Bicis de enduro + técnica fina de trial + Alpes. Impresionante.
http://video.mpora.com/watch/mf0V8t4F8/
http://video.mpora.com/watch/bSsmtNKRW/
Y muchos más.
Aviso: nada que ver con el "frirai". Aquí no hay saltos, ni derrapes ni velocidad adrenalítica. Sólo bicis y montañas. Y una lección de conducción no agresiva de bici de montaña.
Chemi!!! Això no es fà!?!?!? Has descontrolat el foc que porto dins!!!!!
Es el tipus d´esport de muntanya ideal?!?!?! M´encanta pujar a les muntanyes, gaudir de la natura tot caminant, però la baixada a qui no se li fa PESADA?!?!? Doncs apa, amb la BTT!! GENIAL!!! Vinga som-hi . . . .
Per quin cim dels pirineus començem?!?!?!!?!? Jo la cresta besiberris la deixaria per més endavant jijijijijiji, però Un Carlit . . Canigó . . .mmmmmmm no estaria gens malament!?!?!?!
Qui s´apunta??
P.D. I les bicis que porten són com les nostres, o sigui que a baixar el sillin i res d´excuses!!!!!
Marky
De moment tu i jo comencen pel Bicicims el dia 4
PD: li estic donant voltes a quina serà la millor manera de carregar la bici a l´esquena, i en aquests vídeos utilitzen una tècnica curiosa, aprofitant la motxila, fixa´t
Portar-la penjant pel seient és bona opció, ja que les dobles no les podem portar de la manera clàssica, pel quadre. Es bona idea això de l´espuma. Potser em faig algun inventillo, peroe compte no molesti per pedalar.
¿Entreno? Y eso que es? Yo voy perdiendo la poca forma que pillé en vacaciones. El finde pasado un poquito de bici, no mucho, y entre semana de momento na de na.
Este finde tengo 4 días de fiesta (La Mercé en BCN), a ver si le meto un poco de caña, con desnivel y bici al hombro, que sino ... ai que patirem!
Lo de la "mitja" ... ja veurem! Hasta más de la mitad CURTA i MITJA son iguales, así que si podemos hacemos como en Andorra: cuando llegue la hora de desviarnos elegimos (fijo que tirem per la llarga, som així de masokas).
Marky.. traidor.. ja li pasare el enllaç´a la teva dona el dia q la conegui ja..aixi farem post de igual a igual..jajaja..
disfruteu per mi!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui