http://www.20minutos.es/noticia/275285/0/spiderman/frances/agbar/
Cachis... dos veces ya que se pasa por Barna y me lo pierdo... jijij...
Ieeeeeei! ahir jo el vaig veure l´Alain Robert escalant la torre Agbar! Be, de fet, el vaig enganxar que començava a baixar .
Un bon espectacle, a més... amb tanta gent mirant amunt des de la Diagonal i Glòries semblava que estiguéssim veient a Superman o l´Spiderman salvant algú, je je eje jej quin paio!
Ayer estuve discutiendo si lo que hace este tío es escalada o simple circo... Por un lado a que escalador no se le habrá pasado por la cabeza que tiene que ser un puntazo subirse por un edificio de esos pero no se...supongo que detrás de todo esto habrá algun patrocinador y dinero, ó búsqueda de notoriedad, ó igual es que soy muy mal pensado...
Me llegaron a decir: este payaso os quita romanticismo a los que escalais,jajjajaja,y claro..escoció!!!
A ver que os parece si alguno se anima a dar su opinion
Si no vaig entendre malament hi havia una emisora de TV que va retransmetre en directe l´espectacle...suposo que deu donar audiencia, i aixó son diners per al propierati de la companyia, el mateix que deu pagar-li el sou i la fiança....
Be, cada un es lliure de fer el que vulgui, i pujar-se on li doni la gana sense invair la propietat privada....ja sigui de persones o animals.....
Per mi es un espectacle....i com tots, es fan per mostrar unes capacitats fisiques o mentals a canvi d´un reconeixement social i econòmic.
dit aixó, també dir que l´escalada hi ha moltes formes d´interpretar-la, desde bulder, a classica, amb finalitats i sentiments molt diferents....tots passen per una superació personal en front d´una dificultat, i un provar-se continu...però per mi també es un retrovament amb la natura, la roca, i els companys de cordada, i l´asfalt i el ciment de moment no m´ho ofereix....però em repeteixo...es una visió personal....
jajajajajajajajajaj, acohonanteeeeeeee, jajajajajajaj pero de donde sale esta peña???????
Dios que buen rato me has hecho pasar!!!!
Je je je!! Natsuky, tens rao! la gran majoria de gent que ho va grabar segur que no ho feien per la depurada tècnica d´escalada(que no deu superar el IV amb molt de canto) sino per guanyar-se una pasta en videos de primera!
Ep!!! Madveras!!! que no puc veure el que has penjat!!!!
Anda la ultima torre que subio esta en barna????
cual es?? que no caigo
vale ya se cual es
pues en madrid dentro de poco tendra otras 4 que escalar de 250 m
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui