Be estic una mica decepcionat amb la gent elque vulgui venir ja ho sap,sera ben rebut. i el que no que continui conforman.se amb escriure en el foro i de pedalar res perque aqui tothom parla molt pero pedala poc.
COm sempre serem els de sempre.
apadeusiau.
Info www.gafarrons.org
Molineeeeeeeeeeeeeett.. no t´enfadis home!.. el q jo penso q li pasa a la gent es q pasan de las pedaladas!, segur q si repeteixes la ruta pero fen una madquedada la gent si q va.. sense pagar..sense aglomeracions.. i tots pedalant(ja saps q hi ha bon ritme) pero fent tambe la xarradeta q en el fons per aixo ens trobem, a las pedaladas cadascu va a la seva i aixo no es una madquedada tio!.. vinga va! no te enpipis i a veure si et quedes del circuit i hu repetim tots.
Molinet, no te pongas así, hombre.
Estoy con klk en que a muchos no nos gustan las pedaladas organizadas.
A mí almenos, no me atraen en absoluto.
Además, no siempre que se organiza algo la gente puede o le apetece apuntarse.
Sin ir más lejos, yo monté una salida hace poco y fuimos 4 gatos (literalmente, fuimos 4, que nos lo pasamos teta ).
No hay que tomárselo mal, algunas veces hay mucha participación y otra poca. Que hi farem.
Yo a la pedalada no iré, pero espero poder apuntarme a la próxima quedada!!
Un saludo
A fer punyetes carai estic emprenyat!
A les pedalades vas al ritme que vols o pots,no es cap carrera del open Barcelona ni res per el estil.
Es pot participar i anar a pas de tortuga si cal.....................
En fi que no vull escriure tant m´en vaig a pedalar una estona.
Molineeeeeeeeeet,
Que, has trobat el picarol?
Per la meva part, tinc un de sortida guapa queeee mossego, pero amb el petit es complicat.
Els maresmeños estan una mica desorientats amb el Juanillo de camping i jo donant biberons , a més tinc el gran (3 anys) amb otitis .
De veritat que vui anaaaaaaaaaaaar .........
Ho sento Molinet, la propera no falto.
P.D. No t´enfadis company.
Joder pero no os enfadeis,,como esta el patio
En el curro me acaban de echar a la puta calle y ahora mismo lo que menos me ronda por el coco es la bicicleta,,,joder que mal
Me cago en el puto textil
Hasta luego amigos,,estoy depre
Bueno gente!!..esto esta CLARISIMO!!.. aqui hace falta aire puro apañeros!! .. nos ponemos ya a trabajar??.. fechas hay q poner fechas! ..alguna propuesta??.
pd: vinga va molinet..se de sobras q no estas tan enfadat!..aixi q tu podries posar la primera!..
Coñe, juanillo, vaya putada.
Si te puedo echar un cable en algo no lo dudes.
Molinet, menys enprenyar-se tiu.
Tu no vas venir a la meva ruta per Collserola. Ni a la Pedals de Foc de l´any passat que vaig organitzar. I no em vaig emprenyar amb tu ni amb ningú altre!!
El que pot i vol va, i el que no, doncs està en el seu dret. Cony, ni que fos obligatori asistir a totes les propostes.
No t´emprenyis, i ja ens veurem en una altra ocasió.
Vaya panorama: Juanillo depre. Indio con mono. Molinet emprenyat.
Hay que montar pedalada YA!!!
No se si en mayo había algo pensado. Pero yo no puedo este finde ni el próximo.
Os recuerdo que en junio yo monto la ruta Costa Daurada/Pantà de Foix (salida desde Calafell).
Ruta dura, técnica y divertida. Con almuerzo en el pueblo de Castellet y baño en la playa al final.
¿Que tal el sábado 14?
PD: no me enfadaré con los que no vengan ... pero se perderán una buena
Yo no me la quiero perder!..eso si por mi parte cuanto antes mejor por q Arare me pare ya mismo!..cumple para el 25 de junio!..asi q me quema el culo en esas fechas!.. si se puede adelantar mejor.. a ver q dice la gente!
Pd: animo Juanillo!!.. arranca el camion otra vez compañero q el textil va de capa caida!
Vaya vaya como esta el tema .
Pos sip, hace falta una quedada de esas buenas para aliviar tensiones .
Yo de momento si no me toca pringar ese sabado me apunto a la quedada del Foix .
Ostia juanillo eso si que es mal rollo, tio apreta con el carnet y nos vemos dandole al rosco compañero, si me entero de algo ya te digo. Animo tio
Que no estic emprenyat carai,pero esperava una alguna participacio de gent nova,ja se queu vosaltres(els de sempre;chemi,juanillo,vile,mosky,indiobtt,klk....etc)si podeu veniu,pero la questio es que la gent que practica el btt i parla en el foro que foti un cop de puny a la taula i s´apunti a la proxima quedada,jo disfruto tant quan sortim els de sempre,que cuan ve una persona per primer cop de veritat,aixo es potenciar aquesta aficio que compertim,vinga que sino aixo es tornara un foro de grup.
Vinga gent treieu la burra de la rutina acostumada,us esperem....
hem sembla que la informacio era prou explicativa i donava info de tot o no?
A mes a casa nomes tenim un mobil i el comparteixo amb la dona i estava estraviat sota elseient del cotxe.
Llastima que no hagis vingut potser haguesis entrat amb mi entre els 10 primers.... potser!
Encara que no costa res repetir.la per lliure tal com deies,la ruta no es gens dificil.
Be dani prometo portar.te a coneixer la zona.coneixes el SUI?
ehhhh.. company!.. q jo si anaba era per anar a "la trobada"..per q per anari sol ja no vaig fins alli..en quedo aqui( q es el q he fet) i en casco 40 km garraferos dels de sempre!.. en tot cas no pasa res!!.. jo avui he cumplert q es q volia..
aixo si el q proposes de repetir en proposte madbttera no amb sembla res malament!..a veure si aixi ens "trobem" de nou!...VINGA CRAK!!
pd:.. "potser".. q si hauria entrat amb tu els 10 primers..no hu se!(jo crec q si)..en tot cas si proposes "una trobada" no es per anar a competir company!.. TE PILLE!!..
pd2:.. ens veiem a la proxima molinet!!!!..Ah!.. no se q es el sui.. ja m´ho explicaras
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui