La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike >La Portals

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Thursday 8 april 2010 - 00:21:52

La Portals

Wenasss.

Aquest cap de setmana es la 1 volta a Montserrat amb BTT, ja fa dies que estan tancades les inscripciones, de fet jo no estic apuntat, ja que vaix arribar tard, de totes formes seguramente fare la cursa sense dorsal, si algu vol fer una ullada a la ruta aquie li deixo la web:

http://www.laportals.cat/index.htm

salu2

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Friday 16 april 2010 - 00:40

Thursday 8 april 2010 - 00:40
akesta cursa té molt bona pinta, a mi tmb em va passar que quan vaig mirar les inscripcions ja estaven tancades. L´any q ve ens posem les piles i ens apuntem només sorti, segur q molts de foro s´animarien!!

Ocultar todas las respuestas      
Friday 16 april 2010 - 00:40

Al final la vaig fer sense dorsal, un notable alt per la tota la gent que ha traballat per fer-la posible, molt ben marcada, els avituallaments molt complerts i situats a punts estrategics.

Nosaltres i un altre grup que tambe la feia sense dorsal vam sortir 10 minuts abans per evitat els tipics taps de aquestas sortidas multitudinaries, a totes les cruilles hi habia algu persona traballant per el bon funcionament i inclos a nosaltres ens indicaben per el lloc que continuaba la cursa, i als punts de avituallament tambe ens van dir de parar, que ni habia problema, no ho vem fer.

A pocs metres del coll de Can Massana ens van adelantar els primers participants, en aquell moment eran el Melcior Mauri e Israel Nuñez, no se com van acabar.

El temps que vaig trigar a fer-la va ser 3 horas 25 min, que no esta gents malament per un que te 40 llargs

Si posen las clasificacions, de moment no ho han fet, ja veurem el lloc real que hauria quedat

A veure si el any que be ens despertem abans i podem agafar dorsal.

salu2

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies