Buenas people!
Este fin de semana, concretamente el sábado se celebró el 3 Open BTT de Montmeló. 32 km de recorrido incleíblemente atractivos, y donde el mejor atractivo era el Circuit de Catalunya
Si, haveis escuchado bien. En la primer aparte de la marcha se daba una vuelta completa por el asfalto del circuito. Allí donde hace una semana corría Rosi o Pedrosa ayer lo hacía yo, aunque más a 40 km/h que a 300, jejejeje. Y para los que dicen que la carretera es ancha les diré que desde dentro no lo es tanto....que me lo digan a mi que me salí de trazada y me fui al piano, jejejeje
La marcha con más de 500 participantes fue todo un éxito, supuestamente por el hecho de pedalear por un asfalto reservado a unos pocos, todo y que el tramo de BTT de después es duro y espectacular.
La recomiendo a todo el mundo para el año que viene!! Para los no tan fuertes o los que van en familia existe una marcha de tan solo 10 km que es el trozo del circuito y ppoco más. Había familias con niños y todo!!
Y contento porque después de mucho tiempo sin hacer ninguna marcha ni nada me fue bastante bien!
Si no recordo malament jo vaig penjar un avis de la realitzacio d´aquesta prova en la cual jo vaig participar en la seva 1 a edicio ,tot i no rodar per dintre del circuit si u varem fer per entre mig de les tribunes amb un puja i baixa continu que era molt trencador,el circuit marcat amb cintes de plastic als dos costats,molt competitiu,hem va agradar molt,pero potser per fer.lo un cop i prou,aixo de tanta gent va a gustos.........
Igual que la cabreres,la de monegros,la prehistorica..........
Apuntat a les nostres trobades esporadiques i ja hem diras el que.
La proxima la organitza tot un veterano,SIR Chemi,crec el 29.
Animat.
Hola Molinet!!
Doncs aquest any la cursa si que pasaba per dins el circuit, volta al complert prácticament, i el tram de BTT que es feia després pujava a la zona de Montornés al Coll Mercader, Castell de Sant Miquel y descens per la zona anomenada del telegraf. Una zona per on mai havia pedalejat i que em va semblar molt maca y camins técnics molt guays. I deu n´hi do quines pujades!!
La marxa si que es veritat que hi havia força gent però al tram de muntanya ja anaves com tothom com podies i es feia molt bé.
Molt recomanable!!
Ara que m´estic posant les piles amb la bici de nou (ja havia estat a les primeres trobades del madteam de la seccio de BTT) a veure si m´apunto amb vosaltres a pedalar.
El 29 es la següent??? A on??
Ei, Trabalon!!!! que pasa fiera.
Que bé que tornis a donar-li als pedals.
La pròxima sortida és el diumenge 29 a Calafell.
Apunta´t!!
Hola Chemi!!Estaré al lloro la setmana vinent per apuntar-me!!
Nus veiem!!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui