Hola gent!!! com ha nat l´estiu??? molt panxing??? jo després de la transpi i alguna escalada, les meves han acabat en panxing a menorca... així que necessito començar el setembre amb motivacions per començar a entrenar amb ganes, teniu alguna proposta?? De moment mhe apuntat amb un amic per fer una cursa de muntanya el 12 de setembre 15km i +650 m desnivell en Alella. Les inscripcions acaben el 31 d´agost, i són uns 8-10 euros, més info:
http://ceateam.blogspot.com/2010/07/i-cursa-de-la-verema-120910.html
algú s´anima??? arare com portes la lesió??klk, vile, chemi, marky, maresmeños, etc???
Apa que acabeu de passar bones vacances! parlem
Que pasa titi!! Comences fort la temporada, eh?? Nosaltres no sé si anirem...és molt aviat encara..
El que tinc no és una lesió del tot..m´han sortit uns quistes que em molesten bastant a l´hora d´entrenar, però ara, com que tinc les cames força rel·laxades no em molesten gaire..(avui si).
Per cert, la setmana vinent (Dissabte) el més segur és que li tregui el pols a la burra...encara no és del tot segur, però ja saps que tinc l´horari una mica complicat. Hauria de ser sobre les 7:30 +- (amb la calor que fa ja va bé tb...) i x aqui pel Garraf... Si vols et faig un truc a casa la setmana vinent, quan sàpiga algo més segur i xerrem... Al igual hauré d´anar rotllo paseo marítimo....fa temps que no l´agafo!! Jijiji...
titiiiiiiiiii!!! quant de temps!!
ja veus amb ganes d´entrenar, pq entre la calor q fot i el panxing una està sota mínims... ja sé q aniré a patir però mho prenc com entrenament per posar-me les piles, vinga a vere si us animeu!!
Find q ve ja has vist q hi ha madkedada de fèmines, ara ho penjaré, així q si quedèssim a les 7.30 oblidat del passeig marítim, aquí a darlo todo jajajaja Vinga a vere si ens veiem la setmana q ve q tinc ganes de veure´t.
Seguuim en contacte!!
De momento ya nos hemos apuntado 4:
kami
ant.
Arnau
sandrix
posiblemente una compañera más
Venga, animarsus!! ;) Mañana último día para inscribirse
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui