La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike >CABRERES

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Monday 21 may 2007 - 10:25:13

CABRERES

Se que no es santo de la devocion de muchos (entre los que me incluyo), y que no es la mejor manera de ir por el monte en bici, pero ayer participe en la Cabreres 2007 y queria decir unas cosillas.

A pesar de ser 4000 btt juntas, en ningun momento tuve sensacion de agobio. Han cambiado el recorrido de sentido para evitar atascos. Va mucho mas por pista que otros años, pero se ha ganado en fluidez.

La organizacion es un ejemplo. En un pueblo tan pequeño como Sta Maria del Corco / L´ Esquirol son capaces de absorver toda esa movida. Seguro que todo el mundo ayuda, instituciones y demas. Algunos deberian tomar ejemplo.

Los paisajes por los que pasa esta marcha son alucinantes. Collsacabra, Rupit, Tavertet... un oasis para la vista.

Bueno pues eso, que mucha gente, muy respetuosa toda ( ni un papel en el suelo), buen rollo y un sitio espectacular.

Asi que tampoco se puede ser taliban, y estas marchas populares tambien tienen su gracia...

felicitaciones a la organizacion...

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Monday 21 may 2007 - 23:05

Monday 21 may 2007 - 14:55
Me alegra oir lo q dices q de q han cambiado el recorrido, y la peña ya no se aglomera!.. por q yo el año pasado fui y fue eso precisamente lo q me a hecho no volver a ir este año!.. y eso q como dices las vistas y el recorrido son geniales. No es la 1 vez q voy a hacer ruta por alli al margen del cabreres!.. en fin si es asi .. el año q viene es posible q me apunte de nuevo!!.. salu-2
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 21 may 2007 - 19:31

Normalment en un radi important de les afores de la ciutat comptal trobaras sempre les montañes netes de brosses entre el dilluns i divendres(El cap de setmana ja es un altre tema)es questio de educacio i estimacio per la muntanya.Aixo no hem sorpren.

Ara que t´hagi agradat molt ?????????´ i el preu?siiiiiiiiiii un maillot per 24E.Molt be jo en tinc dos.Pero no hem dona la gana de pagar per fer esport,a on esta la implicacio de les entitats?ehi els Ajuntaments aixi es la manera de potenciar l´esport,si es clar per els que comenÇan i volen lluir el maillot en el DIR.

I si portes els nen? A PAGAR TAMBE NEN. Si surts de Catalunya veures com son les coses de diferentes i sino vina a les trobades del MAdteam que son per mi GENIALS.QUE N´Aprenguin carai!

EStic ,molt empipat amb gairabe tots els organitzadors,els esport es te que que formar amb la base de fer activitat a canvi de res,un ampolleta de aigua i res mes poder.

El any passat vaig anar a la POR DE PLUJA amb el meu fill i SOSRPRESA 15E els adults i el nen de 8 anys tambe 15E quina vergonya i aixo que organitzaba tota una empresa coneguda a la comarca AMIGAMI AVENTURES si tots molt pijos amb els seus chalecos gorotex i el buff al coll pero ningu sabia res i el meu fill a PAGAR carai total la sortideta 30 E repeteixo quina vergonya.

A veure quan fan una pedalada popular de veritat a preus populars no volem entrar en la competencia de qui fa el millor regal total el participant es el que rep la clatellada carellots.

Es clar aixi arribara un moment que en la inscripcio ens regalaran un GPS i sera la millor cursa us ho puc garantir i a mes les inscripcions estaran exaurides en tres dies.Pero sempre ens tenim que fixar en la lletra petita que diu;preu de inscripcio 150E,mateix dia de la cursa 180E asseguranÇa apart, no?

i si no anem.hi sense pagar carai a els curses,total.........................

Monday 21 may 2007 - 20:26

no era aquest el tema, pero...

no obstant, les trobades, pedalades, curses... etc organitzades per penyes, clubs... etc, si s´ ha de pagar per cobrir els costos de infraestructura... ja em sembla be. Son entitats privades, no enganyen a ningu (has de inscriure´t i t´ ho diuen molt clarament el que val) i qui no vulgui anar, que no hi vagi.

O sigui, que a mi em va agradar. I vaig pagar. I ja ho sabia.

Com el tema en general es interessant, pero no anava d´ aixo, et proposo que obris un post i parlem sobre les curses, trobades, i altres herbes organitzades i els seus preus.

Monday 21 may 2007 - 23:05

estic dacord amb els 2!.. molinet estic decord amb tu per principis!.. i tens tota la rao.. es una pena.. pero si et fixes aixo ja pasa en les curses de atletisme..(pj.. la mitja de granollers..molta gent hi va per el q regalan!!)..aixo si, tambe enteng al ricard, q com molta gent(me incloeixo) escolleig aquestes curses com a trobadas diferents al q fan normalment.. la veritat.. millor aixo q res!.. estic tambe d´acord en q hi ha alternativa.. i foten-li morro i no tallan-se ..he descobert les madquedades.. q se  q es fan en molts mes foros.. i si tinc q posar un eixemple.. las nostres en sigut collunudes i a mes gratis!(de ambient molt millor q les curses!!).. la veritat.. tot es probar-ho.Tot i aixi.. en sembla millor anar al cabreres .. q anar al futbol.. aixo si q per mi es patetic!!

pd:.. q malament escric catala.

pd: jo soc bastant usuari de curses organitzades.. de btt..i atletisme..q consti!.. pero estic amb molinet.. arriba un moment.. q es pasan!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies