La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike >preparats per Torrelles?

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Wednesday 17 march 2010 - 23:04:13

preparats per Torrelles?

Ei nois!! ja esteu preparats per aquest diumenge??? jo no gaire però farem el que poguem jejeje Al final anem:

arare

klk

vile

sandrix

toni

arnau

kami

ant.

roger

Deu ni doret som uns quants. Apa doncs ens veiem diumenge, a les 9 se surt de la plaça d l´ajuntament, nosaltres intentarem  estar  a la plaça sobre les 8.30, pel dorsal, fer pipis, etc. Ens veiem a la plaça mateixa, o ja preparats en primera línia de sortida, Arare agafa´m un lloc jajajajaja!

Apa, salut i ànims!!

expandir todo contraer todo 16 Respuestas Última respuesta Wednesday 24 march 2010 - 11:27

Thursday 18 march 2010 - 15:12

Collons!.. si q en som si!!.. Chemi.. Marky?.. veniu o q?

Nosaltres mirarem de estar a las 8 per calentar una mica a part de las altres cosas q diu la Sandrix!.. jejej

Fins diumenge!

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 18 march 2010 - 20:24
Oye esto que es una calçotada o que?????,,,,,,,,,,que yo tambien me apunto,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,juaaaaaaaaaaaaaa  

Friday 19 march 2010 - 18:31
Doncs no gaire entrenada la veritat! Però de segur que ens ho passarem bè..ens veiem diumenge!

Friday 19 march 2010 - 18:43

Preparat, preparat....... no massa, però com tu dius farem el que poguem.

De totes maneres donen cinc hores, encara que sigui caminan o al cotxe escombra arribarem.

Doncs res, fins el Diumenge,  

Compte amb el temps, que a lo millor tenim que anar-hi sota la pluja. 

Friday 19 march 2010 - 20:11

Joer to el mundo llorando!.. y luego nos los pilla ni dios!..

Juanillooooo.. vente de avituallamientoooo!!.. unas birras y paella!!

Chemiiiiiiiiii

Markyyyyyyyyyy???

Monday 22 march 2010 - 17:19

No veas con la cursita de los collons!.. durita durita!!.. hoy me a costado un cojon entrenar!.. Vilebtt .. un ciclista muy runner!! te lo digo yo!.. y aqui las niñas..Arare y Sandrix hicieron 1ª y 2ª  respectivamente en categoria femenina... Buen ambiente y un buen vermut cortesia de la organizacion al final!..

Que mas quieres valdomero!

Monday 22 march 2010 - 21:09
Doncs moltes felicitats Arare (la que no anava entrenada) i Sandrix.  

I els nois què??? jajajajaaja

Salut

Monday 22 march 2010 - 21:49
Ahí estamos!! sí senyores!! Un gran enhorabona!!!!!!!!!!!!!

Ufff..com m´he despenjat totalment del tema bici durant l´hivern, ja veig que si vull posar-me al vostre nivell, ostres!! m´hauré d´entrenar molt!!!

FELICITATS a les dues!!

Monday 22 march 2010 - 23:10

Noies, sou unes cracks!!!!! Ahí, ahí, la sección femenina del MadTeam al poder!!!!

Els nois ... a posar-se les piles, jejeje  (és conya, segur que el klk i el Vile li van fotre molta canya!!!!)

Monday 22 march 2010 - 23:44

Oreneeee!! Kina ilu!

Moltes gràcies nois!!

Bueno, bueno, vam fer una bona carrera, sobretot Arare, però hem d dir q no hi havia molta participació

femenina . Els nois van fer unes súper marques, vaig alucinar!! Estan molt molt forts! A vere quan pengen els temps perquè segur q també van kedar en bona posició!!

La cursa té tela, els primers 4 km són matadors, unes megarampes!!! al km 2 ja em vaig deixar un bessó i al km 4 el segon, i encara em kedàvem 16 km més!!!! La veritat q mho vaig passar súper bé, vaig gaudir molt i estic súper motivada a fer més curses (bici i córrer), Arare ja estic mirant més reptes !! Avui no hem sortit a entrenar, tothom estava petat, jo la veritat que els genolls els tinc ressentits, però hagués nat a estirar les cames una estoneta.

En fi, enhorabona a tots!! Sou uns machines .

Tuesday 23 march 2010 - 00:09

Ueeee.....quina mega carrera que vem fer ahir!!! Lo més xulo, doncs, les posicions que vem tenir la Sandrix i jo... la veritat és que no hi havien gaires dones correns, però és que no és d´extranyar...19.5 kms amb 650 de desnivelll....buffff, molt dura la cursa la veritat!!

Els nois van fer un gran paper,no tan apreciat, donat que la majoria de participants eren homes, però van arribaren molt bona posició...a veure si surten els resultats... Klk li sembla que va arribar el 7é...i el Vile, por ahi por ahi....

Un ambient molt xulo... a veure si l´any  vinent, o en alguna prox de muntanya algu més s´anima.. Llàstima que no ens van doner ni una copeta....però bueno, va fer molta ilu igualment!!!!

Sandrix..mirem més reptes, ara se m´ha calentat el morro amb les curses de montanya...Jijiji....

Enhorabona a tots!!!

Tuesday 23 march 2010 - 12:00
UUUUEEEEEE!!!!!
Feia dies que no entrava i guaita tu el que hem trobo!?!?!?!?! La secció femenina arrasant i la masculina també, (tot i que hi ha més competitivitat i es més difícil) però no dubto del bon parper que han fet!!! FELICITATS A TOTS!!! i a veure si per la pròxima puc venir, que de ganes no me´n falten!!

Marky

Tuesday 23 march 2010 - 14:56

Molta teca !!!

Quina cursa, déu ni do, encara tinc mal de genoll de les baixades tan bèsties i el desnivell que van fotre però molt  xula i amb ganes de fer una altra, ja que l´ ambient que hi ha en aquest tipus de curses de muntanya és molt bo, com el pica-pica de després..........jajaja.......eh Klk?

Aquí hi ha nivell, vaig sortir amb Klk però avans del kilòmetre 2 ja l´havia perdut i fins que vaig arrivar no el vaig tornar a veure, sense parlar de les guanyadores Arare i Sandrix.

Enhorabona a les dues i a ver si per la següent s´ anima més gent que ho passarem de conya.

Tuesday 23 march 2010 - 17:54

Jajaja..Vaya!! no se si me duelen mas las piernas o el estomago!! me puse fino.. q hambre me entro!.. y ademas habia porron de .mmm..

No veas si tardan con los resultados no??

Tuesday 23 march 2010 - 22:49

total participants 209, classificació general:

9º dani gonzalez 1h44´07

16º david lopez    1h49´45

54º elena              2h14´49

67º Sandra           2h24´29 

(Post Editado: 23-3-10 22:50:42)

Wednesday 24 march 2010 - 11:27

holaaa

caram, caram... amb rao no hi havia qui us segis...

quina colla de cracks!!!

v´sss

(Post Editado: 24-3-10 11:27:58)

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies