La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike >Canvi Neumàtics

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Thursday 24 may 2007 - 17:32:20

Canvi Neumàtics

Hola penya,

Necesito consell, m´haig de canviar els pneumàtics de la bici i no se quins comprar. La meva bici es una Commençal Supernormal Rígida i fins ara portava uns Hutchinson Python, dels que no em poc queixar del resultat obtingut, ara he vist que el nou model de la meva bici porta uns Maxis Larsen TT. Alguna sugerencia.

Gracies.

expandir todo contraer todo 12 Respuestas Última respuesta Monday 28 may 2007 - 16:39

Thursday 24 may 2007 - 17:57
sobre todo y lo mas importante es que los neumaticos sean redondos. Totalmente redondos. LLos Maxis son un poco caros pero buen material. Yo uso esta marca y este modelo y me van muy bien
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 24 may 2007 - 20:23

Hola !.. jo penso q el larsen tt per derrera va genial.. jo el porto!.. devant ja es un altre historia..no se quien es el millor pero jo el posaria amb mes tac gran.. el larsen es per aderisr be quan pujas.

Thursday 24 may 2007 - 21:30

Hola enhorabona per la tant bona bicicleta que tens,es una molt bona marca per no dir una de les millors.

Jo et recomano els maxxixs DINAMITE 2.1 davant i 1.9 darrera.

Fins aviat t´esperem a la proxima trobada.,la teva comenÇal no estara sola.

Apadesiauuuuuuuuuuuuuu

Thursday 24 may 2007 - 21:39

Moltes gràcies als dos pels consells prenc nota és que els que porto ara ja comencen a marxar de tot arreu, i el tema de llepar el terra perquè marxi del davant molt agradable   noés.

Per cert molinet moltes gràcies per les flors que li has tirat a la meva bici, és veritat estic molt content amb la compra que vaig fer.

El tema de sortir junts està fet quan vulgueu nomès m´ho teniu que dir.

Thursday 24 may 2007 - 23:38

Hola rubitt

Bienvenido al foro del buen rollo............. antes de aconsejarte deberias ser un pelin mas explicito por donde te mueves,,me refiero al terreno,,,,seco,,,barro.......terreno pedregoso ,,te va el rally,,,,,,enduro,,,,marathon,,,,,,,,,,,,rutas por los paseos maritimos ,,,,,je,je........hey esto ultimo es coña.............,,,,,,,,,,,aunque de primeras una buena eleccion podria ser la larsen detras  y high roller delante, rodadora la trasera y un buen agarre delante,,garantizado

Nos vemos en la proxima madkedada,,,,,,,,,,

juanillo

Friday 25 may 2007 - 00:15

Hola Juanillo,

Antes de todo gracias, normalmente subo por pista y bajo por caminos más tècnicos. Pero de gustar-me me gusta todo excepto el free-ride muy extremo esto lo dejo para gente que llevo casco integral i bicis de casi 20kg je je je....

Bueno hasta pronto

Friday 25 may 2007 - 14:36

Per cert no facis cas al juanillo que sua mes que un senglar amb la seva bici de 16kgs i els seus pneumatics de tractor jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Per cert dema a les 8.00 sortirem fins viladrau a on comenÇarem l´ascensio al Matagalls,vols venir?

Apadesiauuuuuuuuuuuuu

Sunday 27 may 2007 - 23:00

Buf, hay tantos neumáticos !!!!

Por mi experiencia, marcas que NO volvería a comprar: Michelin y Hutchinson.

Marcas y modelos que SÍ volvería a comprar: IRC (collonuts, per exemple el MYTHOS o el SERAC XC), MAXXIS (la combinación High Roller-Larsen TT es muy usada) SCHWALBE (son carillos pero van de fábula)

Sunday 27 may 2007 - 23:05

Per cert Rubitt, no t´emocionis per les floretes del Molinet sobre la teva bici ... és que ell te la mateixa !!!

A veure si t´apuntes a la pròxima quedada, així tindrem un altre Collserolero, que som minoria davant dels Garraferos, els Montsenyencs, i sobretot els Maresmeños, que son una banda !!!!

Monday 28 may 2007 - 00:37

aixo..chemi..aixo!.. tu fes equip... pero al marge de aixo...VES CANTAN DATES PER LES GAVARRES!!!..q aqui falta moviment!!

Monday 28 may 2007 - 16:36
Això esta fet!!!!!
Monday 28 may 2007 - 16:39

Finalment m´he posat la combinació dels MAXXIS. Gràcies per tot. Quedem un dia per provar-les a Collserola o a on vulgueu.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies