La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike >RAID GARRAF dissabte 8 maig

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Sunday 2 may 2010 - 20:48:54

RAID GARRAF dissabte 8 maig

Ei gent! loybcn ha penjat aquest raid:

http://www.feec.org/Noticies/noticia_imprimir.php?noti=5333

Té molt bona pinta, algú s´anima??? Klk, el maig el tens  atapeït de curses, oi?? com ho tens akest find?? Si vens busca´t parella que jo vaig amb Arare , què dius Arare??? serà divertit!!! Són equips de dos corredors, i les proves són aquestes:

Categoria open

BTT

30

CURSA A PEU

15

PATINS

2

+ escalada + rapel + orientació

no hi ha aigua !!! es q soy de secano jejeje

aixó sí hem de decidir ja per les inscripcions, no fem tard!!

Vinga mads animeu-vos-hi!!

expandir todo contraer todo 19 Respuestas Última respuesta Thursday 6 may 2010 - 13:27

Sunday 2 may 2010 - 22:39

M´ho estudiaré......dimecres et dic algo!!!  L´escalada la tinc molt oblidada....posa el grau?

Ocultar todas las respuestas      
Monday 3 may 2010 - 00:16
ja tinc parella!!..la meva filla!!.. q et sembla?..farem bona marca??..jo no hi vaig!..tinc altres plans!. q tingueu sort!!

Monday 3 may 2010 - 09:56
Hola companys,

Vaig fer la Canet Race 10km. amb un circuit de 5kmx2 i uns 3km inicials de pujada dureta.
Posició 215 de 443 amb un temps de 47:25.

Salutacions.

Monday 3 may 2010 - 10:20
Bonesssss!!!
Uffffff, jo no m´apuntaré, i no es per ganes, però . .  .hem conec . . . . i encara pendré mal, això dels patins no ho domino gaire i a unes edats, et trenques amb una facilitat!!!!!  i ara no puc fer vestieses, la setmana que bé marxo a fer el cami de Santiago (ja que el Barça no el fara . . . JO SI) però el de Santiago de Compostela, jejejejeje
10 dies, 9 etapes i 800Km. amb la burricleta!!!
Després, m´apunto a tot.
Marky

Monday 3 may 2010 - 10:42
Hey noies, aneu al final o no?

Jo estic convencent a la meva amiga, que ara diu que serà molt duuuuuur, jejejejjeje.

Em tinc que mirar de llogar uns patins que no en tinc!!!

Monday 3 may 2010 - 12:55

Pique sano..

Canet Race 10km.

canet race 10km

dew.

(Post Editado: 3-5-10 12:57:04)

(Post Editado: 3-5-10 12:58:27)

Monday 3 may 2010 - 14:25

Jajaja.. a mi tambe en pasa el mateix Marky..aixo dels patins no es lo meu!.. quina sort anar al cami!.. es una pasada de guapo!.. Arare i jo encare ens enrecordem sobint de lo especial q va ser!! Disfrutaras molt ja veuras!

Indiooo.. muy bien compañero!!... le has pegao un buen bocao al tiempo no?.. si te animas el 16 voy a collserola y el 23 a vic.

(Post Editado: 3-5-10 14:29:50)

Monday 3 may 2010 - 14:51

Loy quin número tens? a Arare ja li he mig aconseguit uns del 42, conec a força gent patinadora potser hi ha sort i em deixen uns del teu num... Ja em diràs

Arare vinga què dius??? Au va que ja tens cangur i gratis !!! és una d´aquelles sortides que fa pal però q després t´ho passes d conya...

ostres el q no he mirat si la cursa és d´asfalt, hi ha una orientació urbana i no sé si està dins del 15km d cursa... així q malament pels meus genolls com siguin els 15 només d´asfalt... m´informaré

Au noies parlem!!

Marky a disfrutar del camino, és una experiència única, tothom ve encantat, vas sol o amb gent? Apa bon camí peregrí!

Indio t´estàs fent tot un runner, a vere si coincidim en alguna cursa però d muntanya eh??

klk agafa forces per Vic, segur que és la teva!!

saluts

Monday 3 may 2010 - 15:05

Escolta Sandra....que tinc un 43!! M´ho acabo de pensar/montar i demà et dic algo!

Indio: molt bona marca...a veure si ens veiem les cares sobre les bambes...jijiji....

Marky: quina enveja amb el Cami....quins records em venen, ja veuràs que seran 10 dies que et canviaran per sempre!!

Tuesday 4 may 2010 - 11:22
sandrix TINC UN 37
Tuesday 4 may 2010 - 20:04

A ver, seguro puedo conseguir unos patines 44/46, otros del 41 y otros de 39.5... estoy pendiente de unos del 42-43 que mañana ya lo sabré, y los del 37 está más xungo, a malas loy un 39.5 con calcetines gordos jejej Pero aún me keda gente por preguntar, os digo algo seguro mañana.

He mirado la previsión y el find no pinta tan mal... pq vaya semanita... Al maig cada dia un raig, i tant!

Tuesday 4 may 2010 - 22:18
Jo tb he mirat la previsio....i per dissabte, a Vilanova hi ha un 45% de probabilitats de que plogui... Estic 50% de fer-la o no.... Si em pots aconseguir els patins (42-43) em llenço a la piscina....però 41 si que no, que em sortiran monyones als dits i ja tinc els peus  prou lletgos  (sino pregunta-li al Klk)(44-46 tampoc, eh? no em siguis pirata!!jijiji...).. Diga´m algo demà, encara que sigui per sms i m´apunto o no!

Wednesday 5 may 2010 - 12:15
hEY NOIES AL FINAL US APUNTEU? Kom va la meteo? Jo ja tinc patins, son cursis pero ja em valen crec.

Wednesday 5 may 2010 - 19:58
Jo m´apunto si la Sandrix em pot aconseguir els patins de ls 42-43! La Sandra  em sembla que segur que si anirà...crec...

Wednesday 5 may 2010 - 20:14
Nosaltres ja hem fet el pago i demà ens suscribim.

<ja tenim patiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiins

Vinga a veure si ens veiem allà!!!

Wednesday 5 may 2010 - 21:27
Nosaltres tb anirem al final Loy!! Demà farem el pago i ens inscriurem!! No sé que sortirà d´aixó, però de segur que ens ho passarem de conya.... tu tens idea del grau  d´escalada que posen?

Wednesday 5 may 2010 - 21:55

jajajaj jo ja m´estic rient sola pq ens apuntem i no tenim ni idea del que ens trobarem...  només sabem q tenimb15km d cursa, 30 d bici (pitjor q en una duatló!!!), orientació, escalada, rapel... arare amb quatre mitjons i uns patins del 46, jo amb els gats foradats, pluja... en fi que riurem molt. Arare t´envio un mail per kedar etc. No pateixis per l´escalada q jo crec q serà la prova més light, d fet, si no recordo malament, hi ha unes roques per allà q es dieuen precisament la talaia i em va semblar veure algunes vies fàcils i curtetes... m´ho van comentar fa anys passant amb un autocar pel davant,  així q no m´estranyaria gens q ens enviessin allà... nu sé, l´únic que sé és q si alguna prova no es pot fer, descompta punts, així q tranki arare pels patins a malas es fa corrents.

Arare t´envio mail, Loy ens veiem allà!!! vinga noies q dissabte passarem un dia entretingut jejej

Thursday 6 may 2010 - 09:04
Noies paseu-me els vostres movils per email per si no ens veiem avans de començar!!!
loybcn@gmail.com

Thursday 6 may 2010 - 13:27

Loy aquest matí hem decidit q no hi aniríem oooohh..... Hem estat mirant i arare té la federació d´atletisme, hauria de pagar 30 euros més 10 de la federació temporal d´un dia, ja són 40, i jo tinc la feec modalitat C i en demanen la D, no sé si a mi també em farien pagar 10 euros més. Ho hem trobat massa car, i jo aquest mes, entre el curs q mhe apuntat i la independització (q ja tocava) se m´ha nat força la pasta i encara no ha acabat ni la primera setmana dl mes... A més, ens hem atabalat amb la preparació del material, etc. Realment pinta molt guai, ens ha costat prendre la decisió, no sabíem què fer però era tot com massa precipitat, així q el proper any amb temps ens organitzem millor. Loy q us vagi molt molt rebé, dilluns volem la crónica sencera de l´aventura... ens faràs d conillet d´índies per l´any q ve... jeje

Apa q tingueu bon raid i a disfrutar!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies