Ei gent! loybcn ha penjat aquest raid:
http://www.feec.org/Noticies/noticia_imprimir.php?noti=5333
Té molt bona pinta, algú s´anima??? Klk, el maig el tens atapeït de curses, oi?? com ho tens akest find?? Si vens busca´t parella que jo vaig amb Arare , què dius Arare??? serà divertit!!! Són equips de dos corredors, i les proves són aquestes:
Categoria open
BTT |
30 |
CURSA A PEU |
15 |
PATINS |
2 |
no hi ha aigua !!! es q soy de secano jejeje
aixó sí hem de decidir ja per les inscripcions, no fem tard!!
Vinga mads animeu-vos-hi!!
Pique sano..
(Post Editado: 3-5-10 12:57:04)
Jajaja.. a mi tambe en pasa el mateix Marky..aixo dels patins no es lo meu!.. quina sort anar al cami!.. es una pasada de guapo!.. Arare i jo encare ens enrecordem sobint de lo especial q va ser!! Disfrutaras molt ja veuras!
Indiooo.. muy bien compañero!!... le has pegao un buen bocao al tiempo no?.. si te animas el 16 voy a collserola y el 23 a vic.
Loy quin número tens? a Arare ja li he mig aconseguit uns del 42, conec a força gent patinadora potser hi ha sort i em deixen uns del teu num... Ja em diràs
Arare vinga què dius??? Au va que ja tens cangur i gratis !!! és una d´aquelles sortides que fa pal però q després t´ho passes d conya...
ostres el q no he mirat si la cursa és d´asfalt, hi ha una orientació urbana i no sé si està dins del 15km d cursa... així q malament pels meus genolls com siguin els 15 només d´asfalt... m´informaré
Au noies parlem!!
Marky a disfrutar del camino, és una experiència única, tothom ve encantat, vas sol o amb gent? Apa bon camí peregrí!
Indio t´estàs fent tot un runner, a vere si coincidim en alguna cursa però d muntanya eh??
klk agafa forces per Vic, segur que és la teva!!
saluts
Escolta Sandra....que tinc un 43!! M´ho acabo de pensar/montar i demà et dic algo!
Indio: molt bona marca...a veure si ens veiem les cares sobre les bambes...jijiji....
Marky: quina enveja amb el Cami....quins records em venen, ja veuràs que seran 10 dies que et canviaran per sempre!!
A ver, seguro puedo conseguir unos patines 44/46, otros del 41 y otros de 39.5... estoy pendiente de unos del 42-43 que mañana ya lo sabré, y los del 37 está más xungo, a malas loy un 39.5 con calcetines gordos jejej Pero aún me keda gente por preguntar, os digo algo seguro mañana.
He mirado la previsión y el find no pinta tan mal... pq vaya semanita... Al maig cada dia un raig, i tant!
jajajaj jo ja m´estic rient sola pq ens apuntem i no tenim ni idea del que ens trobarem... només sabem q tenimb15km d cursa, 30 d bici (pitjor q en una duatló!!!), orientació, escalada, rapel... arare amb quatre mitjons i uns patins del 46, jo amb els gats foradats, pluja... en fi que riurem molt. Arare t´envio un mail per kedar etc. No pateixis per l´escalada q jo crec q serà la prova més light, d fet, si no recordo malament, hi ha unes roques per allà q es dieuen precisament la talaia i em va semblar veure algunes vies fàcils i curtetes... m´ho van comentar fa anys passant amb un autocar pel davant, així q no m´estranyaria gens q ens enviessin allà... nu sé, l´únic que sé és q si alguna prova no es pot fer, descompta punts, així q tranki arare pels patins a malas es fa corrents.
Arare t´envio mail, Loy ens veiem allà!!! vinga noies q dissabte passarem un dia entretingut jejej
Loy aquest matí hem decidit q no hi aniríem oooohh..... Hem estat mirant i arare té la federació d´atletisme, hauria de pagar 30 euros més 10 de la federació temporal d´un dia, ja són 40, i jo tinc la feec modalitat C i en demanen la D, no sé si a mi també em farien pagar 10 euros més. Ho hem trobat massa car, i jo aquest mes, entre el curs q mhe apuntat i la independització (q ja tocava) se m´ha nat força la pasta i encara no ha acabat ni la primera setmana dl mes... A més, ens hem atabalat amb la preparació del material, etc. Realment pinta molt guai, ens ha costat prendre la decisió, no sabíem què fer però era tot com massa precipitat, així q el proper any amb temps ens organitzem millor. Loy q us vagi molt molt rebé, dilluns volem la crónica sencera de l´aventura... ens faràs d conillet d´índies per l´any q ve... jeje
Apa q tingueu bon raid i a disfrutar!!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui