Que us sembla si montem una sortideta nocturna aprofitatn la llum de lluna desde Aiguafreda i pujem cap el Brull a on hi ha un restaurant de la ostia EL CASTELL DEL BRULL que fan uns entrecots de p.m i ens reunim amb les corresponents families,cadascu que porti la seva dona,el nen,la nena,la sogra, la amiga.......i sortim nosaltres en bici desde el mateix punt de trobada de la pasada kedada, i ben sopats baixem,seran uns 40 mnts de baixada potser no mes.
Hora de Sortida 22:00, Hora estimada de arribada: 23:00 bicis rigides i 23:30 dobles jejeje eso va por ti juanillo que me parto jeeeee tu i el chemi llegareis a los postres jeeeeeeeeeee conya que no falti.
La ideia es que les nostre dones tan patidores siguin per un dia convidades tambe.
Que dieu? que us a sembla?
Posibilitat de quedar.se a dormir en Casa rural a preus realment ridiculs.
Tranquil francesc, pero quina data proposes????????????????
Mira jo personalment tinc casament pel juny.........a mes ""las despedidas de ellas y de ellos"" es a dir que no puc ni el 2, ni el 9, ni el 16,,,,,,,,,,,,lo tinc xungo,fins i tot la propera kdd.... si es la segona quinzena de juny..... tindre que muntar nocturnes els divendres,,,sino gairebe """un mes en el dique seco""", i si ara estic aixi de """"be""" quan agafi de nou la burra sortire pel paseig maritim de mataro,,,,,je,je,je,,,,,,,,,,,ke pensandolo bien ahora en veraniki los domingos hay buen ambientazzzzooooo,je,je,,,,,, en aiguafreda hi ha platges????????????????jua,jua,jua
la proposta de la nocturna em sembla de p...mare,,,,,ja parlarem
Nos vemos compañero
Be doncs anem perfilant agulla,si te que ser un divendres per mi cap problema.
qui vulgui recordo que tenim un allotjament a preus ridiculs,Casa nova de sant miquel,
Proposo 29 juny 2007
Sortida 21.30 Parc de la crta Aiguafreda
Sopar 22.30 RTE CASTELL DEL BRULL amb dones,fills,filles,sogres.....
Les dones poden pujar juntes desde Aiguafreda en cotxe per la crta i troban.se alla,sopem uns xupitos de orujo i avall que fa baixada.
Sortida curta amb molt desnivell.Baixada rapida per corriols.
Visita del dolmen funerari de can brull dintre del terme municipal de Aiguafreda.
Be aixo es tot. ES una trobada de germanor.Per tenir a les reines de casa contentes i per ue es coneixin.
apadesiauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Tu ja hem coneixes,i saps quina son les meves limitacions o no?
corriols normalets per lo que ens tenen acostumats els marismeños.res de res.
a mes tenim que arribar sans al llit,encar que podem fer una escapadeta en busca del algun farolillo rojo..............i les dones que esperin........................quina pinta cilcistes amb senyoretes...............no m.ho puc ni imaginar.......................
ENs parlem
Be gent que us pasa? No us sembla be el tema del sopar de germanor,crec que esuna manera de fer pinya.
Existeix la posibilitat de qui vulgui sortir abans i pujar al Brull a peu.
Aixi la taula per cuants 30,50 100 o 500?
Jo menjo per 4 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
A reveure.
S´acepten cadiretes a la bici.
Aixo si pujadeta forta assegurada.
Apadesiauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui