La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike >Que sortim o esperem a que arribi l´estiu?

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Monday 10 december 2007 - 20:01:38

Que sortim o esperem a que arribi l´estiu?

Be doncs que estic aborrit i vull fer pinya de bikers,proposo sortir per la meva zona es clar,el montseny,Va tots els que participeu en el foro,homes,dones,tiets,cunyats,cosins.....

Fem una trobada (a veure si superem els 27 de l´ultima).

Sortida circular desde Aiguafreda-collformic-el sui-La trialera gr (opcio de corriols estrets i rapids)retorn a Aiguafreda.

Posibilitat de dormir en casa rural a preus d´amics.tlf.937445450 demanar per walter o Raquel.

Aprox.40kms trepitjant un tros del Meridia Verd.

Va fem la despedida del any o que?

Prohibit les bicis vermelles o dic per els braus.

Per cert el dia 16 de desembre?

Que dieu,va obrim la llista..

expandir todo contraer todo 1 Respuestas Última respuesta Tuesday 11 december 2007 - 13:15

Tuesday 11 december 2007 - 13:15
Imposible per la meva part!.. traballu aquest i el q be!
   Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies