La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike >Pagines interné amb rutes btt

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Friday 18 may 2007 - 14:49:11

Pagines interné amb rutes btt

Wnes,

A veure si em podeu ajudar....si coneixeu pàgines bones de internese on hi hagi ressenyes de rutes amb btt (Catalunya).

merci!!

expandir todo contraer todo 9 Respuestas Última respuesta Tuesday 22 may 2007 - 17:24

Friday 18 may 2007 - 14:51

Pos si que hi han

A mi m´agrada:

http://www.cicloide.com/

Juanma

Ocultar todas las respuestas      
Friday 18 may 2007 - 22:50

Hola indiobtt, solo por tocar un pelin las naricillas, solo ver la pagina de belmonte me dan escalofrios......  jeje........la ultima vez que entre(y te aseguro que no vuelvo a entrar mas), seguro que igual me hubiera pasado en otra pagina pero da la coincidencia que es en la unica que me ha pasado, bueno a lo que iba que se me va la olla, pues eso que sufri un ataque de virus, troyanos, spam, etc, etc, etc, que el ordenador todavia tiembla solo de recordarselo    , bueno que no quiere decir que le tenga que pasar a nadie mas pero como tuve un poco de trabajo para arreglar el entuerto no he podido resistir hacer el comentario, de buen rollete eh .

salu2

Friday 18 may 2007 - 23:11

Samiiiiiiiiiiiiii.....................despres d´aixo no crec que tinguis dubtes,,,,,,,,,,,,,,si vols mes puc donarte´n unes poques messss,,,,,,,,,cullons ...al indio se le va la pelota

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, encara ke crec que  la milor opcio seria la de venir amb nosaltres aprofitant  les kddes madtteras ,i ja estem per la V kedada ,,,,,,,,,,,,,,a les gavarres pel baix emporda,,,,guapo,guapo..............

Nus vemus 

Saturday 19 may 2007 - 14:55

Si deu ni dor les webs que tens ara,jo particularment belmontbtt es molt bona,fins aviat doncs.

Per cert que passa amb el soparrrrrrrrrrrr no teniu ganes?

Crec que es la manera de suavitzar i justificar les sortides o no?

Saturday 19 may 2007 - 15:15

si jo no dic que no sigui bona, al contrari crec que es bona i bastant, jo no mes volia explicar un cas que amb va pasar la ultima vegada que i vaig entrar, la veritat es que de moment, i esperem que per molt de temps,  es la unica pagina que ma pasat alguna cosa semblant i per aixo vaig creure que u tenia que explicar, en absolut tinc res en contra de la pagina, completament al contrari es molt recomenable, i no vol dir que li tingui que passar a ningu mes per que aixo dels virus troyans i spams  esta a la red i pot pasarte a qualsevol pagina.

Ala despres de aquesta explicaçio i per no mareja mes la perdiu, vaig a entrar a veure que passa

salu2

Saturday 19 may 2007 - 20:12

M´he equivocat i en lloc de respondre´t he iniciat una conversa

Tuesday 22 may 2007 - 17:24
  • Carai...que ya no me acordaba que habia escrito este mail...y ahora mira el curro que tendré pa mirar todas estas paginas!

Muchas gracias !

PD: Anda que tas quedao a gusto indiobtt! jisjisjis 

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies