrant de riu.
Be esteu tots convidats.
Apadeusiauuuuuuuuuu.
Sera un entreno per arribar forts al Garraf.
JA SAPS A ON ET FIQUES?
ENS VEIEM DONCS,ENCARA NO SE QUI ETS,ALGUNA PISTA........................................
ELS 1ERS 13KM AGAFAT FORT MIRA EL TERRA I NO DEIXIS DE PATIR FINS AL COLLET DE ST MARTI.1000 MTS .
FESTA MAJOR? NO PERO SI VOLS PORTA A LA FAMILIA TU MATEIX. HI HAN UNES RUTES DE SENDERISME,I TROBARAS EL PUNT DE INFORMACIO DE LA DIPU OBERT.
VOLS FER UNA SORTIDA ABANS PER RECONEIXER EL TERRENY? DE TRANQUIS. EH!
APPADESIAUUUUUUUUUUUUUUUU
quan et va be a tu? el dilluns o potser el dimarts?per cert fan una pedalada LA TRENCA CAMES hem sembla st.antoni vilamajor,si vols hi anem. el 1 de maig.
Un dia de cada dia com ho tens ara que els dies son mes llargs,podria ser a les 19.30?
apadesiauuuuuuuuuuuuu.
Hola!.. ara tambe se jo qui ets.. el juanillo i jo a aiguafreda ens preguntabem qui era el xorri_21.. us esperem al garraf!..
Molinet!!! Aixo que dius es la Pedalada d´aiguafreda que vas comentar, o es una rutilla que fareu tú i els teus col·legues??
Em feia gràcia venir, ja que no vaig poder a la III Madpedalada . . . però si es la 10ª Pedalada d´Aiguafreda . .. estarà tot ple de gentada no?, i pagar 13 per una ruta de 34Km, que no nececites avituallament ni res, pos la veritat, em raca!!
Marky
Hola company de fatiga, si tal com dius es tracta de la 10 pedalada Aiguafreda mes de 325 participants el any passat.
Be jo e corregut veus,entre amics que no sarem gaires, uns 5,i sortirem amb la pedalada a les 8.30 per lliure sense pitrall i sense pagar,pujarem fins el turo de tagamanent seguin la pedalada i repetirem els corriols de baixada al poble de la pasada kdada madteam,son genials encara que molta gent es va tirar per el gr i les pistes.
El punt de trobada sera en el parc de la crta.a les 8.30(Porta entrepa o per fer un mossec abans del descens)espero que vinguis sera divertit, tot per dintre del bosc.
Apadeusiauuuuuu
Esteu tots convidats pero penseu en pujar 13 kms seguits ehhhhhhhh
Al saber que aneu per lliure, m´anava a puntar fijo quan he sapigut que demà ting un sopar d´aquests que no saps ni quan ni com ni on acabarà!! Per tant vosaltres feu, si diumenge em veig amb forçes i el meu nivell d´alcohol a la sang ja no dona positiu . . . . faig un truc.
Marky
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui