La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike >duatló

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Monday 28 september 2009 - 18:16:07

duatló

klk et deixo l´enllaç de la duatlo d puig-reig, lhe enviat a la teva dona pero ja sabem q el correu no lobre gaire ;)
http://cquie.org/centre/principal.html

a entrenar!

expandir todo contraer todo 15 Respuestas Última respuesta Monday 5 october 2009 - 17:44

Tuesday 29 september 2009 - 18:04

Ok sandrix!!.. molt bona pinta .. sera el nostre debut en duatló!!!.. anirem calentan motors!!

Pd:.. Chemi.. Marky..Indio..etc.. veniu o q??

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 29 september 2009 - 18:24

Un q ja esta apuntat!!!!!!..

Wednesday 30 september 2009 - 16:15
mmmmmmmmmmmm.........
Ho miraré . .  .no se com tinc el tema "bonus", ja que últimament  n´he abusat una mica . . . .però com que queda un més . . . . . . .. . .
Marky

Wednesday 30 september 2009 - 16:31

jajjajaja.. ok!..

Chemi??....

Wednesday 30 september 2009 - 22:26
Jo ja mhe inscrit!! encara no he pogut sortir a córrer però em poso les piles aviat! a vere si més gent dl foro s´anima!!!

Wednesday 30 september 2009 - 22:42

Ja has fet bè en posar el link aqui....no li havia dit res al Klk!! Jo ja m´he inscrit tb...com diu ell, serà el nostre debut en Duathlò!! A veure que tal ho fem....cuida´t aquest bessò...que no et faci una mala jogada!!

Entreno a tope!!

Wednesday 30 september 2009 - 23:06

Hola  veig que sou un grupillo, y fa temps q em pica aixo dels duatlons.

Sabeu si aket duatlo q comenteu es bici de muntanya? si es q si potser  m´hi apunto

Salut

Wednesday 30 september 2009 - 23:29
sí, és una duatló totalment d muntanya!! doncs a vere si anem un grupet!

Wednesday 30 september 2009 - 23:32

Ei, m´encantaria! El duatló de muntanya seria el meu esport perfecte si el pogués fer, però ...  Tinc els genolls petats (condromalacia rotuliana) i puc córrer molt poquet i a ritme suau, amb poc impacte.

Per a les meves característiques les distàncies estan descomensades (7+20+2). Al primer tram de córrer ja estaré petat!

De totes maneres, no ho decarto 100%

Thursday 1 october 2009 - 17:13

Chemi..!.. q despres en la btt no hi ha qui t´agafi crak!.. fes un running de rodatge... veniu tu i la dona que tambe esta forta!.. vaaa.. animat!!

Thursday 1 october 2009 - 22:21

he estat mirant el reglament, i s´ha de fer tota la cursa en 2h 30´  s´haura d´apretar el cul per entrar dins del temps, tb q esta limitat el nombre de  participants a 300.

Tb us volia preguntar si quedeu entra setmana, per entrenar, podriem quedar i coneixens

Sunday 4 october 2009 - 20:32
D moment les duatlons q he fet, i no anava gaire entrenada, sempre les he acabat dins del temps però normalment donen 3 hores...  Pel q he vist el desnivell no és gens bèstia així q deu ser factible, això espero!!!

Monday 5 october 2009 - 11:45

Hola. Sóc nou en aquest foro i també en això de les duatlons. La de Puig Reig serà el meu "bautisme". A mi també m´ha espantat una mica això de les 2,5 hores, però, mirant les classificacions anteriors, veus que hi ha molta gent que entra molt més tard, O sigui que jo crec que són una mica flexibles. Els hi vaig escriure per veure si hi havia gaire nivell, vaja, per veure si faria el ridícul, i em van tranquilitzar, dient que hi ha gent molt ben preparada, però també molta que hi va a passar una bona estona, que és un duatló popular.

Així i tot, vull fer menys de 2,5 hores. Em fixo l´objectiu d´entrar de la meitat cap amunt de la general, i entre els 50 de la meva categoria (>40). Ja veurem si haig de rebaixar les pretensions....

Monday 5 october 2009 - 16:43

Sí, la tenen catalogada com a popular però bueno 2.5h no és gaire popular. Jo vaig nar lany passat i tot i q no es va poder fer pels aiguats l´amibent era molt familiar, no com a altres duatlons, de copa d catalana, q l´ambient és una mica "ranci", la penya va superpreparada i els jutges tho miren tot. Jo tinc dos objectius, el primer és acabar dins de les 2.5h i el segon és q arare  no m humille jajajajaj Arare, klk com porteu l´entrenament???a mi em falta temps!!! però estic molt motivada, ens ho passarem bé! Madveras ens hauràs d regalar a tots la samarreta pq sino no ens reconeixerem a la duatló (ho torno a intentar, a vere si cola) jejej

vinga, saluts a tots!

Monday 5 october 2009 - 17:44
Doncs jo segueixo en la meva linea correns.. i recuperant temps perdut en btt..en breu posare en marxa una idea d´ entrenament convinat per mi i  l´arare.. segueix matxacan.. queda menys d´un mes!!..tick..tack..petons!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies