La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > La Cafetería >Open Raid Begues

La Cafetería

volver al indice del foro.

Wednesday 27 february 2008 - 10:07:18

Open Raid Begues

Hola companys

Penjo aquest missatge per veure si algú s´apunta amb mi al Raid de Begues que es realitzarà el pròxim dia 8 de març. He participat en duatlons i curses de muntanya i tinc ganes de fer un raid però necessito un company.

Si algú vol apuntar-se trobarà més info a www.naturetime.es

El meu e-mail és rogermoras@hotmail.com

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Sunday 2 march 2008 - 22:31

Wednesday 27 february 2008 - 13:19
ola rogerm yo u tenia en ment tambe pero no e fet cap, fa anys tambe feia curses de muntanya maratons i mitges maratons i btt,yo de orientacio mai e fet res. Comentam una mica el teu nivell  ,per exemple si saps encuan pujas 1000 metres de desnivell del tiron o algu orienta tiu per saber, aveura igual em podria interesa. Vinga salut.
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 27 february 2008 - 15:09

Jo tampoc he fet mai cap raid. Seria el primer cop i per això pensava fer aquest que és open i hi haurà gent amb una mica de tot.

Per orientar-te et puc dir que faig 10 km en 40 minuts en cursa més o menys planera. Per muntanya tardo 1h 15 min aprox a fer 10 km per pistes i corriols en baixades i pujades. En BTT surto un parell de cops per setmana fent un 30-40 km, córrer 3 cops i un dia faig piscina.

Sobre en quan de temps tardo en pujar 1000 m de desnivell del tirón no ho sé. Però no és el més important en aquest raid.

De les disciplines indicades les que no he fet  mai és orientació. Tot i això em ser orientar per la muntanya amb la brújula i un mapa. D´espeleo també seria el primer cop, però aquest cas és molt senzill ja has de fer 30m baixant un avenc mitjançant ràpel.

No sé que més dir.

Siau

Thursday 28 february 2008 - 08:01
Vale puess estaria guapo ferlo trucam la setmana que be perque ara marchu al piri i estare desconectat fins mes o menys dillus ,i u parlem (699005290),fins aviat.
Sunday 2 march 2008 - 22:31

Truca´m pel matí per parlar sobre l´inscripció. El mòbil és el 669705742

Fins aviat

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies