La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike >HEM FET CIM AL MATAGALLS EN BTT

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Sunday 27 may 2007 - 11:36:16

HEM FET CIM AL MATAGALLS EN BTT

aHIR DISSABTE 4 BOJOS VAREM CORONAR EL CIM DE MATAGALLS EN BICI DESPRES DE SUPERAR UNA MOLT FORTA RUTA QUE A ESTONES VAREM QUE TENIR CARREGAR LA BURRA A COLL,A ESTONES VAREM RECULAR,VAREM TROBAR BONS CAMINS,MALS CAMINS,CAMINS BRUTS,CAMINS MES BRUTS,CAMINS INPRACTICABLES PER LA BICI I GARABE PER ELS QUE VAN A PEU,EN FI TOTA UNA ODISEA DE MES DE 4 HORES DE ASCENS,PEROOOOOOOOOOOO

TAL COM VA PROPOSAR EN MARCC, DIT I FET.

nO ENS VEM TROBAR A NINGU FINS A LA CREU,PERSONALMENT VA SER MOLT DUR I TINC QUE RECONEIXER QUE HEM VAN FALLAR LES FORçES AL FINAL,SI TOTA UNA SRA PAJARA PER ARRIBAR AL COTXE,NO PODIA AMB ELS MEUS CUADRICEPS,TOT NO POPT SER,CULPA DE UNA MOLT RAPIDA BAIXADA CORRENTS DEL TAGMANENT A CASA MEVA,EL DIA ANTERIOR,BURROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.

bE GRACIES A TOTS PER FER GAUDIR UN MATI/TARDA TANT ESPLENDIT I COM HE DIT MOLTS COPS: QUE N´APRENGUIN.

sALUT A TOTS.

expandir todo contraer todo 9 Respuestas Última respuesta Friday 1 june 2007 - 10:23

Sunday 27 may 2007 - 11:36
VULL VEURE FOTOS
   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 27 may 2007 - 21:17

Al Parc Natural del  Montseny es prohibida la circulació en BTT pels senders ?

http://www.diba.cat/parcsn/parcs/fitxers/pdf/p03d119.pdf

Sunday 27 may 2007 - 21:30

Gracies Davidp per la teva informacio`,pero nosaltres no hem trobat a ningu que ens informes d´aquesta prohibicio o de algun retol,en cap moment hem incomplert cap prohibicio.

Aixo si prohibit anar en bici,pero de les maquines que estaban treballant obrint la muntanya qu hem dius?

Lo important crec es que no es pot generalitzar,en cap moment hem malmes el terreny,tu puc assegurar,i potser la senyalitzacio es completament nul.la,i els informadors a on son?

Apadesiauuuuuuuuuuu

Sunday 27 may 2007 - 21:36

Totalment d´acord amb tu i podem estar d´acord o no amb les normatives... però s´han de respectar...

El Juanillo us va avisar uns posts mes avall...

http://www.madteam.net/foro/ver.php/btt_5614.html

Sunday 27 may 2007 - 21:53

Tens rao pero....................jo ho veig una mica massa estricte,la veritat ,tambe acostumo a baixar el gr del Tagamanet com ho fan altres i mai, mai e trobat ningu que hem digues res,ni tampoc cap retol.

No ho se es un tema delicat,jo soc un aficionat de la bici i la natura, no porto cap moto ni cap quad,i a mes les meves baixades acostuman a ser tranquiles i mes aviat lentes,no crec que faci mal a la natura.

Gracies per la teva observacio de totes maneres ,i si vols venir estas convidat a la propera sortida.

Monday 28 may 2007 - 14:44

que os quiten lo bailao!!

hi ha gent que va per camins prohibits al parc natural de Sant Llorenç del Munt . La solució per no trobar-se els guardes és acabar la ruta abans de les 9 del mati, que és quan es posen a treballar. Una ruta boníssima és Benasque- refu d´ Estos en bici. Increïble, de veritat.

Tuesday 29 may 2007 - 09:48

Tienes razón David... "parece" qué está prohibida la circulación de bicicletas porlos "senderos"... no asi por el resto de caminos...  De hecho , dentro de los mismos limites del parque hay rutas señalizadas para btt...  e incluso los informadores del parque que se ponen en ciertos puntos los fines de semana (Coll Formic... Coll de Bordoriols...) , al ver pasar las bicis no te informan la respecto de la prohibición...  Es más... cuando hicimos el Meridià y bajabamos por el camino del Matgalls Xic a Coll Formic... el informador nos saludó y todo...   Creo qué es una prohibición un poco "sui generis"... de hecho sólo hay dos señales específicas de prohibición para btt en todo el Parque (y mal colocadas... una en Coll Formic... y lo qué cuesta verla...  ) y hace más referencia a la zona más cercana al Matagalls.... El parque natural es mucho más enorme... y yo nunca he tenido ningún problema de acceso a la zona con ningún guarda...  incluso cuándo hago las rutas con todo el grupetto de chavales en Sptiembre...   Sigamos disfrutando de la btt en el Montseny... con sentido común... y respetando al resto de usuarios...  y no habrá ningún problema...

Pekas

Thursday 31 may 2007 - 22:20

Bona nit a tothom!!

Per fi tinc conexió a interesss!!

Només volia comentar un parell de cosetes:

1º Agrair al Aiguafredencs la rutilla d´aquest passat finde, m´ho vaig passar . . .  .de P.M. i també vaig patir de valent, però d´això es tractava, d´arribar al cotxe a rastres!!!

2º Molinet & company i qui vulguii clar!! Ja he penjat algunes de la ruta al meu blog, no l´he fet públic, perquè tampoc es tracta de promoure aquest tipus de rutes "Prohibides" . I no he fet un accés d´aquests "clica aqui", perque no en tinc ni pajodera ideia de fer-ho (tampoc ho he intentat, la veritat!).

P.D. Molinet, em sembla que em vas enviar alguns mails amb les teves fotos però amb tot el follón informatic que he tingut, ho he perdut tot, m´ho pots tornar a enviar?? Merci company!!

Bona nisss!!

Marky

Friday 1 june 2007 - 10:23
Hola Marky,
He vist les fotos al teu blog, i de mountainbike poca cosa, més be es podría dir portabike, perque la major part de la ruta anaveu amb la bicicleta a sobre..

D´altra banda, les vistes, paisatge i companyia, segur que eren com tu dius de P.M. i d´això es tracta.

Si puc a la darrera m´apunto..

Dew

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies