Bueno..a sido un placer volveros a ver ante todo!.. decir q a sido mas duro de lo q pensaba pero a parte de las agujetas me llevo muy buen sabor de la experiencia de lo q a sido para mi el debut en esta disciplina.
Madveras para hacer honor al club no solo nos pusimos las camisetas si no q encima censuramos la de marky q aun no la a recibido..jajaja..
jajaja kina gràcia les fotos!! ens ho vam passar molt bé!! No estic tan superforta com els meus companys q van fer un bon paper però vaig acabar molt contenta, primera duatlò q acabo sense rampes!!! Arare ja no em va fer foto a l´arribada pq es cansaria d´esperar... total, només va ser mitja horeta més tard jajajajajaj
Moltes felciitats craks, klk q haguessis fet sense lesió!!!!????
Quines cares de felicitat entrant a la meta !!!
Per mi ahir va ser un dia fantàstic.
- La organització molt bona: avituallaments, cronometatge amb xip, molts controls al recorregut, regals, sorteig de premis (tot i que no ens va tocar res!)
- El circuit molt maco i divertit. Molts corriols, senders pel bosc. Tant a peu com en bici. Això per mi és fonamental.
- Duresa la justa. Per acabar petadet però content.
- Personalment que no em petessin els genolls ni acabés amb rampes ja és un gran triomf
- I la companyia és clar! Llàstima que el Marky no portés la samarreta del MadTeam
A nivell esportiu, el klk és una makina corrent. Va sortir com el Forrest Gump i ens va deixar molt enrere. Després al tram de BTT les coses van estar molt igualades (ei, flipeu que de més de 300 tius vam fer en el tram de bici el 103, 105 i 106, tots en el mateix minut. I no anàvem junts!! Realment tenim un nivell molt similar !!!
Al final el klk el nº 91 (2 h 7 min), el Marky el 126 (2 h. 15) i jo el 132 (2 h 16). Marky kabronaaaaas la pròxima et guanyo !!! La Sandrix la nº 16 (2 h. 43)
Classificacions: http://www.cquie.org/centre/duatlo/dualto%202009/Classifcacio%20Categories.pdf
A veure si a la web posen fotos, que hi havien varios tius fent al recorregut.
PD: per cert em vaig trobar al Piks, un forero històric amb qui havíem fet algunes rutes (Meridià Verd, Montseny, ...). Salutacions !!
Ja han penjat les primeres fotos: http://www.flickr.com/photos/1vent/
Jo ja m´he trobat en alguna:
Chicos y ´chica´...ENHORABUENA!!!!! Vau fer un molt bon paper.... quina Duathlo més ben organitzada....ni totes les carreres que he fet juntes la superen!! SANDRIX:no s´hi val... estava donant de menjar a la Uma... em va sapiguer molt de greu, però quan anava a fer-te la foto, el Klk em va dir que tot just acabaves d´arribar... Bufff, de veritat que em va saber molt de mal, però lo primer és lo primer...
LA MEVA ENHORABONA NOIS I NOIA..... ens veiem diumenge que bè!!
jajajaja tranki arare q era broma!!! prou vas fer, q la uma és molta uma i sha destar per ella
x cert, klk em sembla que la teva dona sha guanyat un grapat d bonusbicis, Arare hem de començar a pensar el proper objectiu... diumenge comencem a parlar
Jo encara no mhe trobat a cap foto, han d sortir més, i també vídeos!!!
collons!.. Chemi com chupas camara tiu!!.. nosaltres nomes sortim a la meta en varias, on estaba Arare.. i mira q i vaig fer poses!!.. per cert ..increible l´igualtat dels ritmes en btt.. no ho esperaba..aixi doncs tot es va decidir a peu..
Marky.. q ? ja tens la samarreta??..jajaja.. escolta no amb posaries algun virus a la meva oi??.. porto un pasmo INCREIBLE!..
Sandrix.. sense la lesio avui no tindria agujetas.. no se si hauria anat mes enlla.. i no et queixis q vas quedar la 16.. q no es moko de pavo!!
En fi companys!!.. en veiem el diumenge!!!
Pd: quin catala escit mes dolent..oi??..jajaja..
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui