La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike >Propuesta: Pedalada btt

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Wednesday 2 april 2008 - 14:25:41

Propuesta: Pedalada btt

Pedalada popular de no mes de 80 persones(2007) del tot recomenable,lo mes important poca gent i un molt bon esmorzar a mig recorregut.

Mes info www.gafarrons.org

Vinga fem una sortida de germanor,si señor tots,els que comenÇen els que pujen rapid els que baixen mes rapid,els que bufen ,els que no poden els que si...............tots vinga obrim la llista:

Lugar / Zona: Aiguafreda.Parc Natural del Montseny.

tipo de actividad: btt

Fechas: 2008-5-18 a 2008-5-18

Puedes ver más informacion entrando aqui

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Monday 7 april 2008 - 13:42

Thursday 3 april 2008 - 23:45
 La veritat! la cosa pinta be!.. podriem proposarla com a sortida forera en lloc la via verda no?..q diu la penya?????????????..molinet o una o l´altre?? q fem??
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 7 april 2008 - 13:42

be jo crec que una cosa no te perque no diexar fer l´altre,jo anire a la pedalada del meu poble esclar,i espero que molts de vosaltres tambe,pensaba en que fos un dia diveritit en grup i disfrutar del bon esmorzar,ei renoi quines vistes.....per els que no vinguin m´emprenyare moooooolt.repasem llista:

Chemi.

Pekas.

jb.

Marismeños jeje juanillo i su tropa.

Klk

tots no vull que falti ningu.els coneguts i els no coneguts tambe son convidats....

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies