Nois us vull fer una proposta! Necessito un objectiu per sortir a entrenar, he estat mirant curses d muntanya a ropits i he trobat una interessant. Ja he enredat a un amic del centre excursionista, i poder ve algú més. Arare no em pots fallar, klk, marky, chemi (com tens els genolls?)... hi ha algú més q corri??? a vere si s´anima més gent!
la cursa és a torrelles d llobregat (us agafa ben a prop), es competitiva (sé q us mola jeje), són uns 20 km i amb desnivell 650 m+, per mi ara mateix en el meu estat físic és durilla, però així em motivo per entrenar. I lo millor d tot, botifarrada al final! Apa pot ser divertit. Ah és el diumenge 21 d març, hi ha temps per preparar-se mínimament i acabar-la amb dignitat jejej
Us deixo l´enllaç a ropits, encara no surt res a la web dels q l´organitzen
http://ropits.com/cgi-bin/cal3.pl?Accio=Veure_info_cursa&ID=961&nom=Ruta_del_Sol_Blau
arare kedem algun find per entrenar i fer la ruta q em comentaves, com va nar per la neu?? o era aquesta setmana???
la propera ja buscaré una d bici o alguna duatló per pedalar
Apali a entrenar!
Ja som 4 q hi anirem:
-sandra
-toni
-Arnau
-Ant.
A vere si s´anima més gent!!!
Jo porto un hivern bastant "perro" i els genolls m´han tornat a donar pel sac, així que no estic per moltes curses.
Ara intentaré agafar un altre cop una mica de ritme. Si aguanto bé us proposo una altra pe més endavant: el Cros de Muntanya de Can Caralleu.
Dissabte 10 d´abril. Son 10,5 km amb 1340 m. de desnivell per corriols de Collserola (els que faig jo habitualment quan vaig a córrer).
http://www.claror.cat/cros.htm
Quan s´acosti la data us ho recordaré.
Com estem amb els genolls... jo el dia q surto a córrer al dia següent també se´m queixen els genolls quan baixo escales... aixó fa por, s´han d cuidar les cames , q sense elles seria tot molt fotut... buf millor no pensar-hi
bueno marky doncs aixó, si el 7 finalment no fas la duatló t´esperem a la madkedada maresmeña q serà divertit.
Chemi, ok, avisa més endavant d la cursa d Can Caralleu, estaria bé fer-la. Per cert, tu q ets d barna, els dilluns a la nit (si no plou ) kedo amb uns amics per córrer per collserola, si t´interessa algun dia ja saps, sempre és més gratificant sortir amb gent i t´obligues més
Arare y klk ja donareu notícies kuan torneu de la
Ei!! Per fi em conecto! Sandrix, si la cursa és el diumenge 21 m´apunto! Encara que jo tb hauré de pujar els kms de l´entreno xq vaig una mica justa!! Al igual Klk ens acompanya per tal d´entrenar! Ens veiem aquest diumenge, pero amb cava o sense?? Jejeje...
Chemi, com porta la teva dona la lesió? Si ja es troba millor, xq no li comentes que s´apunti? Si pel contrari no s´ha recuperat, dóna-li molts records de la meva part!!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui