q passa gent!!! com anem??
com va l´equip madrunner?? prerparats per Rubi??? arare vull podium per les dues jejeje!!! kina enveja... a mi avui ja mhan tret els punts, aquest find començaré a rodar a vere com em veig, però ja tinc la cama molt bé. bueno ja buscarem al maig alguna altra data ok???
klk què tal bombers? elena tu no vas córrer oi. Jo aquest find per fi vaig començar la meva cursa personal per arribar a ser aquella gent que tant se´ls critica, com es diuen?... comença per f... fun.. funci... funcionaris?? jejeje a vere si hi ha sort, d moment prou bé però aquesta competició es fa llarga i dura... buf és el q hi ha
Apa q vagi molt bé per rubí ja explicareu!! chemi ja explicaràs q tal la d btt. el meu germà va a una marxa en btt per cabrils, us sona maresmeños???? què tal és?? m´apuntaria però em fa por tornar-me a donar al genoll... m´esperaré una mica a agafar la bici.
Apa ens veiem properament
saluts a tots!!
Colla de rajats ... Jo també m´he rajat per la marxa BTT de La Bisbal Temes logístics familiars.
A canvi me´n vaig diumenge a pujar el Puigmal amb la dona (si algún es vol apuntar ...)
Per rajada la cagada de bombers.. 37.18 min .. se sopossaba q tenia q baixar de 36.. pero vaig gafar una gripe de collons via per gentilessa de la meva filla i a pendre pel cul.. dos messos de entreno a la merda.
A rubi sols va el Vile!.. desde aqui anims!..ell ens representara a tot l´equip.
Q pasa en la de collserola dia 18??.. m´han dit q las inscripcions volen!
Us apunteu o q????
Ja ho veus m´ he quedat sol devant del perill, vaja amb els amics que tinc.
M´ alegro que vagi bé el genoll, a veure si per la propera ja estàs a punt i fem una "madcursaquedada", això si de muntanya eh!!!
Per aquí estem fen rutes llargues amb la BTT, i descobrint zones noves del Garraf, aprofitant la temperatura que fa ara per estar fins a les tres donant-li als pedals.
Doncs res, a millorar-se aquest genoll.
quina poca serietat, chemi tmb ha canviat de plans jejeje Vile dipositem tota la nostra confiança en tu, deixa el pavelló alt jeje
klk, la d collserola deus dir la del 16 de maig oi?? aquell find és brutal, tinc una despedida i diumenge la travessa del meu centre excursionista (Travessa de MOntserrat Toni Moreno-Joan Ramon buil, 20 km per camins de montserrat molt wapa, deixaré un anunci al tauler http://www.uesmap.org/). Així que jo impossible, find complert. Però necessito un objectiu, així´que nem buscant dates, he vist una interessant per argentona el 9 d maig, 14 km, però si voleu córrer el 16 busquem una altra,vinga va proposeu!! i aquesta vegada no ens rajem eh??
Per cert, us deixo el blog d´un amic que està muntant un moguda wapa, no fa ni un mes. Ja us vaig comentar q el meu profe d les opos es dedicava a l´entrenament d fons i resistència i ha creat un blog per connectar gent amb aquestes mateixes aficions (des de córrer, btt, triatlon, ironman...) per entrenar entre setmana, el cap de setmana, fer curses, excursions etc. Bueno us deixo l´enllaç i mireu el blog, és una iniciativa maca i sense cap ànim d lucre, tothom hi pot participar, http://fxr-fonsxresistencia.blogspot.com/
apa mirem una altra cursa ok?? d bici o córrer!!!
Bé companys ho he fet lo millor possible per deixar el grup en bona posició a la cursa de Rubí.
Com l´ any passat va estar molt xula, bona organització, bon ambient i la propania amb la gent com és habitual en les curses de muntanya, sense oblidar la butifarra i el porrò de vi del final , encara que comença una mica tard, a les10h i va fotre molta calda.
Posició 19 de 371, temps 48:31
És una cursa molt ràpida i no té gaire desnivell.
,
Vile: MOOOOOOOLLLLTTTTTT BEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! Mi más sincera enhorabuena tio...estás hecho un crack!!
Noies: el circuit el tins montat!! 35 -40 kms amb força desnivell... dificultat tècnica en les baixades:per suposat que baixa (juas juas juas), en les pujades: picarà (jejeje) això si, amb uniforme de bttera femenina...no em de passar despercebudes!!
La data......anem marcant-la..... com teniu el Maig? O millor per a principis de Juny?
ok arare, ja m´he comprat la cistella de la hello kitty i el claxon de ls princesas disney, em falta la jaketa d´estrelles roses de biela juas juas A vere, akesta és la variant féminas d la madkedada garrafera?? o és per un dia qualsevol??? a vere, la cosa està fotuda al maig puc o aquest find 1-2 (m´agafa justeta dsp d dos setmanes inactiva) o el 8-9 (aquest em va millor, q tinc pont però com no puc sortir per les opos puc kedar, vosaltres teniu festa?) la resta d finds ocupats per travessa i curs escalada fins juny. Au intentem kedar abans d juny, com ho teniu biela i arare i la noia q es vulgui apuntar??
vile no vegis, kin crack, és molt bona posició!!! sort q has deixat bé a l´equip ;)
Señor Vile! estamos muy satisfechos con su aportacion al club madrun y dado q ha representado usted al equipo con la dignidad q este espera le concedemos la medalla del "espartano" donde uno sin nadie a su lado es dotado del valor y energia para triunfar!..jajaja..muy bien xaval!.. no esperaba menos de ti!.. te apuntas a collserola??..dia 16!.. os apuntais alguno???
Por otro lado!.. jajaja.. muy bueno Sandrix lo de la indumentaria!.. por mi parte y la de Vile tenemos q montar la salida aun no hemos mobido el culo..estoy esperando la bici nueva mientras preparo algunas carreras runeras.. este fin d supongo q saldremos a ver si empezamos la faenika.. de momento yo por mi parte 16 collserola y 23 posiblemente intente marca ya q en bomberos pinche!.. vosotras mismas!.. si quereis ir a la vuestra y no esperarnos como querais!!..aunque si quereis podeis tantear vosotras la ruta y despues plantearla aqui para ver quien se apunta!.. ser buenas por q si no las posibles nuevas chicas se rajaran!..
El resto si van soltando fechas..MEJOR!
Muuuuuuuuuuuchas gracias compañeros!!!
Pues si que tenemos que ir poniéndonos las pilas con la madgarraf, a ver si este finde buscamos alguna trielerilla de esas que les gusta a los maresmeños y que los garraferos nos la miramos desde arriba, por que las subidas están aseguradas.
Bueno pues a ir proponiendo fechas que nos metemos en junio y la calor aprieta.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui