Wenasss.
Aquest cap de setmana es la 1 volta a Montserrat amb BTT, ja fa dies que estan tancades les inscripciones, de fet jo no estic apuntat, ja que vaix arribar tard, de totes formes seguramente fare la cursa sense dorsal, si algu vol fer una ullada a la ruta aquie li deixo la web:
http://www.laportals.cat/index.htm
salu2
Al final la vaig fer sense dorsal, un notable alt per la tota la gent que ha traballat per fer-la posible, molt ben marcada, els avituallaments molt complerts i situats a punts estrategics.
Nosaltres i un altre grup que tambe la feia sense dorsal vam sortir 10 minuts abans per evitat els tipics taps de aquestas sortidas multitudinaries, a totes les cruilles hi habia algu persona traballant per el bon funcionament i inclos a nosaltres ens indicaben per el lloc que continuaba la cursa, i als punts de avituallament tambe ens van dir de parar, que ni habia problema, no ho vem fer.
A pocs metres del coll de Can Massana ens van adelantar els primers participants, en aquell moment eran el Melcior Mauri e Israel Nuñez, no se com van acabar.
El temps que vaig trigar a fer-la va ser 3 horas 25 min, que no esta gents malament per un que te 40 llargs
Si posen las clasificacions, de moment no ho han fet, ja veurem el lloc real que hauria quedat
A veure si el any que be ens despertem abans i podem agafar dorsal.
salu2
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui