Bueno, aunque no estoy en mi mejor momento, ahí va el plan para la 3ª Madcalçotada:
- Lugar Valls, en mi masía. Para quien quiera venir de Madrid o Zaragoza hay AVE con autobús ida-vuelta a Valls según horario del tren
-Como actividad complementaria auedaríamos el 8/3 en la salida de Pla de Santa María correspondiente a la AP-7 (Madrid-Zaragoza-Barcelona) a las 11 de la mañana para ir en ruta circular al Tossal Gros (870m) con excelentes vistas o bien la más llana y muy interesante "Ruta de las barracas de piedra seca". Por la tarde terraza en un bareto del lugar y por la noche cena en la masia. Este día y el desayuno del día siguiente van a cuenta de cada uno. Si es necesario iremos a un super antes de ir a la masía
-El domingo día de la calçotada. Actividades varias a gusto de cada uno/a mientras aso los calçots: hay playa en Tarragona, monasterio en Santes Creus y escalada en la Riba
-Para los que vengan el domingo quedaríamos a una hora en la parada de autobuses y yo les iría a recoger
-Prohibido fumar dentro de la masía
-Los que se queden a dormir han de traer el saco
-MUY IMPORTANTE: los que se apunten HAN DE VENIR, pues se comprarán calçots y carne en función de la gente apuntada y que se da por contado que vendrá
- Fecha límite para apuntarse: 3 de marzo
- Inscripciones limitadas a 20
personas.(indicad si vais a dormir en la casa o si traéis furgo)
http://www.madteam.net/actividades/actividad.php/273
Ande esta Valls???? Me parece muy interesante la propuesta. Desde Zaragoza en furgo, como podriamos ir???
Chabi
Pues puedes ir por la autopista AP-7 Zaragoza-Lleida-Montblanc i salir por el Pla de Santa María y a 8 km en línea recta. Y si te quieres ahorrar algún eurín sal por Lérida que la carretera directa a Valls es una nacional con muchos tramos dedsdoblados y poca circulación.
Zaragoza-Valls por autopista 2 horas a 120-130 km
Lleida-Valls por la Nacional 1 hora a 100-120 km
Ya me gustaria pasarme, pero ese finde no puedo, que disfruteis de los calçots que estan muuuu guenos.
Oye no será la autopista del nordeste AP-2?
sip manolito es la AP-2, a mi me pasa como marius tb me lio entre la AP-7 y la AP-2... (gent del camp...)
bueno veo que repetimos calçotada màrius, oee oeee oeee!!
Hola Marius.
Apunta´ns a l´Ester i a mi. No se si pujariem dissabte i quedar-nos a dormir, o bé només diumenge, aixó t´ho confirmem en breu per email, pero per la calçotada ja pots comptar amb nosaltres !!!
això això marius, apunta´ns eh!!! jejejeje que és que no hi ha llista on poguem apuntar-nos
petonssssss
Hola soc nova, em dic neus Valls, estic buscan un grup d´amics que els agradi la montnya. m´agradaria molt venir a la calçotada, soc de Barcelona, si m´ha acepteu vindria amb un amic que corre maratons de 100k. en fi espero la teva contesta el meu correo es suenvalls@yahoo.es moltes gracies per tot.
jo faig vias ferratas i escalada (iniciacio).
moltes gracies.
Hola Marius!!!
Apunta´m juntament amb la meva compi "Su". Nosaltres dos vindrem el diumenge.
Som uns amics de Dave i Eowyn i ens varem veure no fa gaire a Vitoria per la final de copa de basket.
Fins Aviat!!!
Ja me´n recordo. Qué bé que guanyés la Penya!
Quedeu apuntats pel Diumenge.
A ver si lo hago bien:
cerrado el plazo de inscritos/as para la calçotada:
Dave y Eowin. Vienen el domingo
Aoraki y Su. Vienen el domingo
Trona 1 más dos acompañantes. Vienen el domingo
Madveras y Loybcn Vienen el domingo
Una chica y Jordi (y Pol). El sábado y el domingo. Duermen en Montblanc
David P. Viene el sábado. Duerme en la masía
Jimiton. Viene el domingo
Aretha. Aconfirmar. Viene el domingo
Total: 14 más el que suscribe y Gemma.
Parece que a dormir sólo se quedaría David P en la masía y Madveras y Loybcn en la furgo si vinieran el sábado. Propongo, si no se apunta nadie más y porque sólo seríamos 4 más Pol, dejar la actividad del sábado y quedar el domingo. Los que sepan ir a la masía a partir de las 11.30. Los que no sepan, caso de Trona, quedamos en la Renfe de Valls a las 11.00
Hola Màrius,
Per Jordi, Pol i per mi no cal que pateixis per una activitat el dissabte. Com que aquest cap de setmana pirineus no es deixarà (nevades recents+vent de nord=perill d´allaus a l´alça) farem alguna sortida local o potser anirem a tibar una mica que també hi ha ganes...i diumenge de cara al calçot. I per ajudar amb la graella i pel que convingui evidentment pots comptar amb nosaltres. A més que ahir no t´ho vaig dir però si cal anar a comprar alguna cosa només cal que m´ho diguis. Em passes la llista de la compra i el diumenge ho porto. No et carreguis tota la feina tu, com passa cada vegada que apareixem tots només per menjar .
Una abraçada
Gràcies per l´oferiment però no cal. No és tanta feina com sembla i ho faig de bon grat.
Pel dissabte, si llegeixes més avall, em sembla que David P i Madveras han quedat per anar a tibar.
Ens veiem el diumenge
Gràcies per l´oferiment però no cal. No és tanta feina com sembla i ho faig de bon grat.
Pel dissabte, si llegeixes més avall, em sembla que David P i Madveras han quedat per anar a tibar.
Ens veiem el diumenge
Màrius,
S´ha quedat a alguna hora a la masia?
Petons
Pd. Sort que es poden editar els posts!!! Ja hem responc a mi mateixa...veig que en un post vas posar les 11:30...per tant...... no he dit res!! Perdoneu el lapsus
els mal de caps més aviat ....D´edat ...sóc jove numèricament però sobretot sóc jove d´esperit
Tunets
Es pot anant arribant a partir de les 11.30 cap endavant. Així dóna temps d´aprofitar el matí per fer alguna cosa també. P.e una via ferrada propera
En total, si compleix tothom, serem 17.
Hala, fins diumenge a tothtom
Sólo dar las gracias a tod@s los asistentes a la IIIª Madcalçotada.
Creo que hemos pasado un buen rato y nadie se ha quedado con hambre. Este año la salsa estaba especialmente buena
Espero que el año que viene, si el que manda quiere, haya un nuevo encuentro
Salud y montañas
Eiiiiiiii Mariussssssss,
gràcies a tu per deixar-nos disfrutar de casa teva i d´uns calçots i una salsa tan boooooooons!!! maaaaaaaare mevaaaaaaaa quin empatxuuuuuuuuuuu jejejejeje Estava tot boníiiiiiiiisim!!!! ah sobretot, gràcies per gaudir de tan bona companyia!!!!
Volem una IV madcalçotadaaaaaaaaaaaaaaa
Apa, petonsssssssssss
Gracies a tu Màrius !
Un cop mes tot un èxit... I es que com els calçots de Valls no hi ha res ! Tot boníssim i vam sortir ben tips !!! Diria que ja pots anar pensant en la IV calçotada !!!!!!!
Alguns fins i tot vam fer una mica d´activitat per justificar el tip !!!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui