La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike >Bici-alpinismo

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Sunday 20 september 2009 - 21:17:20

Bici-alpinismo

Bicis de enduro + técnica fina de trial + Alpes. Impresionante.

http://video.mpora.com/watch/mf0V8t4F8/

http://video.mpora.com/watch/bSsmtNKRW/

Y muchos más.

Aviso: nada que ver con el "frirai". Aquí no hay saltos, ni derrapes ni velocidad adrenalítica. Sólo bicis y montañas. Y una lección de conducción no agresiva de bici de montaña.

expandir todo contraer todo 12 Respuestas Última respuesta Wednesday 23 september 2009 - 19:23

Monday 21 september 2009 - 18:28

Chemi!!! Això no es fà!?!?!? Has descontrolat el foc que porto dins!!!!!
Es el tipus d´esport de muntanya ideal?!?!?! M´encanta pujar a les muntanyes, gaudir de la natura tot caminant, però la baixada a qui no se li fa PESADA?!?!? Doncs apa, amb la BTT!! GENIAL!!! Vinga som-hi . . . .
Per quin cim dels pirineus començem?!?!?!!?!? Jo la cresta besiberris la deixaria per més endavant jijijijijiji, però Un Carlit . . Canigó . . .mmmmmmm no estaria gens malament!?!?!?!
Qui s´apunta??

P.D. I les bicis que porten són com les nostres, o sigui que a baixar el sillin i res d´excuses!!!!!

Marky

(Post Editado: 21-9-09 18:29:43)

Ocultar todas las respuestas      
Monday 21 september 2009 - 19:28

De moment tu i jo comencen pel Bicicims el dia 4 

PD: li estic donant voltes a quina serà la millor manera de carregar la bici a l´esquena, i en aquests vídeos utilitzen una tècnica curiosa, aprofitant la motxila, fixa´t

Monday 21 september 2009 - 20:44
Jejejeje Ja m´hi he fixat ja!!
Jo també li estava donant voltes a veure quina motxilla m´anirà bé!?!? Però poc pès millor i buida no serveix!!! Putser amb un globus dintre . . . . . .
El que està clar que pel Bicicims em sembla que no portaré ni Kamelbac, que per això estan els abituallaments, una aigueta a la bici, 2 barretes i 2 gels al maillot i a pedalar!!
Quan carrego la bici,  jo la porto penjant de l´hombro amb el sillin, igual m´hi poso una espuma sota!?!?!? . . .  .perquè clava eh!!!!!

Marky

Monday 21 september 2009 - 22:58

Portar-la penjant pel seient és bona opció, ja que les dobles no les podem portar de la manera clàssica, pel quadre. Es bona idea això de l´espuma. Potser em faig algun inventillo, peroe compte no molesti per pedalar.

Tuesday 22 september 2009 - 00:00
I qui porta la càmara???? això ho heu de filmar!!! Aixó sí mireu bé la meteo, q com us plogui... pujareu i baixareu la bici al coll,  bueno si no voleu inventar un nou esport rollo bicibarranking. ÀNIMS q té bona pinta, ja explicareu!

Tuesday 22 september 2009 - 17:22

ya veo q algunos gozan de un muy generoso bonobici..disfrutarlo!!!!

Tuesday 22 september 2009 - 18:24
HEYYYY!!!!!
Cada uno tinene lo que se merece o se gana negociando  . . .  . .o de otra manera . . ejejem!!

Apuntate tio . . ..aún hay tiempo! que va a ser divertido!!! Me refiero a la BICICIMS eh!! al mega descenso de algún pico del pirineo, ya no insistire tanto . . . que no se si los Maresmeños, Vile, tú, etc, etc . .  .estáis preparados para semejante aventura!?!?!!?!? (A ver si picando un poco y metiendo el dedo en la llaga me haceis caso y os apuntáis panda de  . .  ..de. . .  . .BTTeroslightdecaminoancho!!!!!!!!! (Ya? o tengo que subir un poco mas el tono!?!?!?!) jijijijijijiji

Sandrix,
Yo cojo la cámara con cinta nueva y baterias de recambio, eso si, si hacemos el ridículo no vais a ver ni 3 segundos de cinta, bueno si, en la cima con las bicis, lo demás, hay que verlo en directo!!!!jajajajaja

Chemi,
Como  va el entreno? . . ... yo ya estoy arrepintiendome . .  . . . .  .y es que teníamos que apuntarnos en la "mitja", la "corta", pues eso "CORTA", como una salida cualesquiera. Para un bonobici extra que conseguimos hay que aprovecharlo no!?!?!?!?

Marky

Tuesday 22 september 2009 - 18:51

¿Entreno? Y eso que es? Yo voy perdiendo la poca forma que pillé en vacaciones. El finde pasado un poquito de bici, no mucho, y entre semana de momento na de na.

Este finde tengo 4 días de fiesta (La Mercé en BCN), a ver si le meto un poco de caña, con desnivel y bici al hombro, que sino ... ai que patirem!

Lo de la "mitja" ... ja veurem! Hasta más de la mitad CURTA i MITJA son iguales, así que si podemos hacemos como en Andorra: cuando llegue la hora de desviarnos elegimos (fijo que tirem per la llarga, som així de masokas).

Tuesday 22 september 2009 - 22:53
Acaso te quejas de tu bono bici Klk???  Psssss......vaya vaya....cria cuervos que te sacarán los ojos...... En fin... los ´BONOS´ se compensan en calidad y no en cantidad....ahi queda dicho... jejeje.... Yo os echo fotos y todo...pero mi bono me lo guardo!

Wednesday 23 september 2009 - 09:33
Aixi m´agrada . . . . . . amb optimisme!! Jo ja tinc marcat que al Km 40 . . .  . . qui sap!?!?!?!?!
Ah!, Jo ja tinc l´espuma a casa, ara amb el cuter a veure que sóc capaç de fer!!! jijijiji
Marky

Wednesday 23 september 2009 - 09:38
Klk ja ho veus noi!?!?!?
Menys insistència i més concentració i aplicació!?!?!?!? A veure si consegueixes passar dels 20-25 seg. Jajajajjaja Com apreten noi!!!!
 . . . . . . .VA POR USTEDES SEÑORES!!!! . . . . .

P.D.Si la meva dona s´entera de tot això que poso per aqui . . .ras, el BONOBICI a la foguera!!!!

Marky

Wednesday 23 september 2009 - 19:23

Marky.. traidor.. ja li pasare el enllaç´a la teva dona el dia q la conegui ja..aixi farem post de igual a igual..jajaja..

disfruteu per mi!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies