Hola gente, qué tal les vacancetes??? yo por barna acabando d estudiar... ya me keda menos...
Al tema,
arare, klk, al final què? duatló d Centelles??? jo per mi ok, em ve molt d gust tot i q no podré preparar-me però tinc ganes. I si no fem la duatló, alguna cursa, vinga va, q necessito un objectiu per entrenar més! D curses he vist la d rubí, 13 km assequibles i no gaire desnivell, i una mitja marató però està una mica lluny, a prop d girona, amb quasi 900 m +, toma ya!!! totes dues són el 25 d´abril
apa el q vulgueu, ja sabeu q m´apunto a tot i salva ja està assebentat q akell find em toca competi
vile tu tmb t´animes? biela, on pares? marky, chemi, jb, maresmeños??? vinga va, q ens ho passem bé!!
saluts
Hola. Yo estoy entre la Duatló de Centelles y una marxa que hay en La Bisbal que es muy guapa (poca gente, senderillos y trialeras, ...).
La Duatló me queda un poco larga de distancia a pie (empieza con 10, demasiado para mí), por lo que seguramente me apunte a la Marxa con mi hermano. Si alguien se anima ya sabe.
A mi també em queda una mica gran la duatló, jo faré la cursa de muntanya de Rubí, que ja la vaig fer l´ any passat i em va agradar molt, per el recorregut i l´ ambient i a més està al costat de casa.
Aquest és l´ enllaç per si algú s´ anima, dia 25/04/2010
Vinga nois-es!!! ànim que queden dues setmanes.
Doncs veniu a la Marxa Conca del Daró!!!
http://www.ccdaro.com/index.php?idioma=1
Fa dos anys vaig fer la d rubi, i realment hi ha molt bon ambient, bona teca i al costat d casa, l´únic q es fa curta, 11km i uns 300 + d desnivell. M´agradaria una més dura però bueno si us animeu mhi apunto segur! Així q si no surt alguna altra proposta, Vile segurament mhi apunti. Arare tu què fas?
Chemi lo d marxa en btt té molt bona pinta, mai m´assabento d les d btt i tinc moltes ganes d fer-ne una, quan algú s´assabenti d´una q es faci més a prop q m´avisi!!
apa seguim xerrant!!
Sandrix...he estat mirant el perfil de la duathlo...i realment és una mica bèstia, crec que em queda gran a mi tb. El Vile em va dir que el mateix dia feien la cursa de Rubi...que està molt xul·la i que hi ha super bon ambient, i penso que Klk, Vile i jo anirem a la cursa de Rubi... a més Klk la setmana anterior haurà fet bombers i estarà resentit!! Respecte el tema duthlons...hi havia una més light al més de Juny, oi? Apuntat a Rubi...ens ho passarem bé...com sempre!! Per cert... dissabte sortiré pel Garraf.....t´animes? Algú més per a Rubi? Vinga, animeu-vos-en!!
Si vas ser tu la q em va animar a fer la duatló!! sou uns caguetes... però ja m´imaginava q no aniríeu així q l´opció rubí em sembla bé, ja concretarem!!
Duathlo ligth...................mes de juny..................................ligth, ligth no es pero tampoc una trenca-cames, es tracta de la Cursa del Diable de Martorell:
http://triatlocnmartorell.blogspot.com/
salu2
Este es el eterno dilema!.. que es mas duro?.. correr mas distancia mas lento..con denivel?o correr menos distancia y mas rapido?....somos mas duros por q corremos 20 km?..42?con 1000 de denivel? da igual el ritmo!o lo somos mas por q corremos 10 km a 3.30 el km.??lo habeis probado?. y a la larga?..q eleccion nos jode mas las articulaciones?la respuesta..cada uno q la escoja!...
Por mi parte y segun mi experiencia me quedo con las cortas y rapidas ya q cuesta mucho mas entrenar el corazon q las piernas....
Salu-2 apañeros!
Home si mirem en l´alta competició, és molt més fàcil guanyar fons que velocitat, la velocitat ve determinada, en gran part, per la genètica (fibres blanques), guanyes velocitat treballant la força o la coordinació... En canvi la capacitat d resistència sí és entrenable. Per mi és més difícil fer el que tu fas klk, però a banda d què és més o menys dur, què és el´que més ens omple? A mi la sensació de fer un esforç prolongat i no sentir excessiu cansament, és una sensació que m´omple, tota activitat aeròbica d muntanya (cursa o pujar cims) aquesta sensació d "volar" d poder arribar on vuguis, per mi no té preu.
jb, vinga anima´t a fer la cursa au!
Anar a 3.30 aprox el km tb es com volar!!..
Per aixo hi ha varietat no?.. q cadascu corri el q mes li agradi!
el vile ja s´apuntat.. jo hu fare dema segurament!
Eiiii...que passa aqui, collons!! Em despisto un dia i ja comencem amb els piques??? Com diu la meva sogra: A VER QUIEN LA TIENE MÁS GORDA!! Jijiji.... Sandrix: és veritat q vaig ser jo qui et va animar a fer la Duathló...però m´he fet caca al veure el desnivellll.... tb és que desde que em vaig fer caldo a la pinya que vaig tenir amb la btt, he agafat molta por amb la bici a les baixades i no crec q estigui al nivell com a ficar-me en una cursa d´aquesta categoria... i com per una altre banda està la de Rubi..i Vile i Klk s´apunten...doncs em unit forces i em pensat a fer-la tots plegats i passar-nos-ho de Puta Mare....
Anima´t a fer-la...et dec una Duathló,,,però de moment de nenes, si-us.plau, q em faig caca a les baixades!!!
JB, et vui veure animant!!
vinga pues ens veiem a rubí equipo!!!
Tranki arare ja farem duatlons. akest find si puc vinc al garraf, no és segur, ja et trucaria, però si hi vinc a fotre´ns canya eh pujar-pujar-pujar...
Hola larryak, al final no fem la duatló, fem la cursa d rubí, si t´interessa ja saps!! ves mirant el foro q d tant en tant muntem alguna.
klk, madgarrafera quan? serà mixta?
has vist arare??? "suposo q si" és a dir, "puede q sí, o puede q no... según las ganas q tengamos.." ja els fem nosa ka fort!!! Abans era un "i tant per suposat, nosaltres encantats d la vida" i ara un "suposo" jajajajaja Ara en serio, si feu una d machos, como dice arare "para ver quién la tienes más gorda", després haureu d fer una altra per nosaltres, jo vull la MMG!!
Hay q ver!..uno no a dicho ni mu!.. y aqui el club galactiko-propepas..ya estan machacandome!!.. a ver marias.. q nadie os a excluido!.. de hecho aqui en terreno garrafero el equipo bikegirls(diminutivo de spikegirls) tiene muchas posibilidades..de situarse en posiciones de "honor"..
Asi entonces.. madgarrafera mixta..... al horno!..q vaya subiendo!..
Hay que ver, sr. KLK, que no se puede decir nada eh!!!! que facil es encontraros, si es que además pedís nuestros comentarios a gritos, jejejejeje.
Yo por mi parte, ahora hablando en serio, me da igual si la haceis mixta o de "machos" ya que si quereis ir a piñón en la MADQUEDADA GARRAFERA, nosotras podríamos ir a nuestro rollo y ritmo por garraf, plantearnos nosotras la ruta que más nos convenga, parar cuando queramos y tomarnos la birra, olivas o lo que se tercia cuando queramos opodamos.
Sandrix, el sábado salí con Arare e hicimos ruta nueva, de pocas subidas pero por un lugar muy chulo, no la acabamos porque íbamos justas de tiempo ya que habíamos quedado para comer, pero otro día con tiempo la podemos acabar, creo que si la acabamos nos podrían salir unos 40-45 kms.
Arare, la tenemos pendiente......
A los de la cursa de Rubí, yo iré a veros y ha hacer fotos también, ya que Vilebtt la hace, a ver si por una vez consigo estar en la meta cuando él llegue.
Saludos a todos!!!!
ei biela por fin reapareces!!!
pues nens yo lo d la cursa d rubi va a ser como q no... ayer salí por la tarde en bici por collse y acabé en el hospital d vall hebron, herida en la rodilla, 6 puntos, pequeña pero profunda, m llegué a ver un poco d rotula egs!!! Hoy m duele por los puntos y pq lo tengo resentido pero la rodilla en principio está perfecta. d aki 10 días m sacan los puntos.. así q para rubí faré bondat i no creo q llegue. No sabéis q rabia m da pero bueno cosas q pasan, hay q andar con cuidado, fue una caída muy tonta pero caí en un mal sitio, aún no sé si m clavé el pedal o el tronco caído...
Otras! tiaaa ...ultimamente vamos todos por los suelos!..
Bueno... me alegro de q sean unos puntos y no una rotura de algun hueso.. eso cuesta mas de curar.. ahora bondad y paciencia!.. Lastima lo de rubi!.. asi entonces nos faltara un miembro del madrun!, pero hay mas tiempo y mas carreras ya repetiremos..collserola??.. por ej??
Respecto a la salida madgarrafera.. a mi me da lo mismo si la montamos mixta o no, por q salgo otros dias a meterme caña y me da igual por un dia y por el ambiente q se monta ,hacer una mixta. Dicho esto y siendo sincero tanto mola una mixta (aunque ultimamente han sido flojas de participacion femenina) como una de tios!, ya q mas o menos tenemos o llevamos todos el mismo ritmo y nivel y eso se agradece mucho en una salida, tanto en disfrute como en saciar tus energias. Claro q lo hacemos otros dias en nuestro terreno y con nuestros amigos, pero recuerdo perfectamente q todos nos alegrabamos al conocernos en el foro de coincidir en ritmo y nivel para asi cada vez q nos juntaramos en la zona de otro disfrutaramos de a parte de vernos ,darnos un buen tute!. Hace tiempo q no nos reunimos asi y yo almenos lo añoro!.. no quiero decir con esto q no me molen las mixtas y no quiera repetirlas, ni quiero parecer el malo o el machista.. pero yo lo veo asi y pienso q se puede dsifrutar de ambas quedadas!..
Toma rollete q he soltao..
Ostres Sandrix, em sap molt greu aquesta caiguda teva, però m´alegro molt que no hagi sigut mes, ara a ser bona nena i recuoerar-se aviat, però sense presa.
KLK, tu respuesta no se ha hecho esperar, jejejejeje, si es que ya te lo dije ayer, que hoy entraría, ahora halando en serio, por mi cap problema en lo que se decida hacer finalmente.
sí, solo ha sido un pequeño susto, en nada estaré otra vez a tope ;)
A ver, biela, arare y yo podemos hacer la variante y encontrarnos a tal hora en tal sitio para la birrita. Que hagamos esta madkedada así no kiere decir que no hagamos otra mixta más adelante. Total si seguro que nos salen más quilómetros a nosotras que a vosotros entre que os paráis a probar trialeras, a repetirlas, q si ahora t hago una foto bajando, q si le he cambiado a mi bici la suspensión blablablabla bla, total= 15 km jejejje pero y lo bien que os lo pasáis??? jajajaja
En fi, que cap problema de res, el que us vingui més de gust, hi ha més dies que llonganisses.
Ehhhhhhhh.. eso era mientras os esperabamos!.. jajaja.. las tias le dais al piko y los tios matamos el tiempo con "el haber quien la tiene mas gorda"..
Bueno.. a ver q dice la gente por eso.. q si hace la mixta pues mixta.. y si no reenganchamos de alguna manera en almuerzo o lo q sea...
Ostres noia, quina put*da. Em sap greu. Son "gajes de l´ofici". Llàstima, ara que anáveu a matxacar al klk i al Vile a Rubí, jejeje )
Recupera´t bé i molt aviat a fotre-li canya!!!
Agafo les riendes del tema......juas juas juas.....
Biela: tu i jo ens encarreguem de la variant femenina de la quedada garrafera.
Sandrix (i la resta de participants femenines): preparat/prepareu-vos-en per molts kms de pujada, jijiji....tinc una ruta xula xula...
Nois: coincidim en l´esmortzar, aixó si.... no hi ha res més maco que sapiguer respectar l´espai dels demés i alhora compartir-lo intercanviant diferents impressions.....
Si al final es decideix fer una mixta, per mi encantada tb! Així les dones ens veiem tb i li donem al pico com diu Klk...jijiji...
Sigui el que sigui, nosaltres ens adaptem sense cap mena d´inconvenient! Una salutació a tothom!!
Ei, i tant Lluis!!!
Envia´m un emilio, que em sembla que jo el teu l´he perdut.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui