David,
Jo mai entro a la web a través de la sessió d´usuari. Quan algú m´escriu un missatge a través del blog no el veig si no inicio sessió d´usari i mai ho faig si no espero que ningú escrigui amb la qual cosa sovint no contesto els missatges (como me pasó con Zorat, que escribió y vi su mensaje al cabo de unos cuantos siglos así que perdona Zorat, no es que sea antipática (que de hecho lo soy) es que leí tu mensaje muchiiiiiisimo tiempo después ). Diría que abans si algú escrivia al blog m´arribava el missatge a través del meu correu, que res té a veure amb le web i el qual si que tinc obert i consulto....Ja sé que m´explico fatal però vaja segur que més o menys m´has entès. Llavors.....això és un problema que només tinc jo? és alguna cosa que faig malament? és un canvi que realment hi ha hagut a la web? podria ser interesant que es rebessin els missatges al correu sense necessitat d´entrar a la sessió d´usuari?
Una abraçada
sips nos cambiaron los dominios...ya ni lo recordaba....solo me sorprende que la suscripción a los foros los recibo sin problemas y esto no lo recibía...misterios de la informática Suerte del webmaster
Besos
Bienvenido al club de los antipáticos Chabi (es lo que pensaron sarrio de tí y Zorat de mi...seguro!!!!)
Mira en tu menú de usuario que correo tienes puesto y si ha cambiado algo....ese era mi caso
Saludos
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui