Hola! Vinc del foro de muntanya així que no m´hi entenc de bicis, ja ho notareu, però vull regalar una bici a una persona que és aficionada, o sigui gens professional. caps de setmana algo de bici de muntanya i ja està.
El pressupost és entre 300 i 400, ja sé que per aquest preu no hi ha grans bicis però és el que hi ha. He mirat a varis llocs, soc de Vic i això vol dir concretament 3 llocs.
El meu dubte és entre dues bicis:
- CONOR 8500 amb 24 marxes, fre de disc mecànic. 375eu
- TREK amb 21 marxes, suspensió regulable (crec que l´altra no), fre normal (no disc). 399eu
Ja sé que és molt poca informació, però a grans trets quina marca us agrada més? Per comoditat i seguretat sobretot, de cara a poder donar-li molta canya tampoc no serà el cas.
Moltes gràcies!!!
que exagerat, és que posava error a la pàgina i creia que no l´havia acceptat...
va dona´m la opinió!!!!
trek forever.....
pel preu deu ser la 4500 o alguna cosa aixi...
els discs si son mecanics millor deixarlos de banda
Doncs jo vaig a discrepar una mica de tots els altres.
Sense conèixer res mes de les bicis opino:
- Amb pressupost baix: marca nacional, Decathlon o algunes estrangeres amb bona relació qualitat/preu. Amb les "grans" (Trek, Specialized, Cannondale, ...) pagues més i en aquest nivell no et poden aportar grans avantatges (sí en pressupostos més grans)
- Fuig de discs hidràulics, però els discs mecànics son molt més senzills i no donen problemes.
- Valora tots els components: rodes, tija, seient, potència, manillar ... i els que no es veuen tant (que es on les marques solen rebaixar costos: eix de pedalier, cassette, cadena ...). I no et deixis enlluernar només per les 21 o 24 marxes.
Mira a veure on està la diferència de preu i si val la pena
no se si decatlhon es nacional.. i tampoc si bpro..(boomerang).. del corte ingles tb ..pero si tinc clar q estan molt be ..calitat-preu(al menys u sembla!)... el q et diu chemi penso q te rao..las grans competeixen en altres presupostos... aixo si.. si parlem nomes de cuadres.... aixo si.. segons el rendimen no fa falta invertir en cuadres...
pd: chemi.. estem fatal!estem enganchats?.. nem a dormir apa!
d´ acord amb el chemi,..... pero jo li he contestat a la seva pregunta... preguntava sobre dues bicis en concret.
a aquest preu segurament decathlon es la millor qualitat/ preu. fa poc vaig comprar amb un amic una per 300 eur, que estava rebaixada per que havien canviat el color, i era un "chollo".. una rockrider 5.1 o 5.2 crec.
els discs mecanics barats... al meu parer, millor V-brake.
Moltíssimes gràcies a TOTS per les vostres opinions. Crec que us faré cas i aquesta tarda m´arribo al Decathlon de Girona a veure què trobo!
De totes maneres ara agafo una llibreta i m´apunto tot el què m´heu dit de forquilles i demés coberts...a veure si m´hi aclareixo amb el venedor!!!!
Merci macus!!!!!!
klk tiene razón, B-PRO tiene una relación precio/calidad muy buena.
Y otras marcas nacionales: las clásicas (BH, Orbea, Conor, ...) y otras nuevas muy interesantes como Coluer, Massi, Mondraker, Spiuk, ...
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui