La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > La Cafetería >Busco companya iniciació escalada

La Cafetería

volver al indice del foro.

Saturday 10 november 2007 - 13:42:41

Busco companya iniciació escalada

Hola!

Em dic Gemma i´són del Maresme, busco companya per iniciar-nos en el món de l´escalada esportiva, en exterior o en rocòdrom, de Barcelona o província. Qui estigui interessada que es posi en contacte amb mi i veurem com ens podem posar d´acord.

Salutacions!

expandir todo contraer todo 12 Respuestas Última respuesta Sunday 2 march 2008 - 21:18

Saturday 10 november 2007 - 21:35

Disculpa que te conteste en castellano pero llevo poco en Cataluña y no lo hablo y menos escribirlo. Yo salgo todos los findes a veces vamos a hacer deportiva pero también hacemos clásica, montaña, etc
Si quieres un día te vienes con nosotros para provar.

Un saludo!

Ocultar todas las respuestas      
Saturday 17 november 2007 - 19:29

Bones!

El meu nom és Sílvia i soc del Vallès Oriental. A mi també m´agradaria iniciar-me en el món de l´escalada... tinc moltes ganes, però no en tinc ni idea... també m´agradaria trobar algú que comparteixi la mateixa motivació, o que pugui ensenyar-me una miqueta.

El meu correu és:    u1062726@correu.udg.edu.

Salutacions!

Sunday 18 november 2007 - 09:17

Hola!!

Si no us fa res un company, sóc del Maresme i cerco gent per anar a escalar. Banyadores, cèllecs....

N´he fet cursos i tinc algo d´experiència en esportiva i clàsica.

el meu mail:    oscar-ms.arroba.terra.es

Adeu!

Thursday 29 november 2007 - 12:35

Vist l´èxit de la convocatòria i ja per curiositat, m´agradaria saber on són les noies que practiquen l´escalada, del Maresme o de Barcelona... ¿? On són? On es fiquen? Alguna que vagi a entrenar al centre de Vilassar? A Mataró??... I que no siguin unes fora de sèrie...¿?  

Help!

P.D.: Aquest diumenge anem a Banyadores, a veure si en veig alguna...

Thursday 29 november 2007 - 15:43
jo no sóc ni de Barcelona ni del Maresme: sóc del Bages.  Però o sóc cap fora de sèrie i tinc moltes ganes d´escalar.. Ves posant on aneu o passe´m un mail i segur que m´apunto. Aquest diuemnge m´és impossible.
Fins aviat!

Thursday 17 january 2008 - 11:18

Hola!

Em dic Marta i sóc de St Antoni de Vilamajor.

Jo tb em pregunto on és la gent del vallès que li agrada escalar? Per setembre en vaig fer un curs a Mataró i allí n´hi ha de gent, però per aquí encara no he trobat colla !!

Qui s´anima?

ens veiem,

Marta

Sunday 20 january 2008 - 22:50

Ei Marta!

M´ha sorprès, que petit és el món! Jo soc de St. Pere.

La veritat és que fa poquet que he començat i tot just ara estic fent un curs. Et deixo el meu mail per si t´animes, u1062627@correu.udg.edu

Vagi bé!

Friday 25 january 2008 - 01:10

Ei, que al vallès hi ha molta gent que escala! Jo soc del Vallès, però occidental, i fa temps que escalo!

Si algú es vol apuntar, contacteu a:

jtcturtle@hotmail.com

Jordi

Monday 28 january 2008 - 15:31

Ei nois, que no havia vist els mails...

Ailis, on fas el curs? A Granollers?

Jo el vaig fer a Mataró per setmbre i la veritat és que per no saber-ne res buff he après molt i m´encanta.Hem agafat confiança amb els profes i de tan en tan sortim (Montserrat, Oliana, Ports de Besseit), el que em trobo és que quan vaig amb ells super bé perquè tenen un nivell alt i n´aprenc però tb fan sortides del seu nivell i llavors ja no hi puc anar.

Nosaltres els dimecres anem al roco de premià, que amb la targeta de la federació és gratuit..és que per aquí no en conec cap més..el de st pere tanquen a les 21h i entre venir de bcn(q curro allà) i pillar les coses....

Turtle, tu en saps algun de roco o boulder que estigui be per aquí i tanquin tard? M´han parlat de la Piri de Vilassar, ho coneixes?

A veure si fem una escaladeta...què hi dieu?

marta

Friday 8 february 2008 - 13:15

No, el curs era a Barna. Ha estat bé, hem après tècnica en boulder i això, el que passa és que m´agradaria fer un curs d´iniciació en roca, pr aquest temps és una mica complicat... si algú sap d´algun curs que m´informi, please!

I no sé que hi ha pels voltants, ja que entre setmana no acostumo a estar x aqui...

Genial la idea de fer una escaladeta, jo m´apunto!

Monday 18 february 2008 - 17:56

Hola Marta,

Al final vaig conéixer la noia que t´ha contestat, la Sílvia, que és del teu poble o del del costat (St Pere o St Antoni). Hem anat una vegada a roca i després hem fet un curs juntes a Barcelona. Jo sóc de Premià, a quin rocòdrom et refereixes?? Has de ser federat? Jo tinc la intenció d´anar al plafó que hi ha a Vilassar, de moment estic intentant assabentar-me de a quina hora obren. Si t´animes avisa´m que jo estava esperant poder anar amb algú.

El meu mail és gmedina81(arroba)gmail.com

Salute!!

(Post Editado: 18-2-08 18:04:21)

Sunday 2 march 2008 - 21:18

Hola, em podeu dir on vau fer el cus d´iniciació a l´escalada a Mataró?

M´agradaria apendre´n però no sé on es fan els cursos ni conec a gent del mundillo.

Moltes Gràcies!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies