Ei nois!! ja esteu preparats per aquest diumenge??? jo no gaire però farem el que poguem jejeje Al final anem:
arare
klk
vile
sandrix
toni
arnau
kami
ant.
roger
Deu ni doret som uns quants. Apa doncs ens veiem diumenge, a les 9 se surt de la plaça d l´ajuntament, nosaltres intentarem estar a la plaça sobre les 8.30, pel dorsal, fer pipis, etc. Ens veiem a la plaça mateixa, o ja preparats en primera línia de sortida, Arare agafa´m un lloc jajajajaja!
Apa, salut i ànims!!
Collons!.. si q en som si!!.. Chemi.. Marky?.. veniu o q?
Nosaltres mirarem de estar a las 8 per calentar una mica a part de las altres cosas q diu la Sandrix!.. jejej
Fins diumenge!
Preparat, preparat....... no massa, però com tu dius farem el que poguem.
De totes maneres donen cinc hores, encara que sigui caminan o al cotxe escombra arribarem.
Doncs res, fins el Diumenge,
Compte amb el temps, que a lo millor tenim que anar-hi sota la pluja.
Joer to el mundo llorando!.. y luego nos los pilla ni dios!..
Juanillooooo.. vente de avituallamientoooo!!.. unas birras y paella!!
Chemiiiiiiiiii
Markyyyyyyyyyy???
No veas con la cursita de los collons!.. durita durita!!.. hoy me a costado un cojon entrenar!.. Vilebtt .. un ciclista muy runner!! te lo digo yo!.. y aqui las niñas..Arare y Sandrix hicieron 1ª y 2ª respectivamente en categoria femenina... Buen ambiente y un buen vermut cortesia de la organizacion al final!..
Que mas quieres valdomero!
Noies, sou unes cracks!!!!! Ahí, ahí, la sección femenina del MadTeam al poder!!!!
Els nois ... a posar-se les piles, jejeje (és conya, segur que el klk i el Vile li van fotre molta canya!!!!)
Oreneeee!! Kina ilu!
Moltes gràcies nois!!
Bueno, bueno, vam fer una bona carrera, sobretot Arare, però hem d dir q no hi havia molta participació
femenina . Els nois van fer unes súper marques, vaig alucinar!! Estan molt molt forts! A vere quan pengen els temps perquè segur q també van kedar en bona posició!!
La cursa té tela, els primers
En fi, enhorabona a tots!! Sou uns machines .
Ueeee.....quina mega carrera que vem fer ahir!!! Lo més xulo, doncs, les posicions que vem tenir la Sandrix i jo... la veritat és que no hi havien gaires dones correns, però és que no és d´extranyar...19.5 kms amb 650 de desnivelll....buffff, molt dura la cursa la veritat!!
Els nois van fer un gran paper,no tan apreciat, donat que la majoria de participants eren homes, però van arribaren molt bona posició...a veure si surten els resultats... Klk li sembla que va arribar el 7é...i el Vile, por ahi por ahi....
Un ambient molt xulo... a veure si l´any vinent, o en alguna prox de muntanya algu més s´anima.. Llàstima que no ens van doner ni una copeta....però bueno, va fer molta ilu igualment!!!!
Sandrix..mirem més reptes, ara se m´ha calentat el morro amb les curses de montanya...Jijiji....
Enhorabona a tots!!!
Molta teca !!!
Quina cursa, déu ni do, encara tinc mal de genoll de les baixades tan bèsties i el desnivell que van fotre però molt xula i amb ganes de fer una altra, ja que l´ ambient que hi ha en aquest tipus de curses de muntanya és molt bo, com el pica-pica de després..........jajaja.......eh Klk?
Aquí hi ha nivell, vaig sortir amb Klk però avans del kilòmetre 2 ja l´havia perdut i fins que vaig arrivar no el vaig tornar a veure, sense parlar de les guanyadores Arare i Sandrix.
Enhorabona a les dues i a ver si per la següent s´ anima més gent que ho passarem de conya.
Jajaja..Vaya!! no se si me duelen mas las piernas o el estomago!! me puse fino.. q hambre me entro!.. y ademas habia porron de .mmm..
No veas si tardan con los resultados no??
total participants 209, classificació general:
9º dani gonzalez 1h44´07
16º david lopez 1h49´45
54º elena 2h14´49
67º Sandra 2h24´29
holaaa
caram, caram... amb rao no hi havia qui us segis...
quina colla de cracks!!!
v´sss
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui