La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike >CONOR amb disc mecànic o TREK amb fre normal...

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Tuesday 15 may 2007 - 17:32:05

CONOR amb disc mecànic o TREK amb fre normal...

Hola! Vinc del foro de muntanya així que no m´hi entenc de bicis, ja ho notareu, però vull regalar una bici a una persona que és aficionada, o sigui gens professional. caps de setmana algo de bici de muntanya i ja està.

El pressupost és entre 300 i 400, ja sé que per aquest preu no hi ha grans bicis però és el que hi ha. He mirat a varis llocs, soc de Vic i això vol dir concretament 3 llocs.

El meu dubte és entre dues bicis:

- CONOR 8500 amb 24 marxes, fre de disc mecànic. 375eu

- TREK amb 21 marxes, suspensió regulable (crec que l´altra no), fre normal (no disc). 399eu

Ja sé que és molt poca informació, però a grans trets quina marca us agrada més? Per comoditat i seguretat sobretot, de cara a poder donar-li molta canya tampoc no serà el cas.

Moltes gràcies!!!

expandir todo contraer todo 11 Respuestas Última respuesta Wednesday 16 may 2007 - 23:32

Tuesday 15 may 2007 - 17:40
Que ja l´has enviat 7 cops !!!

Que algú li prengui el teclat !!!

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 15 may 2007 - 17:48

que exagerat, és que posava error a la pàgina i creia que no l´havia acceptat...

va dona´m la opinió!!!!

Tuesday 15 may 2007 - 18:28
Trek amb fre normal. Els frens de disc barats solen ser problematics...
Tuesday 15 may 2007 - 19:32
sin duda trek!..
Tuesday 15 may 2007 - 20:31

trek forever.....

pel preu deu ser la 4500 o alguna cosa aixi...

els discs si son mecanics millor deixarlos de banda

Tuesday 15 may 2007 - 23:59

Doncs jo vaig a discrepar una mica de tots els altres.

Sense conèixer res mes de les bicis opino:

- Amb pressupost baix: marca nacional, Decathlon o algunes estrangeres amb bona relació qualitat/preu. Amb les "grans" (Trek, Specialized, Cannondale, ...) pagues més i en aquest nivell no et poden aportar grans avantatges (sí en pressupostos més grans)

- Fuig de discs hidràulics, però els discs mecànics son molt més senzills i no donen problemes.

- Valora tots els components: rodes, tija, seient, potència, manillar ... i els que no es veuen tant (que es on les marques solen rebaixar costos: eix de pedalier, cassette, cadena ...). I no et deixis enlluernar només per les 21 o 24 marxes.

Mira a veure on està la diferència de preu i si val la pena

Wednesday 16 may 2007 - 00:13

no se si decatlhon es nacional.. i tampoc si bpro..(boomerang).. del corte ingles tb ..pero si tinc clar q estan molt be ..calitat-preu(al menys u sembla!)... el q et diu chemi penso q te rao..las grans competeixen en altres presupostos... aixo si.. si parlem nomes de cuadres.... aixo si.. segons el rendimen no fa falta invertir en cuadres...

pd: chemi.. estem fatal!estem enganchats?.. nem a dormir apa!

Wednesday 16 may 2007 - 11:06

d´ acord amb el chemi,..... pero jo li he contestat a la seva pregunta... preguntava sobre dues bicis en concret.

a aquest preu segurament decathlon es la millor qualitat/ preu. fa poc vaig comprar amb un amic una per 300 eur, que estava rebaixada per que havien canviat el color, i era un "chollo".. una rockrider 5.1 o 5.2 crec.

els discs mecanics barats... al meu parer, millor V-brake.

Wednesday 16 may 2007 - 15:17

Moltíssimes gràcies a TOTS per les vostres opinions. Crec que us faré cas i aquesta tarda m´arribo al Decathlon de Girona a veure què trobo!

De totes maneres ara agafo una llibreta i m´apunto tot el què m´heu dit de forquilles i demés coberts...a veure si m´hi aclareixo amb el venedor!!!!

Merci macus!!!!!!

Wednesday 16 may 2007 - 17:14
 Xiruka!.. en serio.. mirat la b-pro del corte ingles si pots (son de la marca boomerang) jo las trobo bastant interesesants en comparativa a decathlon..
Wednesday 16 may 2007 - 23:32

klk tiene razón, B-PRO tiene una relación precio/calidad muy buena.

Y otras marcas nacionales: las clásicas (BH, Orbea, Conor, ...) y otras nuevas muy interesantes como Coluer, Massi, Mondraker, Spiuk, ...

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies