La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike >Una novata en apuros...

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Friday 11 january 2008 - 11:39:29

Una novata en apuros...

Hola gent...acavo de coneixer aquesta página... genial!!!!

He caigut aqui buscant una ruta per fer en btt de Manlleu a Rupit... es que el meu marit em va regalar una bici pel meu cumple... i per fer-me la dona maca implicada en les aficions de la seva parella li he regalat un cap de setmana a Rupit... pero anant fins a Manlleu en tren i despres en bici... 26 km per començar están prou be!!! (ja fa temps que em preparo i sortim els caps de setmana..."perque s´ha d´acostumar el cul...jajaja"). Que fem??? anem per carretera o hi ha algun cami paral·lel?? i es molta pujada??? ufff com se´m va ocorrer regalar-li aixo??? per cert, heu fet que em "piqui el gusanillo" i tinc ganes de preparar-me mes per al final anar a alguna quedada de les que he vist que feu!!!

Moltisimes gracies!!!! aaaaapa dew!!!

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Sunday 13 january 2008 - 22:10

Friday 11 january 2008 - 14:14
Hola!.. es segur q hi ha molts llocs per anar per alli en btt.. el q no se si hi ha en concret una ruta q et porti desde manlleu a rupit publicada. Segur q en temps i ganes de pedalejar es pot enllasa per camins . De tota manera proba a www.cicloide.com hi han unas quantes rutas.
   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 12 january 2008 - 17:02

Hola!! Em sembla que ho tens una mica malament per tobar una ruta que et porti desde Manlleu a Rupit si no és per carretera. Jo he trobat una que et deixa en Rupit, però hauríes de sortir desde Les Planes D´Hostoles i la veritat és que no sé si arriben autobusos fins allà. Penso que lo millor seria anar fins a Rupit i allà en teniu rutes per a cansar-vos una estona... et deixo l´enllaç..

http://www.rutabike.com/custom/route/route.php3?country=1&region=1&sr_id=10&route_id=185&ep_id=206&lan=S

Molt bona idea lo del cap de setmana!! A gaudir de la nova burra!!

Saturday 12 january 2008 - 20:53

Moltes grácies per les respostes, veient que ho tinc una mica difícil ens estem plantejant el anar fins a Rupit en cotxe i desde allá fer camins... millor no?

Merci!!!!

Sunday 13 january 2008 - 22:10

Hola, Laurita...  si tens la possiblitata d´arriba a Tavertet, per carretera des d´aquesta població tens un camí que va paral·lel a la cinglera amb unas vistes sobre l´ambassament de Sau que et portarà fins a Rupit, i et pots estalviar un bon tros de carretera...

Que tingue una bona sortida...

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies